Marc Cain презентував лімітовану колекцію з нагоди 50-річного ювілею

Ода стилю та комфорту

Команда дизайнерів Marc Cain до 50-річного ювілею розробила лімітовану колекцію, яка поєднує в собі нескінченну пристрасть до моди та любов бренду до анімалістичної естетики, прагнення до досконалості та комфорту, увагу до деталей. Обличчям рекламної кампанії стала відома німецька модель Олена Блом (Аlena Blohm), а відкривала ювілейний fashion-показ супермодель Кароліна Куркова. 

Загалом у колекції представлено 50 модних речей включно з аксесуарами, які відображають ДНК Marc Cain з акцентом на леопардовий принт і трикотаж. Під гаслом «День у Лео» капсульна колекція супроводжує нас під час ранкового тренування, роботи в офісі та вечері. З ювілейною лінійкою можливо все, адже вона надзвичайно універсальна та охоплює всі стилі: спортивний, повсякденний, елегантний. 

Переглянути колекцію можна на сайті офіційного представника бренду в Україні. 

«Я дуже схвильований нашим ювілейним роком! Минуло 50 років з того часу, як я вирушив до Італії. У моєму багажі було бачення та бажання створити щось особливе — так народився бренд Marc Cain. Сьогодні ми є глобальним гравцем з головним офісом у Німеччині, який пройшов шлях від в`язальника до бренду преміумкласу, що надихає шанувальників у всьому світі. Я пишаюся тим, чого ми досягли разом за ці 50 років. Я дякую всім, хто підтримував мене протягом усього цього часу, щоб зробити бренд Marc Cain історією успіху», — поділився засновник бренду Гельмут Шлоттерер. 


Реклама

Популярні матеріали

Гід головними трендами взуття сезону осінь-зима 2024/25


10 фільмів, які варто передивитися цієї осені


10 готових осінніх образів для будь-яких приводів


Читайте також
Популярні матеріали