Магія Різдва: бренд JUL презентував святкову колекцію

ЇЇ візуальним елементом стала Вифлеємська зірка  

Український бренд JUL презентував дроп до Різдва у співпраці з ювелірним брендом LUTIKI. Основним візуальним елементом колекції стала Вифлеємська зірка. Інтерпретувати бачення символу світла довірили українській художниці Поліні Мороз. Вона розробила авторський вигляд зірки — він доповнив своїм зображенням м’які джемпери, спідниці й широку варіацію суконь різної довжини. 

«Цього разу ми працювали над тим, щоб зберегти магію головного атрибута Різдва, і тому ніжно відтворили його у принті для речей та прикрас — щоб закарбоване диво було поруч не лише у різдвяний час», — розповіла засновниця бренду JUL Юлія Логвін.

Бренд уперше урізноманітнив колекцію лінією аксесуарів, розробленою у співпраці з українською стилісткою і засновницею ювелірного бренду LUTIKI Сонею Солтес. Фактурний силует зірки відтворили в сережках і подовженій підвісці.

«Цей художній експеримент був цікавим для нас, оскільки ми створювали тендітну і водночас урочисту прикрасу. З іншого боку, ми прагнули, щоб вона відображала ідею різдвяної колекції», — додала Соня Солтес.

До колекції додали позачасові речі гардероба, що з легкістю комбінуються між собою: напівпрозорі лонгсліви, сорочки вільного крою, класичні брюки та атласні майки. Палітра одягу сповнена натуральних кольорів: від насиченого синього до лагідного бежевого. Дроп доповнило утеплене пальто з приємної на дотик тканини та взуття — сатинові сабо від українського бренду IKOS. 

Реклама

Популярні матеріали

10 фільмів, які варто передивитися цієї осені


Одна сумка, яку полюбили всі модниці цієї осені


Благодійні ініціативи до місяця обізнаності про рак молочної...


Читайте також
Популярні матеріали