Весільні сукні, пір’я неонових кольорів, драматичне мереживо: нова колекція Frolov Hot Couture

Бренд продовжує досліджувати сексуальність і створювати гарячі, відверті, але вишукані образи

Нова колекція Frolov планувалася задовго до початку війни й, на думку Івана Фролова, вийшла зовсім не такою, якою мала бути.

За кілька місяців колекція Hot Couture набула десяток нових значень, перевтілень і надихалася різними, інколи суперечливими явищами. Символікою українських вінчальних обрядів; еротизмом художників-примітивістів XX століття; декоративним орієнталізмом XІX століття; українськими художниками, які належали до першої хвилі еміграції до Парижу в XX столітті; прихованою сексуальністю італійського «кіно білих телефонів» 30-х років. Усі ці теми швидко змінювались і були вже неактуальними за кілька днів. 

«Знаю, що це одна з найважливіших колекцій, яку я створив за останні роки. Напевне, через великий спектр емоцій, які в неї вкладені», — зізнається Іван Фролов. Ці еклектичні емоції зображаються в одязі: весільні сукні, пір’я неонових кольорів, драматичне мереживо, розбиті серця. 

Еклектичним був і процес створення колекції. Йому притаманні риси кінематографу та поезії сюрреалістів, які визначальну роль віддавали монтажу та техніці колажу, де поєднувалися непередбачувані речі, а результат зовсім не нагадував початковий задум. 

«Для створення речей наші майстри використовують безліч кутюрних технік, технологій, матеріалів, що ототожнює Frolov з високою модою. Офіційно ми ще не є брендом haute couture, але з дитинства мені здавалася дуже дотепною гра слів: коли haute на слух сприймається як hot. У нашому випадку це не помилка, а іронія, яка найвлучніше описує незмінну стилістику нашого бренду — ми продовжуємо досліджувати сексуальність і створювати гарячі, відверті, але вишукані образи. Відтепер ми двічі на рік будемо випускати наші Hot Couture-колекції під час кутюрного тижня моди, а також дві ready-to-wear-колекції», — додає Іван Фролов. 

Кампейн колекції зняла фотографка, креативна директорка та візажистка Sasha Gymn. Вона багато років жила в Києві й відома своїм сюрреалістичним стилем та дослідженням української та східноєвропейської культури у своїх роботах. 

На думку Саші, Frolov — це елегантний бренд, але з дуже сильним характером, який також уособлює важливу українську жіночу рису — містичність/таємничість і двозначність, яку Саша передала у зйомці. 

Основна ідея Саші полягала в тому, щоб знімати моделей навколо манекена, який важко відрізнити від реальної людини. У місці, яке могло б справляти враження, ніби це відбувається в інтер’єрах України 90-х років.  

«Створення кожного персонажа було суцільним задоволенням, від макіяжу до зачіски, моделі повністю перевтілювалися. Кожна дівчина є особливим персонажем, замкненим у цій кімнаті, вона є чи то манекеном, чи то реальною жінкою, але також рухається, навіть бігає, самотня, але також потребує уваги, спостерігає навколо, нудьгує, гуляє, грається. Це майже як блукання в кімнаті, де в кожному персонажі постійно є двозначність. А музика Лі Вей Сві робить відео ще більш загадковим. Звичайно, в історії є напруга, я дозволю вам здогадатися звідки. З Frolov ми спробували відтворити цю сильну українку, горду, загадкову та вільну», — каже Sasha Gymn.


Реклама

Популярні матеріали

Пампухи до Різдва: готуємо традиційну українську страву


Новорічний френч: трендовий святковий манікюр


Це база: чорні пуховики, які ніколи не вийдуть з моди


Читайте також
Популярні матеріали