adidas Originals та український sustainable-бренд KSENIASCHNAIDER представляють першу спільну колекцію — колаборацію, про яку говорять всі. Результатом співпраці двох брендів стала лінійка одягу, що втілює унікальне дизайн-мислення бренду KSENIASCHNAIDER «Дизайн без дизайну» у новому погляді на класичні силуети adidas.
До колекції увійшли вироби з деніму — фірмові моделі джинсів та курток, доповнені оригінальними деталями, а також оновлена класика adidas — спортивний костюм adiColor та корсет, виконані у техніці patchwork. Лінійку доповнили аксесуари з екошкіри, втіленні у несподіваних силуетах та деталях, як-от флуоресцентно-жовті шпильки футбольних бутс.
Крім одягу асортимент охоплює яскраві оновлення культових кросівок Forum Mid і Superstar. Окремої уваги заслуговує модель Superstar з українським написом «Суперзірка» замість класичної назви моделі англійською мовою на зовнішній стороні кросівка.
Героїнею кампейну в Україні стала Дарія Білодід — чемпіонка світу та Європи з дзюдо.
Створена для покоління, що завжди залишається вірним собі, колекція adidas Originals x KSENIASCHNAIDER вже доступна на adidas.ua та у вибраних магазинах бренду.
Про KSENIASCHNAIDER
KSENAISCHNAIDER — незалежний sustainable-бренд, заснований Ксенією та Антоном Шнайдерами у Києві у 2011 році. Головними особливостями бренду є sustainable, перероблений денім, patchwork та концептуальний дизайн. У кожній новій колекції бренд кидає виклик усталеним нормам, щоб сміливо проєктувати нове бачення майбутнього.
Світове визнання бренд отримав у 2016 році завдяки demi-denims — унікальному силуету джинсів, що поєднує форму кюлотів та скінні. У джинсах бренду виходили світові зірки, такі як Белла Хадід, Селін Діон, Дуа Ліпа та інші, а у 2017 році платформа LYST назвала demi-denims одним з найбільших світових трендів. Наразі модель demi-denims, а також asymmetrical jeans є найпопулярнішими моделями з denim-лінійки бренду.
Про adidas Originals
Натхнений багаторічною спадщиною adidas — одного з провідних світових спортивних брендів, adidas Originals був заснований у 2001 році. Переосмислюючи архіви adidas, adidas Originals продовжує розвивати спадщину бренду, втілюючи інноваційні технології у поєднанні з креативністю і мужністю, що живуть на кортах і спортивних аренах, через призму сучасної молодіжної культури. Бренд, що отримав культовий логотип Trifoil (який вперше був використаний у 1972 році) знаходить підтримку у всіх тих, хто формує та розвиває культуру творчості, — adidas Originals продовжує залишатись провідним спортивним брендом у вуличній моді.
Сторінка adidas у соціальних мережах.