Осінню капсулу Poustovit дизайнерка Лілія Пустовіт присвятила тому, з чого починалась історія бренду багато років тому. Тоді вона дебютувала на першому Українському тижні моди з монохромною колекцією, натхненою японським та бельгійським мінімалізмом. Передивляючись власні архіви, Лілія усвідомила, наскільки актуальними залишаються ці стримані за кольором та формою речі.
Poustovit,1997 рік
У новому дропі — ті самі білі сорочки з довгими манжетами, які давно стали позачасовою класикою. Чорні жакети, які будуть однаково доречними й у поєднанні з широкими штанами, і зі спідницями-олівцями. Чорній сукні з коміром-стійкою строгості додають білі лінії, що окреслюють силует та підсилюють контрасти. Утилітарні довгі пальта й топи з фактурним мереживом ручної роботи створюють певний баланс між жіночим та чоловічим.
На особливу увагу заслуговує вибір аксесуарів для знімання. Цього разу Лілія Пустовіт використала впізнавані прикраси друзів-дизайнерів — Lutiki, Gunia Project, Bevza, чим підкреслила важливість підтримки одне одного та захоплення роботою колег.
«Останнім часом я гостро відчуваю, що поширювати певний стиль та ідею значно важливіше, ніж демонструвати окрему сукню. Для мене завжди була важливою українська модна індустрія, її розвиток та проблеми, український фешн як явище, адже я відчуваю причетність до його створення впродовж багатьох років», — пояснює дизайнерка.