Грудень завжди вирізнявся своїм шаленим ритмом і виром різноманітних подій: робочі зустрічі, незакриті проєкти, світські заходи та численні святкування у колі родини та друзів. Для кожного з цих приводів важливо підібрати й відповідний образ, який би не лише привертав погляди, а й дарував комфорт і зручність упродовж дня. Для того, аби ви мали змогу скласти свою ідеальну стилізацію цього грудня, українські бренди традиційно підготували нові колекції, наповнені як універсальними базовими речами та верхнім одягом, так і акцентними прикрасами й святковими елементами.
Gaptuvalnya
Центром української оселі була пічка, що зігрівала теплими обіймами не лише тіло, а й душу. На Гуцульщині, зокрема на Косівщині, печі багатих господарів часто прикрашали розкішними кахлями, що нині входять до списку нематеріальної культурної спадщини ЮНЕСКО. Gaptuvalnya відтворила їхні рослинні й геометричні орнаменти в сучасному одязі та текстилі, нагадуючи про унікальне надбання нашої культури.
Чотири групи позицій колекції втілюють стільки ж етапів життя вогню в печі: від тендітних пагонів-поростів, якими розпалювали багаття, до розжеврілих вугликів, що продовжують дарувати тепло. Так, на сукні «Поріст» розквітають рослинні мотиви косівської кераміки, додаючи образу легкості та свіжості, а виступаючі кромки позицій «Хмиз» передають шорстку текстуру сухих гілок, що допомагають роздмухати багаття. Багряна вишивка сорочки, сукні та текстилю «Жарина» втілює здатність розпаленого вуглика дарувати світло й тепло навіть тоді, коли він вже згасає. Глибокий чорний оксамит в основі брючного костюма «Ватра» контрастує з яскравими зірчастими елементами, схожими на розпечені вогняні язики.
I AM
ZATYSHOK — ода невимовному теплу, що пробуджує внутрішню гармонію та дарує відчуття затишку в кожному дотику. Колекція натхнена моментами спокою та єдності: п’янкі багряні промені сонця, тиша зимового дня, мрії про майбутнє, що загортають у комфорт, ніби лагідні обійми.
Центральними елементами ZATYSHOK стали різноликі хутряні шуби, створені талановитими львівськими майстринями. У виробництві використані натуральна вовна та кашемір, що дарують відчуття м’якості й турботи. Ці матеріали втілюють ідею тепла, яке народжується всередині та поширюється назовні. Кожна деталь колекції сповнена увагою до майстерності та якості, передаючи відчуття затишку та особливого зв’язку з собою і світом навколо.
Marsego
Завершуючи цикл осінніх дропів, Marsego презентував колекцію верхнього одягу, що стала ключовим елементом переходу в новий сезон. Куртки бренду — це продуманий баланс стилю, функціональності та сучасної універсальності, які дарують відчуття завершеності гардероба й задають новий ритм зимовим образам.
Обирайте між витонченими подовженими моделями чи зручними вкороченими варіантами, які дають можливість експериментувати з багатошаровістю або залишатися вірними мінімалізму. Моделі на блискавці з еластичними вставками по низу чи талії забезпечують бездоганну посадку та зручність у носінні. Їх легко комбінувати як зі штанами, так і зі спідницями, створюючи стильні варіанти для будь-якої нагоди. Колірна гама варіюється від універсальних чорного та молочного до глибоких виразних відтінків, серед яких бургунді та графітовий сірий.
VISHNI
Колекція, натхнена романтикою та магією першого поцілунку, отримала назву El primer beso en Sevilla (з ісп. — «перший поцілунок у Севільї»), адже саме атмосфера затишного іспанського міста стала ідеальним фоном для цієї історії кохання.
До колекції увійшли вишукані сукні, які поєднують класику, сучасну романтику та стриману розкіш. Домінують витончені елегантні силуети та тканини, що підкреслюють грацію, випромінюють жіночність та магнетизм. Ця колекція про мрії та їхнє здійснення, про справжнє кохання та ідеальний момент.
Фонд «Повернись живим» х M-TAC
Фонд «Повернись живим» спільно з брендом M-TAC запустили лімітовану серію червоно-чорних сорочок у клітинку. Колекція складається з 500 екземплярів, кожен із яких має індивідуальний порядковий номер. Усі кошти від продажу підуть на операційну діяльність фонду, який підтримує українську армію вже понад 10 років.
10 сорочок із підписами директора фонду «Повернись живим» Тараса Чмута та засновника бренду M-TAC Олександра Карасьова будуть розіграні за благодійний внесок.
OLIZ
Однією з цілей війни росії проти України є знищення її культурних і релігійних пам’яток, розкрадання музейної спадщини. До колекції «Скарби України» бренду OLIZ увійшли чотири хустки. Кожна з них — це спроба зафіксувати в пам’яті втрачені культурні пам’ятки України та привернути увагу до війни проти української ідентичності, яку веде російський агресор.
У центрі уваги — долі трьох унікальних музеїв, які були злочинно знищені російськими окупантами — Херсонес Таврійський, музей Григорія Сковороди, будинок-музей української художниці Поліни Райко, а також вивезена з Херсонського художнього музею картина художника Георгія Курнакова «Красоля» (1928).
Guzema Fine Jewelry x Monobank
Ювелірний бренд Guzema Fine Jewelry та Monobank презентували ексклюзивну колаборацію. Тендітне кольє на ланцюжку у вигляді monoкартки неочікувано поєднало елегантність та фірмову витонченість Guzema з легкістю та іронічним стилем Монобанку. Мініатюрний виріб був виготовлений вручну та повністю повторив кожну деталь справжньої банківської картки — від чіпу до терміну дії.
Лімітований тираж складається з 200 прикрас: 50 кольє виконано з білого золота і 150 — зі срібла. Весь прибуток з продажу золотих карток буде спрямовано у фонд Guzema Foundation на підтримку військової авіації.