Український бренд LUVI повернувся до формату ready-to-wear і представив нову колекцію

Від стриманих костюмів до прозорих суконь

LUVI — український бренд люксового одягу, заснований у 2006 році в Києві Людмилою Седляр та Вікторією Заграфовою. За кілька років після дебюту на Ukrainian Fashion Week бренд відійшов від моделі сезонних колекцій, щоб сконцентруватись на індивідуальній роботі з зірками телебачення та шоубізнесу — сценічні витвори LUVI можна побачити на Максі Барських, Ользі Фреймут, Алані Бадоєві, телеведучих каналу «1+1» та багатьох інших.

LUVI

Сьогодні LUVI з трепетом трансформує спадщину минулого у надбання теперішнього. Досліджуючи історію мистецтва та старовинні техніки ручного пошиття та оздоблення одягу, дизайнерки виокремлюють ті елементи, що знаходять відгук у сучасному сприйнятті.

У 2023 році LUVI розширює свою діяльність дропами ready-to-wear. Дебютна колекція сезону весна-літо — 2023 переосмислює віднайдене відчуття спадку: дизайнерки надихаються знімками «української рив’єри 1920-х», духом Курбасівської «Березолі» (саме до неї посилається кампейн з танцюристами Настею Харченко та Данилом Зубковим), графікою старовинної вишивки та навіть окремими технологічними лайфхаками минулого. До прикладу, декоративним елементом через колекцію проходить «з’єднувальний шов» — раніше такими користувались, щоб зшивати деталі одягу. LUVI забирають його з контексту функції та милуються ним як оздобленням.

LUVI

До колекції увійшли костюми — інколи скульптурні й стримані, інколи прикрашені накладними кишенями чи вирізами. Верхній одяг — від варіації на тему гуцульського кожушка до шкіряного тренчу. Сорочки та сукні з вишитими елементами. Хрестиком, напівхрестиком, гладдю тут вишиваються по шовку та бавовні традиційні для України півники, борщівські зірочки та «берегині». Водночас, за словами Вікторії та Людмили, їхні вишивки не наслідують і не мають прагнення скопіювати старовинні сенси — їх застосовують як графічні елементи, наділяючи власним символізмом.

Є тут і вечірній блок: прозора чорна сукня, шовкові комбінації та топи, що нагадують білизну, максісукня з білого шовку чи чорна з вишитими французькими манжетами.

На противагу урочистому є тут і повсякденне: топи та футболки, що повторюють вишивку з сорочок або покриваються помпонами, гольф, кардигани та піжами з вишитими деталями. Доповнюють колекцію аксесуари: створене вручну взуття, сумки з помпонами, в’язані кошики на широкому ремінці та інтер’єрні аксесуари, як-от подушки.

Колекція вже доступна на сайті LUVI.


Реклама

Популярні матеріали

Fashion Talk: 15 питань Ользі Галушці про улюблені бренди...


Яке взуття обирають на зиму модниці: 28 найстильніших варіантів...


«Мій бекграунд — це основа, що дарує мені свободу». Інтерв’ю з...


Читайте також
Популярні матеріали