Здавалося б, ще вчора на термометрі виднілася цифра «+27», і ми з легкістю могли стилізувати свої улюблені літні образи. Однак осіння погода підкралася зовсім непомітно, і вже сьогодні нам потрібно діставати із закутків шафи теплий одяг, що врятує від вітру й прохолоди.
Звісно, можна подивитися на це й з іншого боку — як на прекрасну можливість для створення нових багатошарових комбінацій. А щоб було легше втілити свої модні ідеї, звертаємося до нових колекцій українських брендів. Ми, як завжди, біжимо вам на допомогу й розповідаємо про найцікавіші позиції.
Etnodim
Назва колекції «Спогадів взори» відображає розмиті, наче калейдоскопічні, спогади та рефлексії. Кольорові сни без чітких образів та форм, що сповнені мріями. У ній бренд ототожнює бурхливе сьогодення з тихим плином часу в минулому. Колекція представила чоловічі та жіночі вироби, які легко поєднуються між собою та урізноманітнюють базовий гардероб своєю виразністю. Окрім звичних сорочок, в асортименті з’явилися приталені жакети, чоловічі жилети та базові лляні штани без вишивки.
Колекція «Спогадів взори» — це трансформація в’юнких та барвистих візерунків на рушниках, які датуються минулим століттям та перенесення їх на сучасні форми одягу. Яскрава палітра кольорів, наївні взори з подекуди фантазійними букетами, вазонами, різноманітними плодами та тваринами. Вивчаючи тему рушників другої половини ХХ століття, бренд проконсультувався з представниками Національного музею декоративного мистецтва та музею Івана Гончара. Команда бренду відвідала бібліотеки та дослідила архівні матеріали.
L’eskizzo
Цієї пори бренд представив колекцію у двох частинах. За її основу були взяті класичні елементи дизайну L`eskizzo в новому прочитанні. Перша частина колекції складається з речей для перехідного сезону, тоді ж як друга пропонує верхній одяг для холодних осінніх днів.
Команда дизайнерів працювала зі звичною ідеєю бренду інтеграції чоловічих силуетів в жіночий гардероб: у першому дропі представлені костюми-трійки, класичні сорочки та краватки, а в другому — довгі двобортні пальта та бушлати з обʼємною лінією плеча. Однак у цьому сезоні героїня L`eskizzo демонструє свою впевненість та енергію не лише через костюми, а й через жіночні речі, натхнені 50-ми роками минулого століття з їхніми акцентними лініями талії, округлими плечима й довгими спідницями, які підкреслюють жіночі вигини. Жакети із вбудованими корсетами та деконструйованими лацканами, спідниці-годе, а також новий експериментальний аксесуар — мʼякий асиметричний кейп-шарф — додають витонченості переважно маскулінній колекції.
Le Charmie
Роблячи ставку на преміальну якість і неочікувані поєднання текстур та форм, дизайн-команда Le Charmie працює над тим аби створити гардероб, де витончені силуети балансують нотки спорту і вуличного стилю, а кожна річ доповнює одна одну. Нова колекція стала квінтесенцією стилю бренду, вираженою у поєднанні oversized тренчів із шоколадної замші та спортивних сетів у світло-бежевому відтінку, а також білих пальто із сукнями довжини міні.
Окремої уваги заслужив блок колекції, виконаний у головному кольорі сезону — бургунді. Брючні костюми, де головну роль грають блейзери зі збільшеною лінією плеча і завуженою талією, сукні та сети зі шкіри, а також трикотажна лінійка стануть акцентними деталями сезону.
DAFF
Осіння колекція DAFF натхнена гармонією природи й теплом домашнього затишку. Вона поєднує в собі природні відтінки, м’які текстури й зручні силуети, що огортатимуть у прохолодні дні. Від бурштинового золота до туманно-сірих відтінків та класичного чорного — кожна річ стала продовженням осіннього настрою.
У колекції — усі необхідні речі для формування ідеальної бази: від стильних пальт до вільних светрів, від повсякденних елементів гардероба до вечірніх суконь і теплих курток для холодних вечорів. Окрім цього, бренд додав до асортименту нові спортивні костюми.
Norba
В осінньому сезоні Norba запропонував свіжий погляд на гардероб, який легко адаптується до будь-яких потреб: від занять спортом до повсякденних справ. Колекція осінь-зима 2024/25, яка складається з двох капсул, — Activewear та Essentialwear, — натхнена стилем Model-Off-Duty — особливою комбінацією комфорту та елегантності, яку моделі обирають для буденного життя поза подіумом. Ця естетика відома своєю невимушеністю, розслабленим, але завжди продуманим виглядом. Це гармонія між зручністю і шиком, що дозволяє міксувати спортивний стиль з класичними речами.
Кожен елемент колекції розроблений так, щоб легко комбінуватися з іншими. Асиметричний ромпер добре поєднується з чорним жакетом, а вовняне худі вдало доповнює комбінезони та боді. Колірна палітра включає теплі сірі тони, глибокий шоколадний і пастельно-персиковий відтінки.
CICI COCO
Нова колекція бренду створена для сучасної жінки, яка знає собі ціну та впевнено підкорює міські горизонти. Кожен елемент символізує поєднання елегантності та практичності, що дозволяє залишатися стильною у будь-якій ситуації — від ділових зустрічей до шопінгу з подругами. Натхненням для колекції стала саме та жінка, яка щодня вибирає не тільки модні тренди, але й себе. Вона — втілення сили та внутрішньої гармонії. Її образ — це свобода руху, впевненість у кожному кроці та здатність завжди виглядати бездоганно, незалежно від ритму мегаполіса.
Лінійка включила як універсальні речі, так і нестандартні позиції для цікавих стилізацій на будь-які події. Головними кольорами стали класичні відтінки — чорний, білий, сірий, що підкреслюють стиль і самодостатність. Флагман колекції — класичний двобортний костюм у сіру смужку та коричневий жакет з екозамші.
PIRNAY
Лінійка URBAN SWAN — це ода жіночій силі та ніжності, що балансують між динамікою мегаполісу і спокоєм внутрішнього світу.
Героїня колекції URBAN SWAN — дівчина, яка сміливо приймає виклики міського життя, але зберігає свою чуттєву романтичну натуру. Центральний символом стала лебідка, яка уособлює грацію, проте, як і в природі, має приховану силу. Це відобразилося у вкороченому жакеті та спідниці, декорованій пір’ям. Крім цього, до нової колекції увійшли найяскравіші тренди оксамитового сезону — шоколадна сукня з мереживними вставками, акцентні панчохи, м’яке бра, капрі, урочистий піжамний костюм, базові худі та лонгсліви.
CATSSUIT
Колекція BALANCE — це історія про дівчину, яка не боїться виходити за межі звичного. Її життя — постійний пошук гармонії між двома світами: затишком дому та покликом природи, а її стиль — відображення сміливих рішень і виборів.
Вона завжди шукає баланс між внутрішнім спокоєм і зовнішньою свободою. Її образи — про легкість, з якою вона поєднує комфорт, природність і міську вишуканість. У новій лінійці кожен елемент гардероба говорить про невимушену впевненість і готовність досліджувати світ, залишаючись в гармонії із собою. Основний колір колекції — позачасовий чорний з додаванням срібних деталей. М`які лінії та вишуканий дизайн поєднані в кожному виробі: мініспідницях, лонгслівах, акцентних сукнях з вирізами та комбінезонах, на яких спеціалізується бренд.
JUL
Прохолода вранці, приємність сонця удень і легкий вітерець ввечері — осінь багатогранна та смілива, вона без упину змінюється. Сповнена особливим шармом, пора оновлення дозволяє заповільнитися і віднайти власний момент рівноваги між спокоєм природи та активними міськими ритмами. Нова колекція бренду JUL досліджує тонку межу між змінами та постійністю — лінійка пропонує образи, що резонують із внутрішньою гармонією.
Як сама осінь, нова колекція розповідає історію через текстуру, відтінки та мінімалістичні елементи. Флагманом колірної палітри стали спокійні барви: від класичного сірого до теплого бордового і каштанового. Затишні кольори у тандемі з комфортними силуетами лягли в основу речей, що дозволяють почуватися вільно і комфортно. Основою колекції став різнохарактерний верхній одяг: оверсайз-жилети та більш структуровані жакети, бомбер, анорак та кардигани. Бренд запропонував поєднувати їх із кашеміровими светрами, витонченими блузами, оверсайз-сорочками в актуальну клітинку, приталеними лонгслівами, боді або поло. Самостійним довершеним елементом стала сукня з трикотажу, що зачаровує вільним силуетом та витонченою мʼякістю. Дбаючи про додатковий теплий шар, JUL додав до осінньої лінійки аксесуари: шапки з трикотажу або кашеміру й рукавички.
O.TAJE
Продовжуючи історію про рух за своєю пристрастю, пошуки себе та свого, бренд O.TAJE презентував новий дроп FW25, натхненний жагою жити та відчувати. Осінь — момент, коли життя прискорюється. Проте інколи просто необхідно зупинитися, бо в бурхливому вирі подій, планів та вражень ми інколи забуваємо про найголовніше — відчувати.
У TO FEEL знайдеться база на щодень: гольфи й топи, лаконічні светри, а також більш акцентні, декоровані об’ємними косами, кардигани — оверсайз із глибоким V-вирізом та трендові приталені, не обтяжені зайвими деталями. Окрема увага — на сукнях. O.TAJE продовжив експериментувати з трикотажними міді та максі — найуніверсальнішим вбранням на холодний сезон. Текстильним доповненням дропу для повноцінних осінніх образів стали широкі штани, мініспідниця, модель міді з розрізом з мікровельвету, базові класичні сорочки та прямі брюки — щоб цього сезону сміливо грати не лише з кольорами, а й із текстурами.
THE LACE
У новому сезоні THE LACE підніс мінімалістичну естетику на новий рівень, розкриваючи її багатогранну тональність жіночності та адаптивність. Колекція продемонструвала, як елементи гардероба можуть легко трансформуватися для різних життєвих ситуацій, змінитися під настрій та зберегти автентичну вишуканість й елегантність.
Цього сезону важливу роль відіграли текстури: THE LACE поєднав костюмні вироби з легкими шовковими сорочками, тендітним модалом, який вишукано підкреслює жіночі форми. Також колекція включила жакети-трансформери, брюки-палаццо з корсажним поясом, мідіспідниці з «брючними» стрілками, сарафани зі складками-воланами, трикотажні джемпери та лонгсліви. Натомість колірна палітра відобразила справжню осінню атмосферу: в асортименті з’явилися відтінки заварного крему, карамелі, гіркого шоколаду, графіту, класичного чорного та трендового червоного акценту.
VISHNI
Надихнувшись зображенням жіночого силуету в сучасному мистецтві, креативна команда бренду зробила ставку на трикотажні сукні й топи зі створеним вручну принтом оголеного тіла.
Чорний, графітовий та молочний кольори, відкриті спини зі звабливими деталями, міні та максі позиції — нова колекція увібрала в себе принципи легкої провокації, що вже стала знаковою для VISHNI, дозволяючи кожній відкинути всі умовності та стереотипи. Також до лінійки увійшли деконструйовані джинси із розрізами у білому ти синьому кольорах, сорочки та укорочені куртки з деніму, рожеві та чорні брючні костюми-трійки й базові комплекти спідньої білизни.
ALEXANDRA SHKLYAR
У новій колекції бренд зробив акцент на грі протилежностей: строгих архітектурних форм і легких, напіввагомих та прозорих тканин. Команда намагалася передати силу та багатогранність жінки, залишаючи головну роль саме їй, її характеру та настрою.
Головний фокус — на нових силуетах костюмів, де кожен виріб вирізняється чистими лініями та витонченим кроєм. Особливу увагу приділили й шовковій спідниці з мереживом — витонченому та чуттєвому елементу гардероба. Також колекцію поповнили сорочки з шовку та бавовни, спідниці та пальта на прохолодну пору.
Str/Cd Wear
Easy Living від Str/Cd Wear — це заклик відмовитись від вимог та очікувань, нав`язаних суспільством. У часи, коли соціальні мережі диктують неможливі стандарти краси та успішного успіху бренд презентував колекцію, яка відкриває простір для самовираження і боротьби зі стереотипами, що змушують нас сумніватися у власній цінності.
Колекція використовує іронію і сатиру, щоб висвітлити абсурдність тих вимог, які суспільство ставить перед кожною жінкою та чоловіком. До лінійки увійшов базовий, якісний та комфортний одяг для будь-яких занять: зручні спортивні костюми, худі, світшоти, спідниці, футболки та топи. У капсулі можна знайти речі як спокійних базових кольорів, так і яскравих помаранчевого та зеленого.
Marsego
У своєму першому осінньому дропі бренд зосередився на ідеальному балансі між трендовими елементами та повсякденним комфортом. Лонгсліви складного крою з відкритими плечима, джинси з легкими потертостями, костюми з італійського трикотажу — мʼякого та ніжного на дотик, брюки у двох варіаціях, які легко поєднати з курткою-косухою, а також базовими майками та футболками.
Колірна гама колекції залишається незмінною — переважно у класичних відтінках. Молочний колір освіжає образ, сірий надає спокою, чорний — елегантності, а теплий бежевий гармонійно контрастує з глибоким бургунді, додаючи акцентів.
STIMMA
З настанням нового сезону, коли літні дні поступаються місцем новим можливостям, ми повертаємося до активного ритму життя та насичених справ. Український бренд STIMMA, спираючись на це, представив Studio Collection у стилі smart casual, яка дозволяє виглядати стильно у будь-яку хвилину життя.
Акцентами дропу стали піджаки у стриманих осінніх відтінках Їх можна вдало комбінувати зі штанами або теплими вʼязаними костюмами, створюючи зручний лук для прохолодного дня. Крім цього, лінійка представила всі необхідні елементи для гармонійного капсульного гардероба: костюми, спідниці, штани, лонгсліви, сорочки, жакети та утеплені блейзери. Колірна палітра наповнена теплими відтінками: молочним, теракотовим, хакі, пісочним та шоколадним, що додають образам затишку.
Fashionista
Сучасна аристократія — це не про блиск і розкіш, а про впевненість у кожному кроці, поєднану із затишком і функціональністю. Posh & Cozy від українського бренду Fashionista — це колекція, що об`єднує в собі усі ці складники.
Головний акцент лінійки — це позачасова база, що стане основою гардероба. Окрім цього, бренд зосередився й на позиціях у трендовій тенденції office core, що знайшло відображення у штанах-палацо, класичних піджаках та спідницях-шортах з плісируванням.
Якщо говорити про колірну палітру, то здебільшого новий дроп заграв відтінками бордо, чорного, молочного й теплого шоколаду.
POUSTOVIT x GRIE
Колаборація POUSTOVIT х GRIE стала результатом втілення спільних цінностей обох брендів. Нові клатчі відображають баланс між мінімалізмом та функціональністю. Вони ідеально підходять для тих, хто цінує красиві речі, не жертвуючи практичністю, та прагне мати у своєму гардеробі аксесуари, які легко поєднуються з різними стилями.
Колаборація представлена капсулою зручних та стильних клатчів двох форм, що побудовані на фірмових металевих рамках бренду GRIE. Сумки виконані у текстурах високоякісної шкіри та замші, у стриманій, але виразній колірній палітрі, яка легко інтегрується в гардероб сучасної жінки та гармонійно поєднається з атмосферою дня та вечора.
WILLO
WILLO продовжив робити акцент на комфорті та універсальності у своїх колекціях. Цього разу фокус на зручних підборах, лоферах та актуальних сумках хобо й багеті. У новій осінній лінійці команда відмовилася від чорного кольору, натомість додала трендових відтінків — від карамельного й оливкового до зеленого й сливового.
До колекції увійшли туфлі-човники у стилі 60-х, лофери, чоботи-труби, ботильйони, сумки хобо і багет, а також фаворити попередньої лінійки — Wave BAG у нових кольорах. Серед матеріалів — замша, велюр, гладка шкіра із тисненням.
POCHÈ
У новій колекції український ювелірний бренд POCHÈ дослідив колообіг життя і його красу, а в сюжетах прикрас розкрив його незмінні елементи — циклічність, позачасовість, трансформацію, оновлення, які є основою колективного людського досвіду. Це відобразилося в кожному виробі колекції: кольє, браслетах, сережках та каблучках. Прикраси лінійки виконані з латуні, покриті 18-каратним золотом та чорним родієм, а також інкрустовані цирконіями. Особливість Circle of Life — кулька — пірсинг-елемент, що прослідковується майже у кожному виробі.
Коло повсюди: воно ніби додає додаткового руху колекції. У метафізичному сенсі воно означає нескінченність, цілісність та єдність. Коло символізує гармонію, баланс та захист, створюючи простір, у якому людина може відчувати духовне зростання.