Українські дизайнери продовжують працювати на благо країни і надихати своєю незламністю весь світ. Так, одразу після успішної презентації літньої колекціїї в рамках Copenhagen Fashion Week бренд the Coat представляє новий дроп із двадцяти речей, натхнений дев’яностими та прогресивною молоддю України.
Новий дроп від Каті Сільченко є своєрідним модним камбеком у дев’яності, однак з характерними силуетами та впізнаваними елементами бренду. Це доступні базові речі: брюки карго, мініспідниці, майки, сорочки оверсайз та укорочені топи. Молоде покоління представило властиву ДНК бренду жіночність навіть через розслаблений спортивний стиль. Візитівка колекції — логоманія в піксельній варіації з прихованими сенсами.
Катя Сільченко жартує: «Кейт Мосс залюбки вдягла б речі із цього дропу, та, поки вона його не побачила, у вас є шанс».
Старт продажів уже анонсований на офіційних сторінках the Сoat.