Дайджест червня: новини зі світу моди, які ви могли пропустити

Коротко про головне

Дебютна колекція Фаррелла Вільямса для Louis Vuitton, надто гаряча рекламна кампанія Skims, показ Jacquemus у Версалі та колаборація KSENIASCHNAIDER х adidas Original — про ці та інші модні новини розповідаємо в нашому щомісячному дайджесті, який підготувала старша редакторка журналу ELLE Світлана Кравченко.

Кім Кардаш’ян представила нову рекламну кампанію власного бренду одягу й білизни Skims. У зйомці Стівена Кляйна, натхненій естетикою 90-х, Кім разом з іншими моделями позує в купальниках із лакованої штучної шкіри та сукнях у стилі «Матриці», що підкреслюють вигини тіла. «Зі Стівеном ми співпрацювали над багатьма знаковими образами, і я щаслива, що ми знову співпрацюємо зі SKIMS для нової кампанії. Його творчий підхід і бачення цієї колекції — саме те, що робить його неймовірним фотографом, яким він є сьогодні», — поділилася Кім враженнями від роботи з Кляйном.

Instagram: @skims

Ріанна прощається з кріслом генерального директора власного бренду жіночої білизни Savage X Fenty.  Її замінить Хілларі Супер, яка раніше працювала з американським брендом з виробництва одягу, б`юті-засобів і товарів для дому Anthropologie Group. Водночас зірка продовжить роботу в компанії, але як виконавчий керівник. Окрім того, вона залишиться генеральним директором своєї косметичної марки Fenty Beauty. «Було чудово спостерігати, як наше бачення Savage X Fenty зробило такий неймовірний вплив на галузь за останні п`ять років. Для нас це тільки початок, і ми збираємося продовжувати розширюватися, щоб завжди бути на зв`язку зі споживачем. Я рада вітати Хілларі Супер як нашу нову генеральну директорку — вона сильний лідер і націлена на те, щоб вивести бізнес на ще більш високий рівень», — заявила Ріанна.

Instagram: @savagexfenty

20 червня Фаррелл Вільямс представив свою дебютну колекцію для Louis Vuitton — чоловічу лінійку весна-літо — 2024. Показ пройшов у Парижі на мосту Пон-Неф, з неймовірним краєвидом на річку Сену та захід сонця. «Силуети з дебютної колекції Фаррелла Вільямса, пройняті запалом, викликають відчуття спільності у своїй згуртованості — поєднання традиційних і оновлених мотивів», — йдеться в Instagram бренду. Новий креативний директор представив багато образів у новому камуфляжі (Damoflage) — піксельному принті на виробах зі шкіри та саржу, яким прикрасив майже всю колекцію. Показ відвідали Бейонсе, Ріанна, Зендея, Леброн Джеймс, Кім Кардаш’ян і Наомі Кемпбелл, а наприкінці вечора сцену запалив хіп-хоп-виконавець Jay-Z. Фаррелл Вільямс також не забув про своє музичне минуле і разом із Шоном Корі Картером (справжнє ім’я Jay-Z) виступив із треками I Just Wanna Love U (Give It 2 ​​Me) і Frontin`. Нагадаємо, про призначення Фаррелла Вільямса Louis Vuitton оголосили на День святого Валентина, чим неабияк вразили модну спільноту, адже на головну творчу посаду чоловічої лінії обрали не професійного дизайнера, а співака і музичного продюсера. Вільямс став наступником Вірджила Абло, який помер у листопаді 2021 року.

Симон Порт Жакмюс здійснив свою дитячу мрію і влаштував модний показ колекції Le Chouchou у Версалі. Кожна презентація Jacquemus — справжній перформанс, продуманий до найдрібніших деталей. Так сталося і цього разу. Локацією для свого шоу Сімон Порт Жакмюс обрав саме серце Парижа — Версальський палац, в якому розгорнув ефектний червоний хідник. Тоді як гості Jacquemus дивилися показ не на стільцях у парку, а із білих човнів. При створенні колекції дизайнер надихався цим історичним місцем та епохою французького королівського двора XVII століття. В Le Chouchou глядачі побачили вбрання, схоже на старовинну спідню білизну, пишні мінісукні, багато тюлю і шовку. А також справжню королівську прикрасу як у принцеси Діани — кольє-чокер із перлин, діамантів і сапфірів, яке вона носила зі своєю знаменитою «сукнею помсти». Подіумом дефілювали Джіджі Хадід, Тіна Кунакі, Діва Кассель, Емілі Ратаковські, Мона Тугаард, Вітторія Черретті та Кендалл Дженнер. Усього було представлено 46 образів.

Instagram: @jacquemus

Український дизайнер Руслан Багінський (здається, без нього не обходиться жоден наш дайджест) отримав престижну французьку премію ANDAM Fashion Awards у категорії «Аксесуари». «Ruslan Baginskiy створює аксесуари, які втілюють тепло, чесність і самовираження», — йдеться на сторінці ANDAM Fashion Awards. Як переможець премії Руслан Багінський отримає можливість роботи з ментором — ним стане віцепрезидент Hermès Гійом де Сейнес — протягом року, а також грошову нагороду в розмірі 100 тисяч євро. Свого часу переможцями премії Andam Fashion Awards були Мартін Маржела та Ентоні Ваккарелло.

Instagram: @andamfashionawards

Ще одна важлива нагорода! Українка Юлія Пеліпас, засновниця апсайклінг-бренду bettter, отримала спеціальну премію Карла Лагерфельда (спеціальний приз журі) у фіналі LVMH Prize 2023. Нагорода передбачає грант у розмірі 200 000 євро та річну програму наставництва від LVMH Group у сферах маркетингу, виробництва та комунікацій. Цю премію разом із bettter також отримав італійський бренд дизайнера Луки Мальяно Magliano. Головну нагороду цьогорічної премії LVMH здобув японський дизайнер Сатоші Кувата та його бренд агендерного одягу Setchu. Для участі в цьогорічному конкурсі журі премії відібрало 22 бренди з усього світу серед понад 2400 кандидатів.

Instagram: @lvmhprize

KSENIASCHNAIDER та adidas Original випустили спільну колекцію одягу та взуття, в якій бренди об’єднали фірмову естетику KSENIASCHNAIDER із впізнаваними кодами adidas. До колаборації увійшла лінія одягу з деніму: джинси з подвійним поясом, піджаки, сукні й сорочки з елементами потертостей та об’ємними вирізами. Іншу частину колекції склало поєднання класичних силуетів adidas та підходу KSENIASCHNAIDER: спортивні костюми, корсети та сукні з лінії adiColor, виконані у стилі печворк. Крім одягу до колекції увійшла чорна сумка з логотипами брендів та переосмислені KSENIASCHNAIDER чотири моделі кросівок — adi2000, Forum Mid і дві варіації Superstar. Колекція KSENIASCHNAIDER та adidas Originals надійде у продаж 1 липня. Придбати речі можна буде на сайтах брендів, а також в обраних магазинах adidas.

news.adidas.com

Сукня українського бренду BEVZA стала частиною масштабної модної виставки «Beyond the black dress» в Національному музеї Шотландії в Единбурзі. На виставці, яка показує еволюцію «маленької чорної сукні», представлено понад 60 експонатів: від речей початку ХХ століття легендарних Chanel, Christian Dior, Yves Saint Laurent і Jean Muir до сучасних моделей від Gareth Pugh, Simone Rocha, Comme des Garçons. Єдина біла сукня в експозиції Beyond the black dress — в`язана сукня BEVZA. Ця модель створена з пряжі з переробленого океанського пластику. Саме ця сукня потрапила під селект кураторів виставки, тому що колекції Світлани Бевзи та її пристрасть до білого руйнують традиційне уявлення про Little Black Dress як головного символу елегантності.

Instagram: @bevza_svitlana

 

24 червня у центрі Києва відбулося відкриття шоуруму Lili Mager. Засновниця і креативна директорка бренду Лілі Магер покликала на Мечникова, 14/1, редакторів глянцю та інфлюєнсерів, аби познайомитися ближче, приміряти речі з нової колекції, а також випити келих ігристого. Lili Mager створює одяг, здатний підкреслити силу та сексуальність жінки, та пропонує власне бачення романтизму в моді. Свою дебютну колекцію бренд представив восени 2022 року.


Реклама

Популярні матеріали

Пампухи до Різдва: готуємо традиційну українську страву


Новорічний френч: трендовий святковий манікюр


Ювелірний дім SOVA презентує святкову колекцію прикрас, натхнену...


Читайте також
Популярні матеріали