Український бренд Sleeper пожертвує до 30% прибутку від продажу рожевих та пурпурових виробів у благодійний фонд «Квітна», що сприяє підвищенню обізнаності про рак молочної залози, підтримує пацієнток та тих, хто переміг хворобу. Партнерство між брендом жіночого одягу, що став відомим завдяки піжамам для дому та вулиці, та благодійним фондом почалося у 2019 році та загалом зібрало більше $30 000.
Протягом жовтня рожеві та пурпурові вироби можна буде придбати на сайті з гнучкою знижкою, таким чином, кожен покупець матиме можливість відрахувати від 5% до 30% від вартості товару у фонд «Квітна». Отримані кошти фонд витратить на адресну допомогу пацієнткам, хворим на рак молочної залози.
«Турбота про жіноче здоров’я — це головна ціль, якою ми займаємося уже більше 6 років. І в ці найскладніші для кожного українця часи війни ми не просто не припиняємо, ми посилюємо, розширюємо та вдосконалюємо свою роботу заради цієї мети. Адже зберегти життя українських жінок — значить зберегти майбутнє», — каже засновник Kvitna Уріель Штерн.
«З початку війни багато сил та уваги було скеровано на підтримку фронту, на допомогу нашим захисникам, так і має бути. Та однаково важливо піклуватися про людей, що знаходяться не на передовій, але змушені битися за своє життя із хворобою. Ми надзвичайно вдячні нашим партнерам, спонсорам, що роками залишаються з Kvitna, і серед них — всесвітньовідомий український бренд Sleeper. Завдяки вашій допомозі багато жінок матимуть змогу отримати лікування від раку молочної залози».