UNITED: бренд O.TAJE презентував лімітований дроп до Дня Незалежності

До нього увійшли два світшоти, прикрашені вишивкою з різних регіонів нашої країни

Незалежність — не те, що здобувається раз і назавжди. Це те, за що кожен бореться щодня: кожним своїм рішенням і вибором, своїм голосом, своєю зброєю. Цьогоріч ми знову святкуємо День Незалежності в умовах війни, але так само об’єднані: своєю вірою, традиціями та любов’ю до рідної країни. До свята бренд O.TAJE підготував особливий дроп UNITED, який є символом нашого єднання.

До лімітованої колекції увійшли два світшоти — чоловічий OREST та жіночий ORYNA. Обидва прикрашені вишивкою з різних регіонів нашої країни.

«Ми з особливим трепетом обирали вишивку та намагалися органічно поєднати її у виробі. Кожен малюнок — унікальний, всі ми — унікальні. Але разом це неймовірний симбіоз, це єднання та сила. Зараз ми об`єднані, як ніколи раніше. Вірою в перемогу, вірою в наші традиції та коріння, бажанням допомагати на всіх рівнях. Цей благодійний дроп — наш внесок, наше бачення української культури вишивки в сучасному прочитанні», — коментують засновниці бренду Анастасія Оксак та Яна Стеценко.

Підготовка дропу включала не лише творчу складову, а й ретельне вивчення історії України. Бренд взяв за основу саме регіональне походження вишивки, адже межі сучасного адміністративно-територіального поділу можуть містити декілька історико-етнографічних регіонів — зі своїми особливостями одягу та культури, й вишивки зокрема. В українській вишивці відомо близько 200 технік, які шляхом спадкоємності пройшли свій довгий формотворчий процес, але усі вони є частиною української культури та майстерності.

Волинське Полісся, Буковина, Закарпаття, Київське Полісся та інші регіони бренд об’єднав на світшоті, обравши вишивку, характерну для кожного. Це візерунки, що наповнені любов’ю й теплом. Вони водночас передають віковічний дух традицій та сьогодення, коли ці традиції та зв’язки відроджуються, набувають нової сили та значення.

Лімітований дроп UNITED від O.TAJE доступний на сайті вже з 22 серпня. Весь прибуток від продажу бренд направить на актуальні збори фонду UNITED24.


Реклама

Популярні матеріали

Один крем для чутливої шкіри, який допомагає пережити холодний...


Jerry Heil, Іван Фролов, Ярослава Магучіх та інші топзірки...


Щорічний благодійний вечір у Saint Bar


Читайте також
Популярні матеріали