Обличчям Ocean Queen стала Надя Дорофєєва — амбасадорка бренду та дівчина, яка надихає бути унікальною та вірити в себе. Кажуть, що колекція народилась на дні глибокого океану, а її героїні — уособлення сучасних русалок. Незвичне поєднання матеріалів та комбінація нових дизайнів із культовими силуетами Puma створені привернути увагу не тільки фанатів бренду, а і найвибагливіших представників стріт-стайлу.
Два слова: вуличний шик. Так характеризують колекцію Ocean Queen дизайнери бренду. В основу дропу лягли теплі літні кольори: жовтий, що нагадує пісок з берегів океану, блакитний — колір води, та ніжно-рожевий, що символізує захід сонця. Щодо матеріалів, неочікуваним акцентом колекції стала сітка.
Колекція Ocean Queen продовжує розпочату у березні кампанію Puma «Вона надихає», місія якої — створити спільноту, в якій жінки обмінюватимуться історіями успіху, надихатимуть одна одну та відзначатимуть досягнення жінок по всьому світу. Цього разу до глобальної кампанії приєдналася Надя Дорофєєва, харизма та енергія якої нагадує силу океану, який і став натхненням колекції.
Похожие материалы:
«Кожна рекламна кампанія PUMA — це завжди крутий рівень, і кожна зйомка для мене — маленьке свято. У попередній колекції ми занурили вас в атмосферу футуризму. В цей раз для зйомок відео ми з командою вирушили до моря, щоб передати настрій колекції Ocean Queen і надихнути брати від літніх днів максимум. Мені подобається показувати різні грані себе, і я щаслива, що в цьому наша з Puma філософія збігається», — ділиться враженнями Надя Дорофєєва.
Колекція Ocean Queen вже доступна на сайті ua.puma.com та у фірмових магазинах Puma з 12 травня.