adidas Originals та український бренд KSENIASCHNAIDER об`єднують зусилля у третій спільній колекції, яка продовжує ідею свободи в дизайні. Ця колаборація пропонує сміливий погляд на класичні елементи adidas, з акцентом на культурну ідентичність та сучасні тренди. Нову колекцію в Україні представляє Олександра Заріцька, солістка гурту KAZKA.
«Для мене adidas завжди був про комфорт, і тепер я особливо радію, що мій улюблений бренд поєднує зручність із хай-фешн. Колаборація з KSENIASCHNAIDER — це не просто про стиль, це про наші цінності, історію та ідентичність. Тут є все, що потрібно сучасній людині: зручність, естетика та особлива українська душа», — ділиться враженнями солістка гурту KAZKA.
Колекція поєднує коди обох брендів — культові джинсові та patchwork-елементи KSENIASCHNAIDER із класичними силуетами adidas Originals. Основна ідея — це гра з матеріалами, формами та культурою споживання. На зміну тогорічним маленьким зеленим цінникам, які усі хотіли зняти, прийшли принти у вигляді гігантських бирок і технічних наліпок з класичних коробок adidas.
Дизайнери граються з формами, створюючи багатошаровість і додаючи цікаві деталі. Подвійні штани з ефектом вдягання поверх спортивних, худі з додатковою кишенею на спині й подвійні шнурки на капюшоні формують сучасний багатогранний силует. Центральним елементом став двосторонній корсет, який задає тон усій колекції.
Доповнюють лінію кросівки Gazelle з трьохшаровою підошвою та улюблені Ксенією Шнайдер SL 72 з унікальними кольорами, що гармонійно поєднуються з рештою образів.
«Співпраця з adidas Originals надихнула нас на експерименти з формами та матеріалами. Ми не прив`язуємося до жорстких концепцій, а залишаємо простір для свободи в кожному виробі, щоб краса і гра були в центрі нашого процесу», — коментують дизайнери.
Нова колекція adidas Originals x KSENIASCHNAIDER доступна з 9 вересня на adidas.ua та у вибраних магазинах бренду.
Про KSENIASCHNAIDER
KSENIASCHNAIDER — незалежний бренд, заснований Ксенією та Антоном Шнайдерами в Києві у 2011 році. Головними особливостями бренду є sustainable, перероблений денім, patchwork та концептуальний дизайн. У кожній новій колекції бренд кидає виклик усталеним нормам, щоб сміливо проєктувати нове бачення майбутнього. Світове визнання бренд отримав 2016 року завдяки demi-denims — унікальному силуету джинсів, що поєднує форму кюлотів та скінні. У джинсах бренду виходили такі світові зірки, як Селін Діон, Дуа Ліпа й інші, а у 2017 році платформа LYST назвала demi-denims одним із найбільших світових трендів. Наразі модель demi-denims, а також asymmetrical jeans є найпопулярнішими моделями з denim лінійки бренду.
Про adidas Originals
Натхнений багатою спортивною спадщиною adidas — одного з провідних світових спортивних брендів, глобального дизайнера та розробника спортивного взуття та одягу, adidas Originals — це бренд стилю життя, заснований у 2001 році. Маючи у своїй основі архів adidas, adidas Originals продовжує розвивати спадщину бренду завдяки своїй прихильності до інновацій та здатності фільтрувати творчість і сміливість, які проявляються на кортах і спортивних аренах, через призму сучасної молодіжної культури. Відзначений знаковим логотипом «Трилисник», який вперше був використаний у 1972 році, і підтримуваний тими, хто продовжує формувати та визначати креативну культуру, adidas Originals продовжує лідирувати як новаторський бренд спортивного одягу для вулиці.