Літо — час, коли хочеться спонтанності, легкості та простих рішень. Саме з цими думками дизайнерка і засновниця марки Інна Грицик працювала над пляжною капсулою INLYLAND.
«Бренд INLYLAND у 2019 році якраз починався з резорт-історії, і мені дуже приємно, що клієнти й досі надсилають нам фотографії, запитуючи про купальники, топи або шовкові спідниці з дебютної капсули», — розповідає Інна Грицик, яка оновила лінійку тих самих купальників з геометричним вирізом і додала до них ще кілька позицій — білу спідницю міді, об’ємну чорну сорочку з довгим рукавом та блакитну з коротким рукавом, короткі шорти та жакет у смужку.
Всього в капсулу ввійшло 8 речей, вони легко вмістяться у маленьку валізу для подорожей, і з ними можна скласти безліч літніх образів, не обтяжуючи себе додатковими складнощами.
Також дизайнерка зазначає, що речі з нової капсули легко поєднувати з минулими колекціями INLYLAND:
«Мені завжди було важливо створювати одяг, який служитиме довго і який хочеться доповнювати, а не змінювати. У рекламній кампанії ми, наприклад, поєднуємо новий жакет з чорною сукнею з попередньої колекції, а та ж спідниця "дзвін" чудово буде виглядати з будь-яким з наших топів. Такий підхід дозволяє не купувати зайвого, а насолоджуватися улюбленими речами та літом навколо».