Бренд BEVZA представив дебютну лінійку купальників

Головними елементами вкотре стали мушлі

Вперше представлені у 2018 році, мушлі стали елементом ДНК BEVZA. Світлана Бевза переконана, що кожна жінка дорогоцінна і кожна жінка — перлина. Мушлі у купальниках — це природне продовження попередніх колекцій, оскільки під час літньої відпустки немає нічого більш органічного, ніж морський мотив.

Героїнею BEVZA для першого запуску лінії купальників стала Маша Цуканова, яка після кількох років роботи в глянці знайшла своє покликання в психології.

«Сучасна жінка стоїть перед вибором між патріархальною та партнерською моделлю стосунків, а також самовизначенням через красу. Але ключ до рівності з чоловіками полягає в переосмисленні жіночності, сили та незалежності. Самовизначення і відчуття того, що за тобою стоїть спільнота, радикально усувають сором та біль і нарешті дозволяють зосередитися на тому, що ти маєш, — на своїй красі. Індустрія моди, яка протягом багатьох років служила джерелом сорому, тепер часом передає зовсім інші повідомлення: про дозвіл і прийняття. Кампанія купальників Bevza з обличчям і тілом непрофесійної моделі за 40 дестигматизує старіння та ненормативну красу», — поділилася Маша.

І Світлана, і Маша народилися та виросли у Києві, є однокласницями та роками спостерігали за самоствердженням одна одної.

«Я вважаю Машу ідеальною героїнею для цієї кампанії — розумною та сексуальною, ідеальною леді та прикладом для багатьох дівчат, які тільки починають свій життєвий шлях», — додала Світлана.

Лінійка представлена ​​чотирма моделями купальників у чотирьох різних кольорах. Ці неокласичні, незмінні варіанти можна легко додати до літнього гардероба. Усі речі виготовлені з перероблених тканин, що робить цю колекцію безвідходною.


Реклама

Популярні матеріали

10 комфортних образів від скандинавських модниць, які варто...


Оголошено всіх номінантів «Еммі-2024»


Нагадування про домівку в кожній деталі: Любов Бессараб про...


Читайте також
Популярні матеріали