У День всіх закоханих ювелірний дім SOVA зібрав клієнтів та друзів бренду в оновленому форматі фірмового бутика в ЦУМ, щоби презентувати нову капсулу колаборації SOVA та FROLOV — поповнення колекції For Love. Клієнти могли приміряти прикраси та познайомитися із засновником та креативним директором бренду FROLOV Іваном Фроловим. Дизайнер особисто збирав усі покупки у лімітоване пакування, залишаючи відтиск червоного сургуча з фірмовим анатомічним серцем, символом бренду FROLOV та нової капсули прикрас в колекції For Love.
До колекції увійшли кольє та каблучки, які повторюють контури серця, виконані у золоті та з діамантами, мінімалістичні персні-печатки, statement-кафи та п’ять оригінальних підвісів у жовтому та білому золоті.
Срібний підвіс у формі анатомічного серця з різними відтінками жовто-блакитної емалі має благодійну місію. Прикраса лімітована — виготовлено лише 1000 срібних сердець, кожне має персональний номер на звороті. 100% прибутку з продажу підвісів перерахують на закупку турнікетів для зупинки критичних кровотеч медичному батальйону «Госпітальєри».
Локацію для презентації було обрано не випадково, адже саме 14 лютого відбулося відкриття оновленого бутика SOVA в ЦУМ.
Тепер магазин має більшу площу, що дозволяє клієнтам ознайомитися з іще ширшим асортиментом прикрас, і куточок для відпочинку, де можна випити кави та підзарядити свої гаджети. Інтер’єр виконаний у новій концепції бренду з елегантними меблями та м’яким світлом, що створює ідеальні умови для ювелірного шопінгу, а вашу купівлю збирають у спеціальному куточку пакування.
Підтримати колаборацію завітали Руслан Багінський, Петро Ясинський, Анна Лукашевич, Костянтин Путиленко, Ольга Чайка та інші друзі брендів.
Анна Лукашевич, Руслан Багінський, Петро Ясинський, Іван Фролов