Бренд вирощених діамантів SOLO for Diamonds презентував благодійну колаборацію з GUNIA Project, обличчям якої стала Катерина Зуєва

Cимволічний зв`язок між минулим, теперішнім і майбутнім

Український ювелірний бренд вирощених діамантів SOLO for Diamonds представив самобутні та автентичні сережки SOLO by GUNIA Project. Обличчям проєкту стала Катерина Зуєва, чий образ, за словами команди, «ідеально втілює сучасну жіночність, яку бренд прагне транслювати у кожній прикрасі».

Сережки створені спільно з українським брендом GUNIA Project, що популяризує українську культуру не тільки вдома, а й на міжнародній арені. SOLO by GUNIA Project — це символічний зв`язок між минулим, теперішнім і майбутнім.

Вирощені українські діаманти, як символ національної ідентичності, у таких впізнаваних сережках від SOLO by GUNIA Project створені творити добро. SOLO for Diamonds направляє 50% прибутку від продажу сережок на підтримку благодійних ініціатив і допомогу ЗСУ разом із Катериною Зуєвою. 


Реклама

Популярні матеріали

Чорна п’ятниця: які знижки пропонують українські модні бренди...


Які шуби носити цієї зими: стильні ідеї з подіумів та пропозиції...


Корифеї українського театру — як вони вплинули на відродження...


Читайте також
Популярні матеріали