Дайджест липня: новини зі світу моди, які ви могли пропустити

Коротко про головне

Найбажаніші модні речі у світі, Кайя Гербер у новому кампейні Celine та прикраса для майбутніх мам від Guzema Fine Jewelry — про ці та інші модні новини розповідаємо в нашому щомісячному дайджесті, який підготувала старша редакторка журналу ELLE Світлана Кравченко.

Hermès Birkin — найбажаніша сумка у світі

Згідно з новими даними сайту Slingo, який ґрунтується на пошукових запитах Google та Instagram, саме Hermès Birkin щомісяця шукають в середньому 160 тисяч разів. Друге місце серед найбажаніших дизайнерських сумок дісталося Louis Vuitton Neverfull з показником 126 729 пошукових запитів у місяць. Третє місце посіла сумка Gucci Marmont  — її шукають щомісяця в середньому 82 375 разів. Варто відзначити, що цього місяця пошуки Hermès різко зросли — саме після смерті Джейн Біркін, на честь якої названо сумку. Легендарна французька актриса та співачка померла 16 липня у віці 76 років.

Getty Images

Названі найпопулярніші бренди в світі за другий квартал 2023 року

Онлайн-ритейлер Lyst оприлюднив рейтинг найпопулярніших модних брендів і товарів у модній індустрії, які найчастіше купували, шукали, коментували та одягали у другому кварталі 2023 року. До першої трійки найпопулярніших брендів увійшли: бренд Loewe, який презентував колекцію Paula’s Ibiza 2023, провів премію Loewe Foundation Craft Prize та створив костюми для світового туру Бейонсе. Друге місце дісталося бренду Prada, що, зокрема, представив кампанію зі Скарлетт Йоганссон. Третє місце посів бренд Versace, який підготував спільну колекцію зі співачкою Дуа Ліпою та запустив дроп Versace Icons. Головними речами сезону стали майка Loewe Anagram tank top, кросівки Onitsuka Tiger Mexico 66 та окуляри Versace Maxi Medusa Biggie. Серед фаворитів — сумка Loewe raffia tote bag, кросівки New Balance Aime Leon Dore sneakers, шорти Agolde jorts, туфлі Alaïa fishnet flats і не тільки. Повний рейтинг шукайте за посиланням.

ZARA, Massimo Dutti та Bershka повертаються до України?

Іспанська дистриб`юторська група Industria de Diseño Textil Sociedad Anónima, яка володіє вісьмома відомими брендами: Zara, Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home і Uterqüe — планує відновити роботу своїх магазинів в Україні уже восени. Про це повідомляє Українська рада торговельних центрів.

«Професійна спільнота робить багато для того, щоб Inditex повернувся. Це дуже важливо і з економічного, і соціального, і політичного погляду. Inditex є одним із найбільших рітейлерів в Україні. Його відкриття також буде сигналом для інших міжнародних рітейлерів щодо відновлення роботи або відкриття нових магазинів. Я маю відчуття, що відкриття може відбутися швидше, ніж здається. Найближче вікно можливостей для цього — кінець серпня / кінець жовтня. Якщо цього не станеться у цей проміжок, наступне вікно буде вже навесні», — зауважив глава УРТЦ Максим Гаврюшин.

Getty Images

Іспанський рітейл-гігант призупинив свою роботу в Україні з початком повномасштабної війни. До 24 лютого 2022 року в Україні працювало 65 магазинів Inditex у восьми містах.

Gucci став першим італійським модним домом, який отримав сертифікат ґендерної рівності.

Бренд оцінювала незалежна компанія Bureau Veritas за шістьма показниками: культура та стратегія; керування; кадрові процеси; можливості для кар`єрного зростання жінок; ґендерна рівність в оплаті праці; підтримка у вихованні дітей; work-life-balance. Досягнення підтверджують й цифри. Зокрема, у 2022 році жінки становили 63,1% робочої сили Gucci, також жінки займали 57% керівних посад. Окрім цього, під час HR-процесів бренд застосовує особливі технології працевлаштування. У такий спосіб зменшується упередженість під час відбору кандидатів. Важливим є баланс між роботою й особистим життя. Так, Gucci надає мінімум 14 тижнів зі 100% оплатою для догляду за дитиною та батьківства. Модний дім планує усунути будь-які диспропорції за допомогою трирічного плану, узгодженого з цілями Kering Group до 2025 року. Зокрема, в другій половині цього року проведуть аналіз рівності оплати. Генеральний директор компанії Марко Біззаррі заявив, що Gucci продовжуватиме «підтримувати зміни та просувати культурну трансформацію в індустрії розкоші та моди по всьому світу».

Instagram: Gucci

Кайя Гербер стала обличчям нового кампейну Cеline FW23

Celine презентував зимову колекцію під назвою Celine at the Wiltern, рекламним промо до якої стала зйомка з амбасадором бренду Кайєю Гербер. На чорно-білих кадрах модель позує у класичних образах: джинсах Jane з низькою посадкою, сонцезахисних окулярах Triomphe, черевиках Wiltern High Slouchy Buckle Boot, з елегантною сумкою Newspaper Triomphe Bag. Зйомка проходила в Лос-Анджелесі, а фотографом виступив креативний директор Celine Еді Сліман.

Instagram: Celine

Енн Гетевей у новій зйомці Bulgari

Акторка та амбасадорка Bulgari Енн Гетевей знялася у новій рекламній кампанії люксового ювелірного бренду. На фото вона не тільки демонструє аксесуари із осіннньої колекції, а й демонструє способи, як їх можна стилізувати. Стилісткою кампанії стала Ерін Волш, автор світлин — відомий фотограф Кріс Коллс.

Instagram: Bulgari

26 українських дизайнерів представили свої колекції в Берліні в рамках Ukrainian Fashion Week International Season SS24.

Завдяки партнерству Ukrainian Fashion Week та PREMIUM Berlin міжнародній fashion-спільноті було представлено колекції Anna Yasynska, Bobkova, Chereshnivska, Chuprina, Cristall, Finch, Katerina Kvit, Kozhuhar, Logvin, Not Silent, Podolyan, Przhonska, T.Mosca, Vorozhbyt&Zemskova, 91LAB, RDNT, DevoHome, Sayya, Domanof, Feb, Svitlo, Sidletskiy, Sheezen, Juliya Kros, Grie, Galore. Подія відбулася під час Berlin Fashion Week у рамках глобальної Ініціативи «Support Ukrainian Fashion» від UFW.

Instagram: Ukrainian Fashion Week

Бренд Paskal показав нову колекцію на Malta Fashion Week

Днями в Мальті стартував Тиждень моди, в рамках якого свою нову колекцію Resort сезону весна-літо/2024 презентував український бренд Paskal. Показ відбувся завдяки співпраці Ukrainian Fashion Week X Malta Fashion Week. У цьому сезоні дизайнерка Юлія Паскаль розкриває нові шари візуальності метелика, представлені в попередній колекції бренду Out of the Cocoon. Паскаль прокладає шлях між грайливим і розумним, фантастичним і справжнім. Аплікації з метеликами, створені за допомогою фірмової техніки лазерого крою PASKAL, прикрашені яскравими та прозорими кристалами. Родзинкою колекції Resort стала мінісукня, яка повністю складається з метеликів, вирізаних лазером.

Instagram: Ukrainian Fashion Week

Guzema Fine Jewelry презентував символічний кулон для майбутніх мам та їхніх малюків

Натхненна прекрасним періодом життя в очікуванні малюка дизайнерка Валерія Гузема створила кулон для жінок при надії, а також для тих, хто просто дуже хоче стати матусями. Золота підвіска у формі кулі має всередині ще одну маленьку кульку, точно як немовля у тілі майбутньої мами. Кулон Baby Bell перекочується на животику, створюючи ніжну мелодію, під звуки якої в тілі жінки штовхається нове життя. Коли немовля зʼявиться на світ, легкий дзвін кулону вже буде знайомим для нього, як таємна мова, даруючи їй відчуття спокою та безпеки.

Фото: пресслужба бренду

Липень видався багатим на співпраці між українськими брендами, розповімо про найбільш яскраві та знакові з них. 

У співпраці із Мистецьким арсеналом бренд OLIZ випустив лімітовану колекцію хусток із роботами українських митців першої третини двадцятого століття: кубо-футуриста Олександра Богомазова, Казимира Малевича, який працював у декількох напрямках — супрематизму, кубізму й геометричної абстракції, — та Олександра Хвостенко-Хвостова, театрального декоратора, одного з основоположників української сценографії. Придбати хустки можна в крамниці Мистецького арсеналу або на сторінках бренду OLIZ.

Фото: пресслужба бренду

Український бренд елегантного одягу Marsego разом із брендом аксесуарів Vikele Studio об‘єдналися, щоб створити колекцію сумок.

У результаті колаборації вийшло чотири моделі, що формою нагадують місяць. Колекція отримала назву Moon Bag, а кольори так чи інакше пов‘язані з природними явищами. Золотиста сумка — це справжнє сонячне сяйво, яке привертає увагу, срібна — місячне мерехтіння, елегантна розкіш, що заспокоює та дарує душевну рівновагу. Молочно-білий відтінок — втілення довершеності та гармонії, а чорний — вічна класика, що довершить кожен образ.

Фото: пресслужба бренду

Бренд традиційного українського одягу Etnodim та Національний центр народної культури «Музей Івана Гончара» презентували спільну колекцію вишиванок та вишитих суконь.

До неї увійшли десять жіночих вишитих сорочок, один жилет, п’ять суконь та дев’ять чоловічих вишиванок. Всі їх створили на основі фрагментів вишиванок XVIII-XX-го століть, що зберігаються у Музеї Гончара та не підлягають відновленню. Окрім створення речей на основі фрагментів давніх вишиванок, Etnodim розмістив на сайті інформаційний проєкт про експонати, якими надихалися дизайнери в процесі створення колекції.

Фото: пресслужба бренду

«ELLE Україна» презентував перший мерч у колаборації з українським брендом AISENBERG, обличчям колекції стала Надя Дорофєєва.

Під враженням від традиційних зображень з архіву Одеського обласного центру культури було створено сучасний принт — наше новітнє «Дерево Життя», і відображено його у вишивці, яка прикрашає сумочку-пауч з деніму. Обрана вишивка характерна саме для степової зони України, зокрема для узбережжя Чорного моря — батьківщини учасників команди AISENBERG. Дроп виготовлений переважно з деніму — головного матеріалу для AISENBERG. Серед основних моделей — величезна сумка-мішок, мініатюрна сумочка-пауч, козирок і джинсова куртка. Колекцію доповнюють базові білі футболки: одна з вузлом marine knot (посилання на морську тематику, якою прошито ДНК бренду AISENBERG), а друга — вільного крою з написом #proud_to_be_ukrainian. Колекцію можна придбати онлайн на офіційному сайті бренду aisenberg-denim.com. *З кожної проданої одиниці мерчу AISENBERG та ELLE UKRAINE здійснюватимуться відрахування на потреби ЗСУ. 


Реклама

Популярні матеріали

Яке взуття обирають на зиму модниці: 28 найстильніших варіантів...


Осінній вікенд у Львові: гід найкращими локаціями 


Анджеліна Джолі вперше за три роки вийшла на червону доріжку в...


Читайте також
Популярні матеріали