Березень традиційно виявився жвавим і багатим на модні події. Чи то розпал тижнів моди задав правильний тон, чи то сам факт завершення сезону пуховиків та домашніх вечорів біля каміну сприяли появі нових колекцій, кампейнів та колаборацій, про які говорив увесь світ. Пишаємося, що в цьому переліку рясніли і українські бренди. З радістю повертаємо на сайт нашу рубрику «Модний дайджест» і фіксуємо новини, якими нам запам’ятається перший місяць весни 2023 року.
Колаборація KSENIASCHNAIDER з лейблом DL1961
Партнерство українського бренду з американським лейблом DL1961 розпочалось у березні 2022-го, коли DL1961 замовив у Ксенії Шнайдер вбрання для своєї виставки Indigo в галереї Frieze у Лондоні. Після успіху, який мав цей виріб в авторській технології denim fur, було вирішено розробити колекцію з ідеями Ксенії і виробництвом та експертизою DL1961.
Циркулярність і сталість є частинами ДНК обох марок від дня їх заснування. Саме тому ця колаборація стала святом свідомої моди, жіночої підтримки та нових можливостей у роботі з денімом. Для колекції були використані лише екологічні матеріали, зокрема перероблена бавовна Recover. Частина прибутку з продажів буде перерахована до фонду United24.
Крістен Стюарт в новій кампанії Chanel
Магнетичний чорний, двоколірні туфлі та біла камелія: символічні коди модного дому переосмислені в рекламній кампанії колекції Chanel ready-to-wear весна — літо 2023, обличчям якої стала актриса та амбасадорка бренду Крістен Стюарт.
«Я думаю, важливо спалювати найкраще, що було вчора, аби мати змогу почати знову», — говорить Крістен.
Завдяки силуетам та гламурним акцентам колекції актриса втілює позачасову привабливість Chanel, переосмислену Вірджині Віар. Над кампейном працював дует голландсько-американських фешн-фотографів Inez & Vinoodh.
DressX став провідним гравцем у галузі цифрової моди
Найбільший ритейлер із продажу віртуального одягу DressX, заснований 2020 року українками Дар’єю Шаповаловою та Наталією Моденовою, став провідним гравцем у галузі цифрової моди. Про це 14 березня повідомив BoF. Зазначається, що маркетплейс залучив 15 мільйонів доларів від компанії Greenfield Capital, яка насамперед орієнтована на криптовалютні стартапи. Інвестиції підуть на підвищення продуктивності програми, активності на ринку NFT, забезпечення робіт готових товарів і подальшого зростання. «Ми продовжимо втілювати наше бачення вашого мета–гардеробу, оскільки мода в digital — це категорія, яка залишиться назавжди. Завантажте @dressx і разом створимо більш інноваційну, стійку та масштабовану версію майбутньої моди!» — закликала Дар’я Шаповалова.
Команда DressX
Джеремі Скотт залишає Moschino
20 березня італійський бренд Moschino оголосив, що Джеремі Скотт йде з поста креативного директора після 10 років роботи на модний дім. Саме за Джеремі Скотта Moschino започаткував дискусію про роль моди у мистецтві, споживанні та соціумі. Креативний директор написав фундаментальний розділ у спадщині бренду завдяки своєму стилю поп-кемп і гострому гумору.
Джеремі Скотт і Джиджі Гадід після показу Moschino сезону весна — літо 2019
«Останні 10 років у Moschino були прекрасним святом творчості й уяви. Я так пишаюся спадщиною, яку залишаю після себе. Я хотів би подякувати Массіно Ферретті за честь керувати цим культовим домом», — розповів Джеремі Скотт.
Cпільна колекція Mugler і H&M
Про цю співпрацю стало відомо ще в лютому, однак тільки тиждень тому бренди привідкрили завісу таємниці над колекцією. Для першої презентації капсули обрали формат музичного кліпу, в якому з’явилися модель Іман Хамам, співак Arca, діджейка Shygirl, музикантка Eartheater, а також ікони 1980-х і музи Манфреда: Джеррі Гол і Конні Флемінг. Креативний директор Mugler Кейсі Кадволладер не пішов на компроміси навіть із таким гігантом «швидкої моди», як H&M. «Деталі та якість кожної речі повинні відповідати іміджу нашої марки, — заявив дизайнер, який поставив перед собою завдання «передати енергію Mugler — бренду, який завжди прагнув свободи».
До капсули увійшли речі знакової стилістики Mugler: джинси з міксом текстур, мінісукні та топи з розрізами, об’ємні куртки та шкіряні костюми. Колекція з’явиться в магазинах H&M вже 11 травня.
Кампанія Diesel весна — літо 2023
«Будь-які бажання та дивацтва вітаються, осуд — ні», — про це йдеться в новій колекції Diesel під назвою «Острів насолод».
Креативний директор Гленн Мартенс, арт-директор Кріс Сіммондс і фотограф Джонні Дюфорт уявляли нову кампанію, як яскравий розважальний будинок, заповнений охочими до задоволень людьми в одязі Diesel. Вицвілий денім у корсетах, камуфляж, що відривається, штани карго, комбінування речей — якщо це не уніформа для острову насолод, то що? У розкутому кампейні знялися різні за гендером, кольором шкіри, віком та статурою герої. Концепція відображає сприйняття зухвалого індивідуалізму та самовираження. Diesel запрошує всіх бути собою!
Відкриття флагманського магазину Marsego у центрі Києва
25 березня український бренд Marsego відкрив магазин на вулиці Велика Васильківська, 29. Тут, за словами засновниці Marsego Марини Морозової, можна оновити гардероб, ближче познайомитися з брендом та відпочити від динамічного ритму життя у центрі столиці.
«Звичайно, відкривати в такий період магазин — це величезний ризик, але я пішла на нього свідомо. Через великі терміни доставки та вимкнення електроенергії все розтягнулося, робітники працювали з генератором у темноті. Було складно знайти потрібні матеріали, меблі, деякі постачання припинилися, а інші збільшилися в термінах доставки. Але навіть під час війни ми змогли вирости, продовжили працювати, випускаємо нові колекції, займаємося благодійністю, тому в цій країні немає нічого нереального», — розповідає Марина Морозова.
Мінімалістичний дизайн бутика створили Ільченко Катерина (Osnova Studio) та Мельник Наталія (NK interior).
Спільна кутюрна колекція Бейонсе та Balmain
Альбом «Renaissance», який вийшов цього літа після шестирічної творчої паузи Бейонсе, настільки вразив креативного директора Balmain Олів’є Рустена, що він звернувся до співачки з незвичною пропозицією.
«Цього разу я просив її стати не просто моєю музою. Мені хотілося, щоб вона дала поштовх чомусь абсолютно новому, щоб це була справжня спільна робота двох творчих одиниць, одержимих ідеєю вивести своє мистецтво на новий рівень. Я хотів, щоб ми стали співавторами колекції “Renaissance Couture”», — поділився Олів’є. Так з’явилася на світ кутюрна колекція з 16 моделей, кожна з яких відповідає тій чи іншій пісні на платівці.
Сила цієї колекції, за словами Рустена, в історії модного дому Balmain. Дизайнер підкреслює ще один важливий аспект цієї співпраці. «Схоже, що чорношкіра жінка вперше займалася колекцією паризького модного дому, а дизайни були створені у співпраці з першим темношкірим чоловіком. Сподіватимемося, що це надихне інших», — розповів він.