Продовжуємо досліджувати нові колекції українських брендів у пошуках речей для нашого весняного гардероба. Традиційно зібрали для вас останні лінійки дизайнерів, які наповнені одягом, аксесуарами та декором для будь-яких приводів: відпочинку в горах, весільної церемонії, Великодня та звичайних повсякденних виходів.
Friends of Fashion
Бренд Friends of Fashion об`єднався з київським готелем Sophia Hotel Kyiv і презентував колаборацію під назвою Blursday, що у перекладі означає стан, коли у потоці швидкоплинних буднів не впевнений, який сьогодні день. Концептуально бренд розвинув цю ідею у двох напрямках: blursday від відчуття втоми та blursday від відчуття внутрішнього щастя, коли не відчуваєш, як минають дні.
До колекції увійшли 27 моделей, серед яких — невагомі піжами, створені з натуральної бавовни у брендових кольорах Friends of Fashion та Sophia Hotel Kyiv, — шоколадному, молочному та блакитному. Крім цього, до дропу включили виняткові вироби — жакети та лонгсліви з натуральним пір’ям, що стали бестселерами Friends of Fashion, футболки та світшоти з вишитими написами, що передають настрій Blursday-стану, а також поло, що виконані з італійської преміальної пряжі.
Katsurina
Головна ідея лінійки Katsurina Summer 2024 — створення капсули, яка однаково ідеально виглядає на будь-якій події: зустрічі з подругами, вечірці чи в офісі. Як і до цього, бренд пропонує одяг, який легко поєднується між собою.
Літня колекція Katsurina стала своєрідним експериментом. Бренд додав багато нових тканин, а також безліч моделей спідниць — від романтичної лляної з мереживом до практичної бавовняної, яка легко стає сукнею. Сорочка оверсайз, iconic model та ДНК бренду Katsurina, з’явилася в нових кольорах. У літній колекції вона представлена у молочному, шоколадному та чорному, крім традиційного білого. Одним із ключових елементів Katsurina Summer 2024 стало розширення асортименту тканин. Окрім натурального льону, з яким бренд працює вже п’ять років, в колекції з`явилися високоякісний поліестер та бавовна — найбільш комфортні матеріали для спекотних днів.
HVOYA
Основним мотивом нової колекції бренду стали неправильні форми та асиметричність, де вони — як фарби, свобода рухів майстрів — як пензлик, а полотно — це текстура шкіри. До роботи над новими моделями були залучені майстри різноманітних спеціальностей: чоботарі, в’язальниці та ювеліри.
Центральною парою колекції Beauty In Chaos стали Chaotic ballerinas — балетки, що в’яжуться вручну тонким гачком понад 14 годин. Через специфічність малюнку та відсутності «правил» кожна пара унікальна у своєму виконанні, та їй немає ідентичних. До колекції також увійшли Grandpa sandals та Rhino mules, які продовжують унісекс-лінійку бренду.
Cultnaked
В уявленнях бренду наречена — не з тих хто зважає на очікування інших, а та, хто творить власну історію та реалізує всі свої бажання. Колекція Cultnaked Bridal — це посвята бунтівному духу, неприборканому серцю та непохитному прагненню до самопізнання. Кожен виріб є символом розширення можливостей, нагадуванням про те, що потрібно приймати себе справжню без компромісів. Серед основних позицій лінійки — сукні міні та міді, короткі спідниці та топи, доповнені білими паєтками в тон речей.
JUL
Черпаючи натхнення з могутності Карпатських гір, магії Чорного моря, неозорих степів Півдня та унікальної архітектури Заходу, JUL презентував нову колекцію Resort. Цього разу бренд представив широку варіацію унісекс-моделей: широкі світшоти з горловиною, базові футболки з кантом, практичні велосипедки, м’які худі з капюшоном і шорти.
Серед матеріалів JUL використовував здебільшого бавовну — міцну, невагому на дотик та практичну тканину. Усі позиції лінійки легко поєднуються між собою та вже з наявним гардеробом завдяки універсальній палітрі: бренд оперував чорним та білим кольорами, додавши акцентів у вигляді графітового та персикового відтінку, а також витонченого кемелу.
Must Have
MustHave представив нову колекцію вишиванок з традиційними для українського вишивального мистецтва квітами. У лінійці бренд використав три основні флористичні символи, які відображають багатство української природи, її краси та гармонії — волошки, барвінок та мальви. Волошки символізують красу, кохання та відданість, тож вишиванка з таким орнаментом виражає любов до рідної землі та традицій. Барвінок — це символ вірності, сили духу та відданості своїм ідеалам. А от мальва втілює красу та ніжність. До колекції «Квіти України» увійшли три сорочки та дві сукні з традиційною червоною та чорною вишивкою, а також блакитна з білим орнаментом.
Cover
Новий дроп бренду під назвою Urban Summer Chronicles вшановує людей, що надихаються живою енергією міста та транслюють власну магію у відповідь. Центральними настроями лінійки стали впевненість в собі та самобутність.
Дроп ігнорує надмірні принти та натомість обирає монохромні, багатошарові рішення. Він включає дві окремі лінійки: джинсові куртки та штани, прикрашені декоративними елементами, та сорочки вільного крою, які мають геометричні квіткові кишені. Квіткова кишеня є центральною у багатьох дизайнах. Це новий погляд на квіти в одязі — відмова від романтизації на користь чіткого й зосередженого бачення урбаністичної витонченості. З відтінками, натхненими міськими пейзажами — молочним, графітовим, чорним і виразним відтінком синьо-сірого — бренд створив свою інтерпретацію класичних кольорів у дизайнах.
BALYKINA
Лінійка BALYKINA Basic досліджує можливості мінімалізму в контексті вбрання для особливих моментів та пропонує вічно актуальні образи в класичних кольорах — чорному, білому, червоному та пудровому. Корсетні сукні та комплекти різної довжини нагадують про стиль new look, червоні доріжки дев’яностих, демонструючи, як позачасова естетика BALYKINA невимушено поєднує безліч тонкощів і деталей. Втілюючи виразні меседжі у легкому, стриманому вбранні, бренд надає жінкам простір для самовираження без обтяжувальних деталей та візуального шуму.
DZHUS
Нова весняно-літня колекція бренду є глибоко символічною, адже в алегоричний спосіб рефлексує над еволюцією особистості. Цього разу DZHUS спекулює щодо впізнаваних видів прикрас та аксесуарів, наділивши їх у власній інтерпретації здатністю перетворюватися на одяг. Елементи класичного дрес-коду кардинально деконструйовано, а знаковий інноваційний крій DZHUS забезпечує перехід з однієї категорії гардероба до іншої. До прикладу, сукня з балаклавою, що відстібається, імітує манекен-бюст для демонстрації прикрас, який височіє на задрапірованому п’єдесталі; сумку-шопер «зібрано» з деталей блейзеру; вечірня сукня повторює силует краватки; бюстгальтер сформовано з двох кепок; а весільний вінець виявляється рукавичками зі щільно переплетеними на маківці пальцями.
ZHADANA
Перша колекція ZHADANA прагне відзначити сміливість та свободу вибору жінок. Вона включає пʼять різноманітних комплектів з еластичної прозорої сітки, мережива та сатину. Модель Loona має прозору сітчасту основу в комбінації з чорним сатином та елегантно підкреслює красу тіла. Дизайн бра з комплекту Flame створює спокусливе виразне декольте та може виступати як самостійний елемент одягу. Один з найбільш ефектних комплектів з колекції — Moonshine. Він представлений в чорному та червоному кольорі та доповнений знімними ланцюжками на трусиках, бюстгальтері та в якості чокеру.
MoreOne
Бренд MoreOne у новій лінійці підняв важливу тему, щоб нагадати кожній жінці про можливість і право бути різною. Колекцію засновниця присвятила своїй бабусі, тому символічно дроп отримав назву «Ніна».
Деякі речі в колекції безпосередньо пов’язані з бабусею. Наприклад, біла сукня «Ніна» — копія бабусиної, а молочна футболка повторює елементи її одягу. Також до дропу увійшли й інші сукні, топи, спідниці міні та максі, шорти та футболки. Головні тканини — атлас, бавовна, віскоза та костюмна натуральна тканина. А от акцентними деталями стали актуальний зараз напівпрозорий гіпюр, принт горошок, а також одяг з драпіруванням.
Andre Tan
Андре Тан випустив лімітовану капсульну колекцію під назвою Blooms («Цвітіння»). Дизайнер розповів, що на її створення його надихнули теплі ностальгічні спогади, а також невимовна краса українських жінок та квітів.
Нова колекція складається з суконь, штанів, жакетів, комбінезонів та тренчів — і кожна річ має своє квітуче ім’я: «квітка айстри», «камелія», «пристрасть», «перший поцілунок», «літній дощ» тощо.
EmbroideredGem x Eter Agency
Бренд етнічного одягу EmbroideredGem і комунікаційна агенція Eter Agency обʼєднали свої креативні сили й інтегрували візерунки з полтавських рушників XIX століття в сучасний текстиль. Лляні серветки з синіми орнаментами — це продовження традиції святкової вишивки, інтерпретація нашої візуальної спадщини та новий погляд на давні символи.
Над дизайном команди працювали спільно, досліджуючи відкритий архів музею Івана Гончара. Так було обрано два рушники, які стали основою ідеї. Центральним мотивом обрали «Дерево життя» з притаманними анімалістичними та рослинними елементами. На кутах серветки зображені давні символи сонця.