Магія Різдва: бренд JUL презентував святкову колекцію

ЇЇ візуальним елементом стала Вифлеємська зірка  

Український бренд JUL презентував дроп до Різдва у співпраці з ювелірним брендом LUTIKI. Основним візуальним елементом колекції стала Вифлеємська зірка. Інтерпретувати бачення символу світла довірили українській художниці Поліні Мороз. Вона розробила авторський вигляд зірки — він доповнив своїм зображенням м’які джемпери, спідниці й широку варіацію суконь різної довжини. 

«Цього разу ми працювали над тим, щоб зберегти магію головного атрибута Різдва, і тому ніжно відтворили його у принті для речей та прикрас — щоб закарбоване диво було поруч не лише у різдвяний час», — розповіла засновниця бренду JUL Юлія Логвін.

Бренд уперше урізноманітнив колекцію лінією аксесуарів, розробленою у співпраці з українською стилісткою і засновницею ювелірного бренду LUTIKI Сонею Солтес. Фактурний силует зірки відтворили в сережках і подовженій підвісці.

«Цей художній експеримент був цікавим для нас, оскільки ми створювали тендітну і водночас урочисту прикрасу. З іншого боку, ми прагнули, щоб вона відображала ідею різдвяної колекції», — додала Соня Солтес.

До колекції додали позачасові речі гардероба, що з легкістю комбінуються між собою: напівпрозорі лонгсліви, сорочки вільного крою, класичні брюки та атласні майки. Палітра одягу сповнена натуральних кольорів: від насиченого синього до лагідного бежевого. Дроп доповнило утеплене пальто з приємної на дотик тканини та взуття — сатинові сабо від українського бренду IKOS. 

Реклама

Популярні матеріали

Яке взуття обирають на зиму модниці: 28 найстильніших варіантів...


Осінній вікенд у Львові: гід найкращими локаціями 


Анджеліна Джолі вперше за три роки вийшла на червону доріжку в...


Читайте також
Популярні матеріали