За цей рік ми дізнались про тисячі героїв, які захищають Україну кожну хвилину. Компанія Indposhiv вирішила зробити обличчям свого кампейну Indposhiv Bespoke «Такий один» Іллю Самойленка — одного з бійців військового полку «Азов» з позивним «Гендальф». Військовий пройшов 8 років війни, Маріуполь, «Азовсталь», пережив полон. За цей час Ілля змінився і виглядає як справжній супергерой із кіно — скляне око та титаново-сталевий протез руки.
Головна особливість та місія бренду — поширення культури bespoke одягу в Україні. В основі цього підходу — максимальна персоналізація, тому для Іллі майстри окремо створили вдосконалену конструкцію одного з рукавів для зручності та ідеальної посадки. Команда Indposhiv показала костюм у фотосесії та зняла кампейн-ролик.
У команді Indposhiv кажуть, що іншого героя для цієї кампанії не можуть навіть уявити. Він із дитинства цікавиться історією одягу та любить якісні костюми, а незадовго до 24 лютого хотів стати клієнтом Indposhiv Bespoke.
«Ми ніколи не беремо людину для наших кампейнів через її популярність. Ми насамперед обираємо героя, для якого ми важливі і цінні. Ілля хотів стати клієнтом ще до того, як потрапив на “Азовсталь”. А вже після розповідав, що навіть там, у гарячій точці й оточенні, мріяв про те, як повернеться і буде ходити в нашому костюмі київськими вулицями. Ми просто не могли не зробити його обличчям нашого кампейну», — розповідає засновниця бренду Катерина Возіанова.
Для Іллі костюми зараз теж своєрідна форма, тільки не військова.
«Чоловічий костюм це похідне явище від військової уніформи. Все правильно, все як має бути. Тут є свої правила, порядок, є традиція, наслідування, класичність. У костюмі всередині є дух та ідея, а зовні — лише матерія. Мені комфортно в костюмах завжди, тому що я себе відчуваю так, як мені хочеться», — розповідає Ілля Самойленко.