UNITED: бренд O.TAJE презентував лімітований дроп до Дня Незалежності

До нього увійшли два світшоти, прикрашені вишивкою з різних регіонів нашої країни

Незалежність — не те, що здобувається раз і назавжди. Це те, за що кожен бореться щодня: кожним своїм рішенням і вибором, своїм голосом, своєю зброєю. Цьогоріч ми знову святкуємо День Незалежності в умовах війни, але так само об’єднані: своєю вірою, традиціями та любов’ю до рідної країни. До свята бренд O.TAJE підготував особливий дроп UNITED, який є символом нашого єднання.

До лімітованої колекції увійшли два світшоти — чоловічий OREST та жіночий ORYNA. Обидва прикрашені вишивкою з різних регіонів нашої країни.

«Ми з особливим трепетом обирали вишивку та намагалися органічно поєднати її у виробі. Кожен малюнок — унікальний, всі ми — унікальні. Але разом це неймовірний симбіоз, це єднання та сила. Зараз ми об`єднані, як ніколи раніше. Вірою в перемогу, вірою в наші традиції та коріння, бажанням допомагати на всіх рівнях. Цей благодійний дроп — наш внесок, наше бачення української культури вишивки в сучасному прочитанні», — коментують засновниці бренду Анастасія Оксак та Яна Стеценко.

Підготовка дропу включала не лише творчу складову, а й ретельне вивчення історії України. Бренд взяв за основу саме регіональне походження вишивки, адже межі сучасного адміністративно-територіального поділу можуть містити декілька історико-етнографічних регіонів — зі своїми особливостями одягу та культури, й вишивки зокрема. В українській вишивці відомо близько 200 технік, які шляхом спадкоємності пройшли свій довгий формотворчий процес, але усі вони є частиною української культури та майстерності.

Волинське Полісся, Буковина, Закарпаття, Київське Полісся та інші регіони бренд об’єднав на світшоті, обравши вишивку, характерну для кожного. Це візерунки, що наповнені любов’ю й теплом. Вони водночас передають віковічний дух традицій та сьогодення, коли ці традиції та зв’язки відроджуються, набувають нової сили та значення.

Лімітований дроп UNITED від O.TAJE доступний на сайті вже з 22 серпня. Весь прибуток від продажу бренд направить на актуальні збори фонду UNITED24.


Реклама

Популярні матеріали

Пампухи до Різдва: готуємо традиційну українську страву


Новорічний френч: трендовий святковий манікюр


Це база: чорні пуховики, які ніколи не вийдуть з моди


Читайте також
Популярні матеріали