Вибір тижня: готуємося до морозної зимової погоди з новими колекціями українських брендів

Пуховики, брючні костюми, чоботи та інші предмети гардероба

Щоб холодна пора пройшла для нас комфортно й затишно, ми звертаємо особливу увагу на сезонний гардероб і ті речі, якими його наповнюємо. Зокрема, на зручний і теплий верхній одяг, костюми — як трикотажні для повсякдення, так і більш офіційні для робочих справ, елегантні сукні для особливих приводів, а також взуття й аксесуари, які захищатимуть нас від мінливої осінньо-зимової погоди. Сьогодні ми зібрали нові лінійки українських брендів, що наповнені усіма цими елементами. 

WONÀ by WONÀ CONCEPT

Бренд сміливого вечірнього вбрання WONÀ by WONÀ CONCEPT представив нову капсулу корсетів — ідеальне рішення для вибору святкових образів. До колекції увійшли моделі з різноманітними текстурами та кольорами: романтичні з мереживом та квітковими силуетами,  сміливі шкіряні, а також класичні сяйливі моделі з сатину.

Кожен  дизайн з колекції доповнюється спідницями та брюками палаццо, що дозволяє легко створити вишукані образи для будь-якої події. Всі елементи дропу вдало поєднуються між собою, роблячи процес вибору «того самого» образу приємним ритуалом.

CICI COCO

CICI COCO презентував зимову капсулу — колекцію, яка об`єднала комфорт і стиль, щоб відповідати усім потребам сучасної жінки. У ній представлені в`язані светри, шуба, пальта та лінійка аксесуарів, що створені для тих, хто цінує якість і затишок у холодну пору року.

Основною особливістю капсули став V-подібний силует, який об`єднав усі верхні вироби. Цей чіткий виріз з`явився у жакетах, шубі й пальтах, надаючи їм стильного та елегантного вигляду. Єдиний силует, виконаний у різних матеріалах і фактурах, що дозволяє експериментувати з образами та залишатися в тренді, зберігаючи власний стиль.

Пальта в новій колекції вдосконалені та мають у своєму складі 60% шерсті, що забезпечує додаткове тепло та м`якість, роблячи їх незамінними для холодної пори. Крім того, лінійка аксесуарів — шапки та шарфи — доповнила капсулу, відтворюючи основні кольори светрів. 

Support by Poustovit x NAMELESS

Support by Poustovit запустив нову колекцію світшотів і худі, натхнених вуличною культурою Києва. На кожному виробі — глибокий філософський текст і графіка від місцевого художника NAMELESS. 

Знімання проходило на вулицях Києва, щоб передати справжню атмосферу міста і його сучасної культури. Головні герої — фотограф Павло Горбаченко та частина групи EXCLUSIVE PERFORMANCE. 

Час прискорюється, щоб ти завмер, — кожен світшот говорить власною мовою, закликаючи глибше відчути моменти й прислухатися до себе. 

O.TAJE

Коли гамір теплих та активних днів стихає, на зміну йому приходить тихий затишок осені. Надихаючись зміною сезонів і сповільненням темпу, бренд O.TAJE запропонував зазирнути всередину себе, підкресливши внутрішній спокій ззовні лаконічним трикотажем. 

Лінійка FW24/25 містить широкий асортимент светрів, які легко комбінуватимуться з будь-чим, що вже є у вашому гардеробі, а також запропонувала готові сети зі штанами для комфортних total-луків. Універсальні моделі светрів — з високим коміром та круглим вирізом — і джемпери з комірцем поло були представлені в актуальній осінньо-зимовій палітрі: тауп, сірий, кемел, гірчичний, пісочний, з вкрапленням трендових червоного та бургунді. Дроп також доповнили максісукні з довгим рукавом, які стануть впевненою базою гардероба. Родзинка колекції — светр і жилет з контрастним узором із ромбів. 

Окрім цього, бренд нагадав не забувати про сезонні аксесуари. Так, до нового дропу FW24/25 увійшли лаконічні шапки біні та балаклави, які щозими стають бестселерами бренду.

Blast Out Studio

Цього сезону Blast Out Studio запропонував зосередитися на розкоші, богемності та аристократичності. Але зробити це в максимально сучасний та стильний спосіб — з оверсайзом, леопардовим принтом і вінтажним хутром. Нове прочитання класики та сексуальності втілилося у дропі FW 24/25.

До лінійки, зокрема, увійшли шуби, пальто, каптани у теплих базових відтінках, впізнаваних для бренду. Також у колекції повторили попередній бестселер — м’який оверсайз-светр букле, але цього разу в новому кольорі. Окрім цього, Blast Out Studio представив одразу декілька варіантів пальто: реглан довжини міді з кашеміру, а також вкорочені моделі з вовни в шоколадному кольорі та з леопардовим принтом. Окрему увагу варто приділити шубі з преміального екохутра рудого відтінку. Ця модель точно стане акцентом будь-якого образу і підкреслить стан богемності та особливої розкоші. 

Serenity

Mid-fall-дроп бренду MIX IT UP гармонійно поєднав високоякісну вовну та натуральний шовк. До нього увійшли брюки та жакети, оверсайз-сорочки, бермуди, спідниці та сукні. Колірна палітра містить чорний, сірий меланж, коричневий та мокко — відтінки, які підкреслюють стиль і універсальність моделей. Головним бестселером стала сукня Solomia, а також її неймовірно елегантна максіверсія Evans. Трендові кольори — золото, винний, перлинно-сірий і класичний чорний — додали витонченості й довершили образ.

Поєднання шовку та вовни гарантує довговічність виробів і комфорт під час носіння. Ідеальна комбінація для осінньо-зимового періоду, коли хочеться виглядати стильно, обираючи функціональний і зручний одяг.

THE LACE

Зимовий дроп бренду натхнений ідеєю бачити красу в простих речах. Кожен айтем нової колекції — це частинка бажання створювати повсякденну естетику, яка резонує з внутрішнім світом та зовнішніми обставинами.

У центрі уваги опинилися ключові елементи зимового гардероба: теплі куртки з натурального пуху, затишні светри та лонги, а також трикотажні моделі, які дарують комфорт і елегантність водночас. Погляди прикували й класичні костюми. Завдяки своєму крою та базовим відтінкам вони дозволяють експериментувати з аутфітами: додавати акцентні аксесуари, носити окремо чи як повноцінний сет. Окрім цього, в дропі є кардигани, брюки, сукні та напівпрозорі джемпери, які стали справжньою візитівкою бренду. Колірна палітра колекції наповнена трендовими відтінками сезону — від глибокого червоного до насиченого коричневого, універсального молочного, а також класичних сірого та чорного кольорів. 

STIMMA

Час, коли повітря стає прохолодним, листя м’яко вкриває землю, а ми шукаємо тепло в кожному дотику, подиху та моменті. Історія, що розкриває жіночність у її найщирішому прояві, — настрій нової колекції бренду STIMMA.

На цей раз до капсули увійшли декілька варіацій сорочок у світлих тонах. Об’ємне пальто в комбінації із сатиновою спідницею в бежевому чи чорному кольорі склали готовий образ, що не сковує рухів, а приталені жіночні гольфи ідеально доповнили палітру. Головним акцентом дропу стали м’які трикотажні костюми, створені для справжнього затишку.

foxlingerie

Нова колекція продовжила розкривати цінності бренду —  smart & sexy естетику для жінок, які поєднують впевненість, елегантність і природну чуттєвість. foxlingerie запропонував не лише білизну, а й цілий ритуал підготовки до важливих моментів, де кожен елемент підкреслює індивідуальність і стиль власниці. 

Лінійка вмістила елегантні шовкові халати, чуттєві боді та силуетні сукні, що дозволяють створити гармонійний і стильний образ для будь-якої події. Окрім класичних чорного та білого кольорів, у палітрі представлені насичені відтінки червоного, що підкреслюють характер і додають образам індивідуальності. 

aenk:ei

У новій колекції FW24 бренд розробив унікальні та універсальні моделі взуття для жінок усіх вікових груп. З огляду на мінливу погоду восени та взимку, команда представила варіанти, що забезпечують захист і довговічність. 

Так, до лінійки увійшли регульовані трансформерні черевики, елегантні моделі на підборах, класичні лофери, чорні шкіряні туфлі з рюшами й зав`язками на щиколотках, а також унікальні черевики з обрізаним мисом. Кожен виріб поєднує комфорт і стиль та ідеально підходить для будь-якого випадку.

POÉLLE х Вова Кено

Продовжуючи інтегрувати мистецтво у свій дизайн, для роботи над хустками команда POÉLLE запросила сучасного художника Вову Кено. В основу принтів лягли його натюрморти «Квіти у вазі», «Персики» та «Піони», а також портрет дівчини у впізнаваному стилі митця.

«Свій стиль я б описав як агресивно-милий. Коли графіті-художник хоче малювати як Караваджо чи Мікеланджело, але сучасними матеріалами. Це те, як я сприймаю зовнішній світ. Це спроба показати, що є різні думки, різні площини сприйняття, що один і той самий об`єкт можна бачити та сприймати по-різному», — поділився художник. 

Його ідеї та стиль команда бренду втілила в кількох моделях хусток, які стануть чудовим доповненням осінніх образів.

Saint Light Jewelry

Нова колекція Saint Light Jewelry представила чотири унікальні срібні шпильки, натхнені природою. Так, модель Sepiolite втілила форму морської піни. Її незвичайна текстура, немов покрита м`якими округлими западинами, створила ефект бульбашок, як у морської піни, що її залишають хвилі на березі. На створення шпильки Nimble rabbits дизайнерку бренду надихнув  вінтаж. Композиція зі срібних кроликів у цій прикрасі створила відчуття легкості та грайливості. Натомість Fancy Dogs відобразила трьох граціозних собак, виконаних у стилізованій формі. Їхні тонкі, витончені силуети з довгими лапами й витягнутими мордами нагадали хортів — породу, відому своєю елегантністю і швидкістю. Наостанок — шпилька Trident. Її форма з трьома витягнутими вершинами, центральною перлиною та витонченими вигинами створила стилізоване зображення тризуба, який символізує міць, незалежність і зв`язок із культурною спадщиною України.


Реклама

Популярні матеріали

Fashion Talk: 15 питань Ользі Галушці про улюблені бренди...


Образ дня: Ріта Ора в кутюрній сукні FROLOV у новому епізоді The...


Що почитати: 7 романтичних історій у мʼяких обкладинках


Читайте також
Популярні матеріали