Back to 90s у новій колекції the Coat

Дизайнерка Катя Сільченко презентує новий дроп, присвячений прогресивній українській молоді 

Українські дизайнери продовжують працювати на благо країни і надихати своєю незламністю весь світ. Так, одразу після успішної презентації літньої колекціїї в рамках Copenhagen Fashion Week бренд the Coat представляє новий дроп із двадцяти речей, натхнений дев’яностими та прогресивною молоддю України.  

Новий дроп від Каті Сільченко є своєрідним модним камбеком у дев’яності, однак з характерними силуетами та впізнаваними елементами бренду. Це доступні базові речі: брюки карго, мініспідниці, майки, сорочки оверсайз та укорочені топи. Молоде покоління представило властиву ДНК бренду жіночність навіть через розслаблений спортивний стиль. Візитівка колекції — логоманія в піксельній варіації з прихованими сенсами. 

Катя Сільченко жартує: «Кейт Мосс залюбки вдягла б речі із цього дропу, та, поки вона його не побачила, у вас є шанс».

Старт продажів уже анонсований на офіційних сторінках the Сoat.

 


Реклама

Популярні матеріали

Осінній вікенд у Львові: гід найкращими локаціями 


Анджеліна Джолі вперше за три роки вийшла на червону доріжку в...


Чорна п’ятниця: які знижки пропонують українські модні бренди...


Читайте також
Популярні матеріали