Kyiv Made: ODEJA та Юлія Єрмолаєва представили осінню колаборацію, натхнену столицею

Стиль, комфорт і турбота про довкілля

Вірний власній концепції інтелектуальної жіночності, молодий український бренд ODEJA продовжив створювати одяг для мудрих та сміливих жінок. Уособленням героїні бренду в цьому сезоні стала Юлія Єрмолаєва — у співавторстві з інфлюенсеркою команда розробила колаборацію KYIV MADE.

У дропі бренд разом з Юлією порефлексував на тему динаміки Києва, його сучасності та зухвалих архітектурних ліній, мінливого настрою міста, а ще осені, яка в столиці мʼяка та різка водночас. Звідси й символічна назва.

Як і сам Київ, айтеми колекції дуже контрастні: пальто з акцентною лінією плеча та виділеною талією ніби пише власний портрет сучасної жительки міста, а маскулінні бушлати зі шкіряними деталями на комірі продовжують ДНК-коди марки. Проте чіткі лінії та геометричні форми у крої — це більше, ніж розповідь про контрасти. У дропі вони символізують баланс між суворістю і красою міського життя, виступаючи як відображення неоднорідної архітектури Києва — від модерністських будівель до індустріальних елементів.

Гармонійно доповнюють обʼємні вироби невагомі шифонові спідниці та прозорі лонгсліви, як спокійне нагадування про мʼякість міста, жінок, сезону. Підсилюють розповідь сенсами глибокі осінні кольори — оливковий, шоколадний та чорний.

Попри велику кількість символів, що транслює дроп, найважливішим залишається один — симбіоз функціональності та етичного напрямку, закладеного у процес творення.

Тому бестселери колекції — це вкорочене пальто та шарфи зі штучного хутра. Для бренду ці речі — важливий стейтмент про відповідальність до природи, який, проте, гармонійно поєднаний з естетикою сучасності.

«Квіти з екошкіри з чіткими лініями пелюсток нагадують архітектурні конструкції. Це потужний символ колекції, що передає сум і ностальгію за природою, яку місто втрачає під тиском урбанізації. Ба більше, у поєднанні жорсткості матеріалу і делікатної форми квітів ми втілили ідею боротьби між природою і містом», — поділилися власниця бренду Діана та інфлюенсерка Юлія.

Цей дроп — про стиль, який точно запамʼятають, дбайливий комфорт і турботу про довкілля водночас. 


Реклама

Популярні матеріали

Fashion Talk: 15 питань Ользі Галушці про улюблені бренди...


Образ дня: Ріта Ора в кутюрній сукні FROLOV у новому епізоді The...


Що почитати: 7 романтичних історій у мʼяких обкладинках


Читайте також
Популярні матеріали