Gasanova, Kachorovska, Nadya Dzyak, Must Have, Anoeses та інші українські бренди приєднались до благодійної ініціативи «Один день на перемогу»

Від фонду Freedom & Humanity

Сьогодні на перемогу працює кожен українець, і представники креативної індустрії не виняток. Українські модні бренди Gasanova, Kachorovska, Must Have, Anoeses, Santa Brands, Nadya Dzyak та Gaptuvalnya, а також PR-агенція White Rabbit Agency, флористична крамниця «Квітер» та бренд ароматів для дому Poetry Home приєдналися до проєкту «Один день на перемогу». В рамках цієї благодійної ініціативи бізнеси перераховують на потреби ЗСУ свій прибуток за один робочий день або суму, яку компанія зазвичай витрачає на оплату праці за один робочий день.

  • Kachorovska
    Kachorovska
  • Gaptuvalnya
    Gaptuvalnya
  • Anoeses
    Anoeses
  • Must Have
    Must Have
  • Nadya Dzyak
    Nadya Dzyak
  • Santa Brands
    Santa Brands
  • Квітер
    Квітер

«Ми всі залишаємось у Києві — наше виробництво, магазини та співробітники офісу, тому наша задача — підтримувати всіх воїнів на передовій, завдяки яким ми можемо продовжувати працювати та бути тут, вдома. З самого початку повномасштабної війни ми допомагаємо військовим, але вирішили робити це "тихо" — безкоштовні берці, донати або перерахування у фонди підтримки жінок. Цього разу теж з радістю долучились до ініціативи у фешн-індустрії. Кожна маленька допомога важлива, кожен на своєму місці у цій боротьбі важливий!» — розповідає Аліна Качоровська. 

Всі зібрані кошти підуть на тактичну медицину та військове спорядження, необхідне нашим захисникам на передовій. 

Один день на перемогу

«Ми щиро дякуємо всім креативним бізнесам, що доєднались до проєкту "Один день на перемогу", за довіру та підтримку. Це саме той випадок, коли краса рятує світ. А якщо точніше — життя наших захисників», — каже співзасновниця фонду Freedom & Humanity Анна Білик. 

Фонд було створено вже під час повномасштабного вторгнення. Його головна мета — забезпечити військових необхідним екіпіруванням. Це бронежилети, шоломи, дрони, рації, тепловізори, аптечки, обладнання і медикаменти для мобільних та польових шпиталів, опорних лікарень. 

За час роботи команда Freedom & Humanity передала на фронт 15 автомобілів, 27 сучасних дронів, 1344 імпортних бронежилети IV класу захисту, 100 рацій для забезпечення зв`язку, 337 аптечок, 22 медичних рюкзаки. Про свою діяльність фонд регулярно звітує на своєму сайті та в соцмережах.

Gasanova

«Для мене війна почалась 9 років тому з окупації мого рідного міста Донецька. Тоді ми багато допомагали переселенцям, наймали на роботу працівників, які, як і я, були вимушені залишити свій дім і починати життя з нуля. На початку повномасштабного вторгнення ми передавали одяг для людей, що опинились в чужому місті з однією валізою. Я дуже хочу, щоб війна закінчилась якнайшвидше нашою перемогою. Раз і назавжди. Тому регулярно підтримую благодійні ініціативи та збори. Чудово, що в українських модних брендів є можливість працювати й допомагати нашим захисникам», — каже Ельвіра Гасанова.


Реклама

Популярні матеріали

Яке взуття обирають на зиму модниці: 28 найстильніших варіантів...


Осінній вікенд у Львові: гід найкращими локаціями 


Анджеліна Джолі вперше за три роки вийшла на червону доріжку в...


Читайте також
Популярні матеріали