Речі супроводжують нас у різні моменти. Часом вони для нас прикраса, маска, захист від зовнішнього світу, а іноді — продовження чи відображення нашого внутрішнього світу, літопис особливих почуттів і спогадів. Саме речам, які ми самі наповнюємо сенсами та які наповнюють сенсами наші будні, присвячена нова кампанія Answear.ua «Життя вдягни у те, що цінне».
«Мода — це наче форма зовнішнього маніфесту, що відображає наші цінності. Адже, погодьтеся, цінність для нас має не саме взуття, а те, що ми пробігли в ньому марафон, а синя сукня — не просто річ, а спогад про найкрасивіший захід сонця в Барселоні, — говорить Марта Савіцка, директорка з іміджевого маркетингу компанії Answear.ua.
«Життя вдягни у те, що цінне» — це не просто слоган, це ідея, яка буде супроводжувати довгострокову комунікацію Answear.ua. За стратегію та концепцію відповідає відома агенція Saatchi&Saatchi. Життєствердний відео- та фотоматеріал був відзнятий у чарівному Лісабоні. Режисеркою стала Стелла Консонні (Stella Consonni), досвідчена режисерка і фотографиня, яка працювала над кампаніями для Gucci, Burberry та Vogue.
«Стелла ідеально вловила суть того, що ми хочемо передати в новій іміджевій комунікації Answear.ua: баланс між модою, повсякденним життям і справжніми цінностями. В її роботах можна побачити душевність та увагу до деталей. Її неймовірні витвори запам`ятовуються», — зазначає Марта Савіцка.
Обличчям кампанії «Життя вдягни у те, що цінне» стала бразильська акторка та модель Фатіма Бруненго. Образи, в яких вона з`являється на екрані, є відображенням характерного стилю Answear. Кожен кадр — це маленька розповідь, що складається в цілісну поетичну історію, в якій поєднуються мода і lifestyle.
Кампанія «Життя вдягни у те, що цінне», яка є частиною довгострокової комунікації в сегменті преміуммоди, стартує одночасно у всіх 12 країнах, де працює Answear. В асортименті ви знайдете ретельно відібрані товари від понад 500 ексклюзивних світових брендів, зокрема від Boss, Polo Ralph Lauren, Calvin Klein, Liu jo, Pinko, Michael Kors, Torry Burch, Swarovski, Diesel, Moschino Jeans, Victoria Beckham та Furla.
«Ми показуємо, що стиль — це не тільки вибір речей, а й люди та місця, з якими ми пов`язані й які залишаються для нас дорогими спогадами. У всьому цьому мода стає вираженням цінностей, а шопінг — унікальним досвідом, що приносить багатий спектр емоцій та відчуттів. У нашій кампанії ми ставимося до речей винятково преміально, саме так, як вони на те заслуговують», — резюмує Марта Савіцка.