Онлайн-ритейлер Lyst оприлюднив свій рейтинг найпопулярніших модних брендів і товарів у модній індустрії, які найчастіше купували, шукали, коментували та одягали у другому кварталі 2023 року. До першої трійки найпопулярніших брендів увійшли: бренд Loewe, який презентував колекцію Paula’s Ibiza 2023, провів премію Loewe Foundation Craft Prize та створив костюми для світового туру Бейонсе.
Друге місце у бренду Prada, що, зокрема, представив кампанію зі Скарлетт Йоганссон. Третє місце посів бренд Versace, який підготував спільну колекцію зі співачкою Дуа Ліпою та запустив дроп Versace Icons.
До першої десятки також увійшли: Miu Miu, Bottega Veneta, Valentino, Saint Laurent, Moncler, Gucci, Dior. В другій десятці — Louis Vuitton, Dolce & Gabbana, Diesel, Burberry, Jacquemus, Balenciaga, Skims, Nike, Fendi, JW Anderson. Усі вони відзначилися або збільшенням продажів, або співпрацями з зірками та інфлюенсерами, участю у знакових подіях, гучними шоу чи випуском нових продуктів.
Найпопулярнішим товаром кварталу стала майка Loewe Anagram tank top. До трійки найбажаніших продуктів також увійшли кросівки Onitsuka Tiger Mexico 66 та окуляри Versace Maxi Medusa Biggie. Серед фаворитів сумка Loewe raffia tote bag, кросівки New Balance Aime Leon Dore sneakers, шорти Agolde jorts, туфлі Alaïa fishnet flats і не тільки.
Фото: lyst.com
Повний рейтинг шукайте за посиланням.