Kyiv Made: ODEJA та Юлія Єрмолаєва представили осінню колаборацію, натхнену столицею

Стиль, комфорт і турбота про довкілля

Вірний власній концепції інтелектуальної жіночності, молодий український бренд ODEJA продовжив створювати одяг для мудрих та сміливих жінок. Уособленням героїні бренду в цьому сезоні стала Юлія Єрмолаєва — у співавторстві з інфлюенсеркою команда розробила колаборацію KYIV MADE.

У дропі бренд разом з Юлією порефлексував на тему динаміки Києва, його сучасності та зухвалих архітектурних ліній, мінливого настрою міста, а ще осені, яка в столиці мʼяка та різка водночас. Звідси й символічна назва.

Як і сам Київ, айтеми колекції дуже контрастні: пальто з акцентною лінією плеча та виділеною талією ніби пише власний портрет сучасної жительки міста, а маскулінні бушлати зі шкіряними деталями на комірі продовжують ДНК-коди марки. Проте чіткі лінії та геометричні форми у крої — це більше, ніж розповідь про контрасти. У дропі вони символізують баланс між суворістю і красою міського життя, виступаючи як відображення неоднорідної архітектури Києва — від модерністських будівель до індустріальних елементів.

Гармонійно доповнюють обʼємні вироби невагомі шифонові спідниці та прозорі лонгсліви, як спокійне нагадування про мʼякість міста, жінок, сезону. Підсилюють розповідь сенсами глибокі осінні кольори — оливковий, шоколадний та чорний.

Попри велику кількість символів, що транслює дроп, найважливішим залишається один — симбіоз функціональності та етичного напрямку, закладеного у процес творення.

Тому бестселери колекції — це вкорочене пальто та шарфи зі штучного хутра. Для бренду ці речі — важливий стейтмент про відповідальність до природи, який, проте, гармонійно поєднаний з естетикою сучасності.

«Квіти з екошкіри з чіткими лініями пелюсток нагадують архітектурні конструкції. Це потужний символ колекції, що передає сум і ностальгію за природою, яку місто втрачає під тиском урбанізації. Ба більше, у поєднанні жорсткості матеріалу і делікатної форми квітів ми втілили ідею боротьби між природою і містом», — поділилися власниця бренду Діана та інфлюенсерка Юлія.

Цей дроп — про стиль, який точно запамʼятають, дбайливий комфорт і турботу про довкілля водночас. 


Реклама

Популярні матеріали

10 фільмів, які варто передивитися цієї осені


Одна сумка, яку полюбили всі модниці цієї осені


Благодійні ініціативи до місяця обізнаності про рак молочної...


Читайте також
Популярні матеріали