Чимало фешіоніста пильно стежать за появою червоних цінників на полицях брендів і чекають на сезонні розпродажі, аби оновити гардероб. Протягом останніх років чорна пʼятниця перетворилася на справжнє свято, яке навіть можна порівняти з Новим роком: люди з усього світу складають wish-lists з надією поставити галочку поряд із кожним пунктом.
Однак необовʼязково чекати на якийсь особливий день, щоб влаштувати шопінг: у світі дедалі популярнішою стає концепція off-price — брендові товари високої якості за спеціальними цінами, і в Україну її приносить HalfPrice. Заснована у 2021 році у Польщі мережа магазинів уже представлена у 9 країнах Центральної та Східної Європи, серед яких Чехія, Словаччина, Австрія, Хорватія, Латвія та інші.
HalfPrice пропонує широкий асортимент товарів від популярних світових брендів у багатьох категоріях, зокрема: одяг, взуття, спорт, іграшки, а також предмети інтер’єру та аксесуари. Придбати все це можна за різними цінами, що відповідають різним бюджетам споживачів.
«Це можливо завдяки нашим закупівельникам, які тісно співпрацюють з брендами по всьому світу і щодня шукають найкращі пропозиції. Прагнучи відповідати очікуванням наших клієнтів, ми пропонуємо різноманітність і високу якість за найкращою ціною. Колекція брендів у мережі постійно зростає і змінюється, і щодня на полицях можна знайти нові товари — від люксових до найпопулярніших брендів, — розповідає Мальвіна Вінтер, віцепрезидентка HalfPrice.
Перший магазин HalfPrice в Україні відкриється вже 9 листопада у ТРЦ Respublika Park і матиме площу понад 1800 квадратних метрів. У ньому буде представлений великий вибір речей: від брендового одягу до товарів для дому, а також тут можна буде знайти одиничні екземпляри за дуже привабливими цінами.
Зазначимо, що мережа HalfPrice належить компанії CCC Group, яка є однією з найбільших європейських компаній у сегменті взуття та одягу. Вона має близько 90 платформ електронної комерції та майже 1000 магазинів у 28 країнах світу.