Вибір тижня: формуємо осінній гардероб з новими колекціями українських брендів

Актуальні пропозиції

Ранки та вечори стають все прохолоднішими — а в нас з’являється ще більше можливостей для створення цікавих стилізацій. А щоб було, з чого формувати нові незвичні образи, традиційно звертаємося до актуальних колекцій українських брендів та поповнюємо гардероб найстильнішими предметами — від верхнього одягу до аксесуарів та взуття. У щотижневій добірці забрали для вас трендові пропозиції від наших дизайнерів. 

ШИПЕЛИК

Натхнена текстурами природи колекція «Під мохом і корою» представила чимало речей, які нам захочеться додати до свого сезонного гардероба. До неї увійшли тренчі та сукні зі штучної шкіри, куртки, фактурні спідниці, сорочки і шапочки біні зі спушеного шовку. Окрім цього, команда переосмислила раніше випущену куртку-вишеньку з новим акцентом — тепер її можна вдягати на теплу осінь та поєднувати з подібною спідницею для сміливого метчу.

Бренд доповнив настрій колекції й цікавими неочевидними деталями із сенсами. Цього разу це обмиті водою скельця замість ґудзиків на сорочці та підкладка у кишені пальто з текстурою моху. А ще серед незвичних позицій — функціональна куртка, яка складається у мішечок для непередбачуваної осінньої прохолоди.

german.

Колекція  (on) the way — це ода традиції, що зустрічається з новаторством, мікс міських ритмів і зухвалих деталей. В лінійці зустрічаються класичні для german. силуети та нетипові елементи: наприклад, вперше оздобою айтемів стали сяйливі стрази. 

До (on) the way увійшли незамінні для гардероба джинси, футболки, лонгсліви та худі на блискавці й без. Кожен з елементів бренд переосмислив у декількох кольорах. Невагомої легкості колекції додали сорочки та міні- й максіспідниці з сатину. Притаманна осені класичність постала у вигляді брюк, кардиганів  та спідниць з костюмної тканини. Дбаючи про стильне утеплення під час прохолодного сезону, в (on) the way додали функціональні бомбери, ніжні лайнери та мʼякі светри. 

Blast Out Studio

Традиційно бренд випустив одяг, який буде актуальним не один сезон і який вдало поєднуватиметься з іншими речами в гардеробі. Цього разу колекція побудована з урахуванням активного способу життя сучасної strong woman, що робить речі універсальними в різних життєвих ситуаціях. 

До нової лінійки Blast Out Studio увійшли светри ручної вʼязки з мʼякої бейбі альпаки, кашемірові светри, елегантні та водночас сучасні кейпи з вовни, брючні костюми, шарфи, які чудово поєднуються зі светром букле з минулої колекції, а також ботфорти з підборами kitten heels та шопер. Головним акцентом цього сезону бренд зробив теплі відтінки та принти. 

KATERINA KVIT

Бренд вперше представив трикотажну лінійку, що стане частиною сезонної колекції KATERINA KVIT. Комфорт та вишуканість знайшли своє прочитання у розслаблених, затишних та м`яких образах у натуральних відтінках, а також у драматичному червоному. Експерементуючи із класичними силуетами, дизайнерка деконструюювала звичні офісні кардигани та джемпери, додаючи до них подвійні комірці та фунціональні вирізи на рукавах. 

Поєднуючи мінімалістський підхід до дизайну і високі стандарти тейлорінгу, щосезону команда бренду на чолі з Катериною Квіт демонструє, як багаторічний досвід роботи зі шкірою виливається у віртуозній грі з матеріалом. Так, у центрі уваги знову опинився блок із чорної шкіри з перфорацією: оверсайз-жакети, спідниці довжини міді, брюки прямого крою та предмети верхнього одягу.

SANTA

Цього разу SANTA запропонував новий підхід — більш зрілий, вишуканий та інтелектуально провокативний. Дизайнерка замінила звичну напівпрозору сітчасту тканину на витонченіші матеріали — шовк, оксамит, бавовну та біфлекс, оздоблений кристалами. Кольорова палітра також відобразила інше бачення: для колекції FW 2024/25 бренд обрав насичені відтінки фіолетового, теракотового, срібного та чорного.

Сама лінійка поділена на два блоки: чуттєві вечірні сукні, грайливі комплекти та майстерно скроєні костюми, натхнені стилем знакових гостей легендарного клубу Studio 54 — Лайзи Мінеллі, Б`янки Джаггер, Ельзи Перетті та Шер; а також витончені базові речі для ефектних образів — брюки кльош та прозорі сукні, оздоблені кристалами й об`ємним пір`ям, комплекти із сяйливого біфлексу, вироби з деніму та об’ємні пальта з капюшонами. 

BlackSeaTribe

Новий дроп бренду до оксамитового сезону натхнений резорт-естетикою глянців 1970-х. В його основі — зручні й лаконічні боді як універсальний елемент гардероба на будь-яку пору. 

BlackSeaTribe створив різні варіації цього елемента одягу в ніжно-рожевому, білому й персиковому кольорах з акцентними елементами: контрастною окантовкою чи мінібантиком. Дроп розкрив класичний стиль боді у звичній для бренду розслабленій резорт-естетиці.

Завдяки лаконічності виробів їх можна міксувати з різними тканинами: BlackSeaTribe використав вельвет і текстурну ніжну тканину з переробленого пластику. Так, бренд укотре повернувся до екологічних рішень у виробництві, аби зменшити вплив на навколишнє середовище.

MY x MY

Натхнена багатогранністю сучасного жіночого життя, команда MY x MY втілила його варіативність у своїй осінній колекції — GRANI. Нова лінійка відобразила баланс між романтичною чуттєвістю і професійним стилем, пропонуючи модні рішення для будь-якого моменту дня — від чарівних побачень до ділових зустрічей.

Романтичність, стриманість та елегантність стали ключовими словами колекції. Легкі тканини, глибокі кольори та досконалий крій, що підкреслить жіночність і додасть ніжного настрою, втілено у сукні Carolina. Ідеальні для офісу або ділових зустрічей костюми зі штанами, бермудами та спідницями поєднали строгі лінії з комфортом, надаючи впевненості й стилю. Вишукані прозорі сукні Kaya, боді та мереживна спідниця Teresa додали колекції нотки сексуальності та провокативності.

diadia

Новий дроп бренду створено для ідеальної адаптації до нового сезону. Основними акцентами стали практичність, функціональність і сучасність, що дозволяє легко комбінувати речі з наявними елементами гардероба.

Серед новинок — одяг у трендовому шоколадному кольорі із замші та леопардовий принт, що надає колекції особливого характеру. Осінь у diadia виглядає не лише практичною, а й стильною: максіпальта, куртки вільного крою, вельветові штани, светри та в’язані кардигани — кожен елемент допомагає створити образи, які підкреслюватимуть індивідуальність, водночас залишаючись комфортними у прохолодні дні. Для багатошарових стилізацій з’явилися яскраві жилети, топи з драпіруванням, легінси зі штрипками, а також незмінна база бренду — картаті сорочки. Особливе місце в колекції зайняли трендові кольори сезону: від теплих шоколадних відтінків до холодного сірого, насиченого рожевого й глибокого синього. 

KATSURINA

У вітряному дні є щось чарівне: коли стихія обіймає, а простір навколо сповнюється рухом. Легкі вітрівки та штани з нової лінійки KATSURINA створені, щоб супроводжувати в такі моменти, забезпечуючи захист і не обтяжуючи, щоб немовби рухатися разом із самим вітром.

Колекція представлена в класичних кольорах — чорному та хакі, додаючи універсальності та стилю до будь-якого образу.

Mocko

Осіння колекція Mocko огорне теплом у холодні дні та стане ідеальним доповненням для комфортного та водночас вишуканого гардероба на цю пору. Вона багата на фактури, що особливо актуальні восени: вельвет, шкіра, шерсть і віскоза допоможуть створити текстурні й глибокі образи. 

До осінньо-зимової капсули бренд додав чимало верхнього одягу, кілька моделей затишних светрів та базових низів. Колекція включила дві моделі пуховиків: пуховик-ковдру в молочному та шоколадному відтінках для тих, хто цінує максимальний затишок, і варіант з більш класичним силуетом. Оновлений шкіряний бомбер відповів за долю бунтарства в лінійці, сорочка приталеного крою у блакитно-білу смужку додала колекції свіжості, а розкішна шкіряна мініспідниця у бордовому відтінку стала її головною перлиною. 

WKMF

Бренд WKMF відкрив новий сезон колекцією із сенсами. Fluid Structure присвячена природі адаптивності у сучасних реаліях. Вона відображає жінку у різних проявах — від сили та впевненості до свободи та легкості. 

Колекція говорить про жіночність, силу та впевненість, які гармонійно поєднуються і стають основою кожного образу. Закладені сенси зчитуються у тканинах, формах та силуетах. Так, Fluid Structure містить різні за настроєм та стилем речі: від структурованих костюмів до легких суконь із витонченими лініями. Завдяки цьому можна адаптувати одяг до різних станів та контексту подій, не втрачаючи індивідуальності та характеру.

EGO SUM

Жіночність, сексуальність та сила — три основоположні лінії нової колекції EGO SUM. Через неї бренд запросив у світ, де шум сучасності не здатен приглушити наш внутрішній голос.

У лінійці команда поєднала класичні силуети з сучасними тенденціями — там можна знайти як вишукані базові, так й ефектно-драматичні елементи. Серед речей — топи, корсети, сукні та жакети. Останні оздоблені драматичними деталями, що додають гостроти звичному настрою. Дбаючи про довершеність верхнього одягу, EGO SUM створив пальто зі скульптурним силуетом та гіперболізованою лінією плеча — у результаті народився влучний тандем фемінних та маскулінних настроїв. Мінімалістичні бомбери поєднали в собі структурованість та оверсайз. 

Marsego

У своєму першому осінньому дропі бренд зосередився на ідеальному балансі між трендовими елементами та повсякденним комфортом. До лінійки увійшли лонгсліви складного крою з відкритими плечима, джинси з легкими потертостями, костюми з італійського трикотажу — мʼякого та ніжного на дотик, брюки у двох варіаціях, які легко поєднати з курткою-косухою, а також базовими майками та футболками.

Колірна гамма колекції заграла переважно базовими відтінками. Молочний колір освіжає образ, сірий надає спокою, чорний — елегантності, а теплий бежевий гармонійно контрастує з глибоким бургунді.

Estro

Новий погляд на класику, що йде за руку з комфортом, доречна фактурність та довершені деталі: осіння колекція Estro наповнена речами, у яких захочеться з насолодою проживати кожен момент. У новій лінійці бренд зосередив власну увагу на верхньому одязі, який ідеально пасуватиме різноманітним подіям і погодним умовам: вовняне пальто, навмисно зістарена шкірянка та оверсайз-бомбери підкреслять впевненість у кожному образі. Памʼятаючи про важливість зручного взуття в прохолодну пору, Estro запропонував лофери, балетки та ковбойки у різноманітній колірній палітрі. Окрім цього, бренд погрався з фактурами — лак, велюр, анімалістичний принт або їхній мікс створили акцентні поєднання з характером. Довершувати образ Estro порадив аксесуарами, зокрема сумками різних розмірів.

BUDDU

Нова лінійка Wild Youth натхнена духом свободи, невимушеності та зухвалої естетики 90-х років. Це ода бунтарству, де поєднуються сміливість та індивідуальність.

У кожній речі простежується особлива увага до деталей, висока якість матеріалів та прагнення створити стиль, який відображатиме внутрішній світ. До колекції увійшли виварені футболки та лонгсліви з гранжевим принтом, балонові костюми в трьох кольорах — молочному, чорному та червоному, картаті сорочки: зеленого та синього кольорів, костюми в шоколадному та сірому відтінку, корсети з бавовни та деніму, бежевий сет з тренча та спідниці, а також сукня й лонгслів з потертостями.

ONE BY ONE x INTERTOP

Під час створення лінійки бренди надихалися сучасною українською дівчиною, яка встигає абсолютно все. Кожна впізнає у ній себе: вона працює на улюбленій роботі, навчається, має багато друзів, відкрита для всього нового та завжди залишається у центрі уваги. Вона поєднує у собі легкість, силу та красу.

Колекція складається з універсальної бази: розслабленої класики, жіночих силуетів та яскравих акцентів. Усі речі легко поєднуються між собою у готові образи. До спільного дропу брендів увійшли трендові бомбери, костюми, сорочки, оверсайз-светри з принтом strong&sexy, вкорочені жакети та мініспідниці у стилі preppy, джинси, романтична сукня з комірцем та силуетна трикотажна в актуальному шоколадному відтінку. Родзинкою колекції став берет з декоративними швами. 

Must Have

Міжсезоння — улюблена пора it-girls по всьому світу, адже повертається багатошаровість, а з нею — тисячі ідей стильних луків. Колекція верхнього одягу Must Have запропонувала різноманіття легких стьобаних курток, класичних тренчів, стильних бомберів і брючних костюмів.

У фокусі здебільшого опинилися  монохромні комбінації у трендовому шоколадному та сірому відтінках. Трикотажна колекція доповнилась новими моделями светрів і джемперів із натуральних матеріалів, а сатиновий асортимент — подовженими спідницями та трендовими хустками.

PENINSULA 

Ювелірне ательє PENINSULA представило нову колекцію у співпраці з Антоніною Самойловою, відомою українською альпіністкою, яка встановила рекорд, піднявшись на два складні восьмитисячники — Еверест і Лхоцзе — за добу. Таким чином Тоня також стала першою українкою, яка тричі здолала підйом на Еверест.

Колаборація Everest — це унікальна співпраця, що призвела до створення ексклюзивної колекції ювелірних виробів, які відображають підкорення кожним своїх власних вершин. До неї увійшли каблучки, браслети, сережки, кафи на шию. Також цікавим елементом колекції став підвіс-жетон, який  може бути нагадуванням про особливі моменти та особисті досягнення.


Реклама

Популярні матеріали

Наповнити сенсом: чому парфумерні рефіли — абсолютний must have...


Гід головними трендами взуття сезону осінь-зима 2024/25


Девід та Харпер Бекхеми — найстильніший дует батька й доньки на...


Читайте також
Популярні матеріали