«База — це бути собою»: український бренд SOLMAR запустив масштабний кампейн із Анною Трінчер

Важливе нагадування кожній із нас

Бренд базового одягу SOLMAR запустив масштабний кампейн, мета якого — надихнути дівчат бути собою попри все.

Обличчям кампейну стала співачка Анна Трінчер, яка транслює ідею за будь-яких обставин залишатися справжньою. Дозволяти собі плакати, коли боляче, гучно сміятися, коли радісно, ділитися емоціями, коли вони переповнюють. Бренд разом з Анною звертається до всіх дівчат і закликає попри суспільні очікування бути собою — бо це база.

Щоби мотивувати кожну проживати емоції, довіряти й прислухатись до себе, SOLMAR створив ролик-маніфест. У відео використали сімейні архіви Ані Трінчер і показали, як вона змалку змагається із собою вчорашньою і ніяк не доросте до себе ідеальної. Але з часом вона таки наважується бути собою — слабкою, грайливою, сміливою, яскравою, емоційною, неідеальною.

 

«У сучасному світі жінки мають можливість проявлятися так, як хочеться. Але іноді ми так намагаємося відповідати чужим очікуванням, що втрачаємо себе. Ми ж хочемо надихнути кожну на сміливість бути справжньою. Наша весняна колекція — про речі, які дозволять почуватися собою у всіх можливих ситуаціях і пасуватимуть до кожної емоції. Бути собою — це база», говорить Ольга Костецька, засновниця бренду SOLMAR.

Про бренд:

SOLMAR — український бренд базового одягу, що має на меті позбавити дівчат проблеми «що ж сьогодні одягнути?». Команда бренду прагне, щоб кожна дівчина мала якомога ширший вибір відтінків та могла зібрати свою perfect base. На сьогодні мережа SOLMAR налічує 18 магазинів в Україні та два у польських містах: Познані та Вроцлаві. У 2023 році компанія увійшла до списку Next250 від Forbes Ukraine.


Реклама

Популярні матеріали

Ідеальний круїзний гардероб у новій колекції PAPAYA


Accessory of the day: unlock the main secret of ageless beauty from...


14 манікюрів з морським настроєм на літо-2024


Читайте також
Популярні матеріали