Найбажаніші речі квітня в нових колекціях від українських брендів

Стильні новинки

Натхненні творами художника Девіда Хокні, створені спільно з художницею Ліліт Саркісян та спроєктовані за допомогою штучного інтелекту — за останні кілька днів українські бренди представили нові колекції, які викликали в нас єдине бажання: терміново оновити свій гардероб. Жакети-трансформери, сукні, які нагадують полотна картин, подовжені жилети, спідниці плісе, костюми зі шкірзаму — розглядаємо разом найкрасивіші новинки з позначкою «Made in Ukraine».

OCEAN x SILK

Втілюючи суть стриманої розкоші, нова капсульна колекція переосмислює елегантність і чуттєвість завдяки унікальному поєднанню мінімалістичної естетики та жіночої привабливості. Від вишуканого трикотажу до розкішних шовкових кімоно, сорочок і комплектів з бавовни, лінійка представляє гармонійне поєднання відтінку слонової кістки та білого кольору, які викликають відчуття позачасовості та спокою. В основі колекції SS`24 лежить ідея про те, що натуральний шовк втілює вершину розкоші, на яку заслуговує кожен. Дизайни колекції не тільки захоплюють візуально, але й тактильно, оскільки дотик аристократичного шовку до шкіри дарує справді особливий досвід. Речі ретельно створені, щоб підкреслювати фігуру, підкреслювати природну красу та витонченість жінки.




RITO x Ліліт Саркісян

Головною темою спільної колекції бренду з художницею став акварельний малюнок водяної лілії, використаний в принтах на шовкових хустках, лляній сорочці та сукні. У бренді, відомому своїм трикотажем, не вперше працюють з тканинами. Проте цього сезону частина швейних речей збільшилась. Це пов’язано з тим, що втілити ідею з принтом на трикотажі значно складніше, ніж на тканині. До того ж, у літній колекції хотіли використати більш легкі матеріали, як шовк, льон, віскоза. «У цій колекції мініатюрних картин для RITO я хотіла показати, наскільки крихкий світ, в якому ми живемо. Всі картини написані вручну українською аквареллю у моєму блокноті маленького розміру А5. Перенісши ці тендітні роботи на великі полотна тканин, ми мали на меті показати ці картини майже наскрізно. Цими малюнками я хотіла передати вразливість та впевненість, слабкість та силу, мініатюрність та масштаб, скромність та велич. Це моя історія та історія багатьох жінок, які мають внутрішню силу не схилити голову та не підкоритися обставинам», — поділилася ідеєю роботи художниця Ліліт Саркісян. Трикотажна частина представлена фактурними джемперами, смугастими футболками, укороченими жакетами, спідницями довжини міді та штанами з віскози. Усі речі можна поєднувати і носити сетами.



COOSH

Головні герої нової колекції — костюми-трансформери, які складаються зі штанів на запах, жилетки, жакету та спідниці міні. Всі позиції ідеально поєднуються між собою та водночас дозволяють експериментувати зі стилізацією під будь-який настрій. До дропу увійшли жакети, вкорочений тренч, смугасті сорочки та напівпрозорі лонги. Доповнити образи пропонують базовими або акцентними балетками у срібному і червоному кольорах. «Цього разу ми в COOSH зробили особливий акцент на функціональність речей. Наприклад, нашим жакетом із трьома варіантами посадки можна доповнювати різні образи. А завдяки спідниці поверх штанів є можливість створити цікавий та трендовий аутфіт», — говорить засновниця бренду Аліна Френдій. Колірна палітра дропу витримана у характерних для бренду позачасових відтінках. Нейтральні кольори переважають у кожній колекції COOSH, якому притаманний скандинавський стиль. 




SAYYA

У колекції SS’24 SAYYA, залишаючись вірною своєму стилю, знайшла натхнення у творах художника Девіда Хокні. Яскраві кольорові палітри, які можна побачити на його полотнах, стали джерелом насичених відтінків колекції. Художник керувався принципом «різні ракурси і погляди на об`єкт», і саме цей підхід знайшов своє відображення в дизайні бренду Люби Макаренко. Натхненна тим, як сам Хокні переосмислив танець Матісса, дизайнерка обрала матеріали, що підкреслюють повітряні, хвилясті та м`які, немов у танці, текстури. В основі лінійки — мереживо, в`язка кроше і летюче пір`я, які доповнюють рух і додають витонченості. У колекції представлені костюми трійки, що вже стали бестселерами бренду. Флористичні принти з анімалістичними нотами знайшли своє місце в струмливих сукнях, костюмах і аксесуарах, включно з панамою і максі шопером. Справжнім яскравим акцентом стала сукня «Христя», прикрашена в`язаною хризантемою.


CICI COCO

У новій колекції бренд робить акцент на позачасових мінімалістичних силуетах у стилі 90-х та універсальній палітрі, дбаючи про комфорт. Щоб зустріти прихід весни стильно і зручно водночас, засновниця та дизайнерка CICI COCO Діана Червінська додала до колекції найнеобхідніші речі сезону: брючні костюми зі спідницями плісе, подовжені жилети, приталені футболки, костюми із шкірзаму та вовняні джемпери на прохолодні вечори. Вперше за час існування бренду в новій колекції зʼявляється трикотаж — джемпер в класичному сірому та червоному кольорах, що стане основою гардеробу на щодень та поєднується з усіма низами представленими у колекції. Цього разу бренд розширив лінійку брючних костюмів і додав нові позиції, які стануть незамінною весняною базою: довгі спідниці плісе та жакети без лацканів з драпіруванням на талії.




MORANDI

До нової колекції «Renewal», виготовленої з натуральних преміальних тканин, увійшли: класичний тренч, брючні костюми з жилетом та брюками палаццо, сукні довжини міді, жакети, комбінезон та сукні в стилі сафарі. Колекція натхненна філософією зв’язку краси природи та людини, що проявляється в лаконічних фасонах, стриманих лініях крою, натуральності тканин та матеріалів. Основою лінійки став натуральний льон — екологічний матеріал, що відрізняється своєю довговічністю та комфортом. Елегантності та жіночності виробам надають ґудзики з натуральної мушлі, бахрома та квіти ручної роботи. «Renewal» виконана в палітрі натуральних природних кольорів: коричневий, оливковий, охра, пісочний, бежевий, білий та темно-синій.




Pétale Intimates

Бренд спідньої білизни Pétale Intimates випустив весільну колекцію, яка руйнує всі стереотипи щодо весільного вбрання. Хедлайнером лінійки стала напівпрозора сукня з французького мережива, яка водночас і демонструє, і приховує тіло — тонкий баланс між таємничістю і спокусливістю. Весільний дроп також включає бра та трусики з шовк-сатину з вишивкою Bride (для ідеального ранку нареченої) та Just Married (для першої шлюбної ночі чи медового місяця). Загалом бренд попіклувався про комфорт нареченої на всіх етапах важливого свята. Окрім напівпрозорих мереживних комплектів із поясом під панчохи до колекції увійшов класичний весільний аксесуар — підв’язка з вишивкою у формі квітів. Особливої уваги заслуговує блискучий в усіх сенсах білий корсет із пуш-ап ефектом, обшитий камінчиками.




 

BALYKINA

Ще одна нова весільна колекція — цього разу від бренду, що спеціалізується на вечірньому вбранні. У цій лінійці креативна директорка Аліна Баликіна залишається вірною власному почерку та уявленню про прекрасне. Надихаючись блиском та гламуром класичного Голлівуду, BALYKINA створює та інтерпретує позачасові силуети, які підкреслюють жіночу свободу, сексуальність та характер у сучасному контексті. Особливу увагу бренд приділяє ручній праці. Так головною зіркою дропу стала корсетна сукня із пишним шлейфом, що збирається вручну із понад 30 деталей та 100 метрів тканини. До колекції, зокрема, увійшли вже знакові скульптурні силуети у новому прочитанні: сет Lucky, на ручне оздоблення пірʼям якого йде три дні, сукня Luna зі зйомними рукавами із невагомого тюлю, Rosali у новій довжині та, звісно ж, сукні трансформери, якими славиться бренд.





Femif

Основною особливістю весняного дропу Femif стало використання штучного інтелекту під час розробки дизайнів, що створило унікальний погляд на знайомі силуети та відкрило нову перспективу сприйняття одягу. Цього сезону Femif представляє колекцію, яка гармонійно поєднує комфорт і елегантність, орієнтуючись на потреби та мрії сучасної жінки. Вишукана повсякденна база доповнена складними архітектурними силуетами суконь, корсетів та топів, що стануть у нагоді для особливих планів. Білосніжні сорочки, що стали мастхевом капсульного гардеробу, у виконанні Femif оздоблені об’ємними абстрактними деталями. Бренд використовує виключно надійні та етичні матеріали, що забезпечать довге і комфортне носіння — бленд кашеміру та шерсті, веганську шкіру, трикотаж punto-milano, поплін та мереживо. Екошкіра в поєднанні зі складною перфорацією створює футуристичну естетику, що підкреслює технологічну філософію бренду.





Реклама

Популярні матеріали

Образ дня: Мадонна показує, як носити трендову шубу від...


Святковий wishlist популярних українських візажисток


Empowering Year: Наталія Яроменко в ексклюзивному інтерв’ю для...


Читайте також
Популярні матеріали