JUL x Ukrainian Folks повертаються і презентують новий дроп

#МояКультурнаБроня

Масмаркет бренд жіночого одягу JUL втретє об’єднався з етнографічним візуальним щоденником Ukrainian Folks для продовження фольклорної колаборації довкола українських народних та естрадних пісень.

JUL x Ukrainian Folks

Головним завданням співпраці завжди була інтеграція українського фольклору в сучасний контекст, але з 24 лютого життя дуже змінилося, а з ним і завдання. Сьогодні ми зрозуміли багато речей про загарбника. Але найголовніші висновки ми вкотре зробили про себе, про велич нашого народу: ворог може знищити інфраструктуру і позбавити нас виробництва, перетворити міста на попіл, але є речі, які він не відбере ніколи — нашу культуру, нашу історію, нашу спадщину. Росіяни століттями намагалися викоренити українську культуру, але вона безсмертна. Вона сама себе відтворює, і так буде завжди. Нині найліпший час, щоб укотре звернутися до коріння і розповісти про нього світові.

JUL x Ukrainian Folks

Для цього JUL та Ukrainian Folks використали українські народні пісні «Несе Галя воду», «Ой, у вишневому саду» та романс авторства мовознавця Костянтина Думитрашка «Чорнії брови, карії очі», який через надзвичайну популярність часто хибно вважають народною композицією. До колекції увійшли сумка-шопер та вісім варіацій чоловічих і жіночих футболок.

«JUL завжди був, є і буде про Україну. Командою ми довго думали, з чого ми можемо почати наше “відродження”. І зрозуміли, що якщо не почнемо з нашої колаборації з Ukrainian Folks, то ви нас не зрозумієте. Чесно кажучи, ми самі себе б не зрозуміли», — розповідає засновниця бренду JUL Юлія Логвін.

Окремо JUL та Ukrainian Folks звернулися до тих, у кого є речі з попередньої колаборації: «Ми закликаємо всіх, у кого є наші речі з колаборації: якщо у вас є доступ до них зараз, одягайте їх. Нехай вони стануть вашим оберегом та вашою бронею, а можливо, і зброєю. Нехай вони стануть для вас ще одним нагадуванням про те, за що ми сьогодні боремося. Робіть світлини в речах та позначайте їх хештегом: #МояКультурнаБроня».

Колаборація доступна до придбання з 12 травня на сайті бренду. 25% від прибутку будуть перераховані благодійній організації «Повернись живим» на озброєння наших захисників та захисниць.


Реклама

Популярные материалы

Небанальні весільні сукні від українських брендів


5 правил, дотримання яких не дасть збожеволіти від того, що...


Геноцид 1944 року та анексія Кримського ханства у XVIII столітті:...


Читайте також
Популярні матеріали