«Ми з України». Модні бренди, які наближають перемогу (частина І)

Як модна індустрія допомагає сьогодні армії, Теробороні та економіці країни

Деякі з цих брендів готувалися до презентацій нових весняно-літніх колекцій та гучних колаборацій. Такими були плани до війни. Сьогодні ж комусь із них довелося працювати під звуки сирен та переформатувати своє виробництво, аби шити берці та бронежилети для ЗСУ і Тероборони. Хтось випускає спеціальні дропи і перераховує кошти дітям та армії, хтось розпродує речі зі значними знижками, а хтось просто роздає теплий одяг волонтерам. Українська модна індустрія миттєво зреагувала на жахливі події, які сьогодні переживає наша країна. Бренди роблять усе можливе (а часто й неможливе), аби наблизити нас до перемоги, підтримати захисників та не дозволити економіці зупинитися.

У нашому матеріалі ми зібрали ті локальні марки, які сьогодні роблять для країни значно більше, ніж просто одяг.

GUDU

Дизайнер Лаша Мдінарадзе, креативний директор українського бренду GUDU, створив NFT-колекцію, присвячену подіям, які зараз відбуваються у нашій країні. Кожен NFT-об’єкт із колекції 21 DAYS OF HOPE — це один день війни його очима та почуття, які відчував дизайнер у той чи інший момент від початку бойових дій. Усі гроші, отримані від продажу 21 NFT-об’єкта, будуть надіслані благодійній організації Save The Children Ukraine.

LITKOVSKAYA

Команда відновила свою діяльність: наразі бренд працює у Львові. Своїм клієнтам LITKOVSKAYA пропонує придбати help certificate, який гарантує знижку 60% на весь товар після закінчення війни, а також спеціальний подарунок кожному покупцеві. Усі виручені кошти будуть направлені до ЗСУ та МОЗ України через Фонд Ернста Проста.

Poustovit

Від початку війни бренд допомагає членам команди, армії та тим, хто цього потребує. Гроші з банківських рахунків відправляє до фонду «Повернись живим» та helpUkraine.center, а також на карти людей, які зараз допомагають жінкам та дітям на заході України. Теплі речі SUPPORT by Poustovit передали волонтерам, що допомагають теробороні Києва. Зараз частина команди Poustovit перебуває у Києві, тож бренд відновлює доставку замовлень по Україні Новою поштою та міжнародну доставку Укрпоштою.

Kachorovska

Kachorovska пошили 1300 пар берців для українських захисників та продовжили відшив за приватними замовленнями (з оплатою за мінімально можливою ціною — 1200 грн). Також днями бренд представив нову життєствердну колаборацію — лінійку ковбойських черевиків Kachorovska х KSENIASCHNAIDER. Ботильйони Thelma у блакитному і пісочному відтінках та високі черевики Lula, відшиті у пісочному кольорі, нагадують про колір чистого неба і родючих ланів. 

OBERIG Jewelry

Кожен охочий може придбати особливу та знакову прикрасу OBERIG Jewelry, яка набула ще більш глибинного значення — Янгола-охоронця. Весь прибуток від продажу кожної прикраси бренд спрямовує на пошив дуже важливих речей для армії.

SOVA

Ювелірний дім SOVA відновив свою діяльність — наразі бренд працює в 9 містах України та онлайн (доставка здійснюється Новою поштою). Також компанія SOVA перерахувала 1,5 млн грн на підтримку українських військових та з першого дня протистояння допомагає забезпечити всім необхідним територіальну оборону. Співробітники SOVA займаються волонтерською діяльністю в різних містах України. Члени команди задіяні в абсолютно різних сферах: логістика, фасування продукції, доставка продуктів та ліків тим, хто цього потребує, перша медична допомога, плетіння сіток та інше.

O.TAJE

Український бренд трикотажу O.TAJE (раніше — Siyai) в перші дні війни випустив патріотичну капсулу. Придбавши синьо-жовтий гольф Nation, базовий топ Heart чи светр із надписом про рускій корабль, кожен клієнт автоматично допомагає ЗСУ. За цей час бренд уже перерахував 150 тис. грн на підтримку нашої армії.

keepstyle

Бренд запустив продаж першої весняної благодійної капсули «Ми з України». 95% прибутку від продажів підуть на підтримку ЗСУ до фонду «Повернись живим», а інші 5% — на підтримку команди (це 40 родин із Харкова, які були вимушені залишити свої домівки). Дроп складається з худі, футболок, світшота та хусток. Автори малюнків на одній із хусток — українські діти з різних куточків країни. 

Rara

Бренд запускає продаж грошових сертифікатів, які найближчим часом можна буде обміняти на прикраси. Як це працює? 1. Ви оплачуєте виріб і взамін отримуєте сертифікат на відповідну суму. 2. Цей сертифікат ви можете обміняти на каблучку, як тільки бренд запустить виробництво (це відбудеться найближчим часом) 3. Весь прибуток від продажу перераховується на рахунок благодійного фонду «Твоя опора».

Etnodim

Бренд вишиванок, який перевіз частину товарів до Львова та налаштував виробництво, відновив своє роботу. Крім того, Etnodim продовжує збирати кошти на придбання амуніції для Територіальної оборони Києва. Після перемоги марка обіцяє всім небайдужим подяку у вигляді знижок та промокодів на одяг.

Katimo

Бренд переказав до фонду «Повернись живим» понад 105 тис. грн —  кошти з замовлень, які були оформлені на сайті з 1 березня. Також Katimo відновив частину виробництва, відправляє одяг по Україні компанією «Нова пошта» та здійснює міжнародні відправлення Укрпоштою.

One by One

Від початку вторгнення бренд допомагає ЗСУ та Теробороні, відшиваючи теплі флісові костюми та світшоти, пов’язки, розгрузки, бронежилети, ковдри. One by One, магазини якого продовжують працювати у Вінниці та Кропивницькому, днями представив новий дроп UKRAINE IS. Кошти від придбання патріотичних худі та футболок також допомагають підтримувати ЗСУ.

BEVZA

Бренд BEVZA відновив роботу інтернет-магазину, де наразі можна замовити архівні моделі та деякі одиниці з колекцій SS`22 та FW`21/22. Команда просить звернути увагу, що термін міжнародної доставки становить від 2 тижнів до 1 місяця, поверненню товар не підлягає.

Gepur

Із першого дня війни бренд замість витончених суконь безкоштовно шиє термобілизну, балаклави, бафи для військових. За місяць Gepur надіслали на передову понад 25 тисяч теплого одягу українським захисникам. Наразі команда розширила своє виробництво та шиє не лише одяг, а й розвантажувальні жилети, розробляє плитоноски. Попри всі перешкоди Gepur вийшов на європейський ринок, запустив міжнародну доставку та представив патріотичний дроп «Моє ім’я Україна». 

 

arutiunova

Команда arutiunova закінчила пошиття першої благодійної партії термобілизни. Зараз бренд потребує допомогу для закупівлі тканини на наступні партії. Зокрема можна придбати сертифікат на суму 3 тис. грн або 5 тис. грн. 50% від його вартості буде направлено на закупівлю тканини для пошиття термобілизни. Скористатися сертифікатом (100% його вартості) ви зможете протягом 12 місяців після того, як arutiunova повноцінно відновить роботу.

NEBESITE

Першого дня війни команда NEBESITE зупинила виробництво весняної колекції та перекваліфікувала цех для виготовлення бронежилетів. За два тижні бренду вдалося виготовити 250 жилетів для наших захисників та безкоштовно їх роздати. Наразі фінансових ресурсів NEBESITE уже недостатньо, тому бренд просить про допомогу для збору коштів на необхідні матеріали.

BAZHANE BTQ.

Прибуток від продажів верхнього одягу буде розподілено між людьми, залученими до роботи бренду BAZHANE, та благодійними організаціями, що підтримують постраждалих від війни громадян України. Команда працює в онлайн та офлайн-режимі у Києві по вул. Мечникова, 7 (за попереднім записом). Доставка за кордон та по Україні здійснюється у регіони, де працює Нова пошта.

Andre Tan

З першого дня війни десятки працівниць бренду Andre Tan по всій країні без вихідних працюють задля того, щоб забезпечити армію необхідним одягом та захистом. За два тижні вдалося пошити та віддати безкоштовно захисникам понад 10 тис. одиниць спальних мішків, штанів, флісових кофт, жилетів, спідньої білизни, плащ-наметів та балаклав. Долучитися до фінансової допомоги для закупівлі тканин та фурнітури може кожен охочий.

SYNDICATE KYIV

Бренд продовжує збирати кошти на пошив термобілизни для ЗСУ та Тероборони (захисникам уже передано 1100 комплектів), а також роздає речі з минулих колекцій, які підходять для використання в екстремальних умовах.

Bagllet

Бренд шкіряних виробів вивіз товари, які були в наявності, у безпечне місце і відновив відправлення (із наявним асортиментом можна ознайомитися на сайті). Крім того, Bagllet продовжує збирати гроші на допомогу армії: 100% від продажів обкладинки на паспорт та кард-холдера підуть на офіційний рахунок допомоги ЗСУ.

Dodo Socks

За місяць війни з передпродажу колекції «До перемоги» бренду вдалося зібрати 1,6 млн доларів на потреби армії. Але на цьому Dodo Socks вирішили не зупинятися і представили третій тираж колекції шкарпеток із надписами та принтами, пов’язанами з подіями в Україні. Усі кошти підуть до фонду «Повернись живим».

Rikky Hype

Паралельно з волонтерством (передачі військовим понад 200 тепловізорів та 179 рацій) бренд відновив роботу. Частина коштів від продажу одягу буде передана на закупку амуніції для ЗСУ.

Sage Limited

Бренд пропонує знижки –20% на все, включаючи весняну колекцію. 10% віддає на допомогу армії.

tm.byme

Бренд збирає кошти на закупівлю бронежилетів для ЗСУ (уже вдалося зібрати 1,5 млн грн) та пропонує –20% на весь новий одяг та взуття. Можлива міжнародна доставка та відправлення Новою поштою двічі чи тричі на тиждень.

7/11 Seven Eleven

Бренд оголосив сейл (до 80%) на базові речі, представлені на сайті. Крім того, 7/11 Seven Eleven мотивує українців допомагати армії. Усі, хто зробив переказ коштів на офіційний рахунок Нацбанку і надіслав скрін в особисті повідомлення бренду, має змогу виграти сертифікат на суму 30 тис. грн.

Morning Star

Бренд представляє нову капсульну колекцію одягу з символікою України. До лінійки NATIONAL увійшли футболки та худі, 170 тисяч грн від продажу яких перераховано на потреби ЗСУ для закупівлі амуніції та технічного обладнання.

 

COOSH

Бренд Аліни Френдій відновив роботу на початку березня. Один із магазинів бренду розташований у Тернополі, тому вдалося не просто відкрити двері для клієнтів, а й зберегти робочі місця. COOSH доставляє онлайн-замовлення в усі міста, де працюють відділення Нової пошти, а також до Європи. Розпочати роботу в нових реаліях було потрібно ще й для того, щоб відсоток від кожного замовлення надсилати ЗСУ та закуповувати амуніцію. На зібрані кошти вже вдалося придбати два тепловізори та три бронежилети на суму 139 614 грн.

 

Fox Lingerie

Якщо ви були вимушені поїхати з мінімумом речей та потребуєте білизну, напишіть бренду Fox Lingerie в соцмережах. З початку війни комплекти безкоштовно вже надіслали тисячам жінок, а запити на благодійну допомогу продовжують надходити. З кожного замовлення, яке клієнти роблять онлайн, засновники бренду надсилають кошти на потреби армії, купують для них та ТрО рації, павербанки, медикаменти. Також завдяки зібраним коштам вдалося придбати та передати Jeep Grand Cherokee для ЗСУ рідної Чернігівщини. Fox Lingerie організовують доставку гуманітарних вантажів — десятки тонн продуктів, а також памперси та харчування для малят. 

 

WONÁ Concept

Бренду весільних та вечірніх суконь WONÁ Concept вдалося відновити свої потужності, залучити більше швачок та відкрити салон Crystal. Від кожної проданої сукні брендів WONÁ Concept та Eva Lendel 5 000 грн надходитиме на рахунок лікарні «Охматдит» у Києві. Окрім суконь, швачки також шиють необхідні для військових балаклави, термобілизну, флісові костюми й прапори для підтримки морального духу. Також WONÁ Concept купує для ЗСУ рації та бронежилети. 

Бренд облаштував свої фабрики у відносно спокійному Львові як тимчасове житло для прийому біженців, надавши їм усе необхідне: матраси, ліжка, кухні та їжу. Якщо ви шукаєте прихисток, можете звернутися за телефоном +38 (097) 908 95 81. 

 

 


Реклама

Популярні матеріали

Весняний гід: 25 виставок, які варто відвідати у Києві


Нова мова жіночності в колекції Miu Miu FW 2025/26


Як носити total black цієї весни: 3 універсальні образи від Кейт...


Читайте також
Популярні матеріали