Fashion-бренд INTERTOP спільно із відомим українським масмаркет-брендом CHER’17, створеним лідерами думок Тетяною Парфільєвою та Іваном Кришталем, об’єдналися та представили лімітовану колекцію взуття. Колаборація натхненна жіночністю, легкістю, теплом і трендовими моделями, які з приходом весни хочеться додати у свій гардероб.
До дропу увійшли балетки, сандалі, босоніжки та шльопанці. Взуття з колекції створене для українок, які цінують поєднання комфорту, стилю та елегантності. А доповнити образ з нової колекції можна одягом CHER’17, який відтепер також представлений в мережі магазинів INTERTOP.
«При створенні колекції ми намагалися врахувати не тільки останні модні тренди, але і приділити належну увагу комфорту та зручності. Також особисто для мене було важливо, щоб це взуття гарно поєднувалося з різними образами та кольорами літнього гардероба. І, я вважаю, нам це вдалося», — коментує Тетяна Парфільєва, засновниця бренду CHER’17.
Також бренди випустили спільний рекламний кампейн, у якому взяли участь відомі українські інфлюенсерки Анна Трінчер, Саша Бо і сама Тетяна Парфільєва. У ролику вони репрезентують українських дівчат — таких різних, але завжди стильних та впевнених у собі.
Колекція CHER’17 x INTERTOP вже доступна для придбання в усіх магазинах мережі INTERTOP та CHER’17.