Вибір тижня: фаворити вересня в нових колекціях українських брендів

Ідеальне доповнення осіннього гардероба

Тижні моди, офісні будні, робочі зустрічі, навчання та довгоочікувані вечірні прогулянки з друзями — вересень обіцяє бути насиченим найрізноманітнішими приводами. Тож зараз ідеальний час, щоб підібрати відповідний гардероб для повсякдення та особливих подій. Як завжди підготували для вас добірку актуальних лінійок від українських брендів, серед яких ви зможете знайти цікаві для себе позиції.

Article

Колекція бренду FW24, під назвою Call Time September, — це ода незламному жіночому духу. Вона переосмислює класичні моделі, представляючи їх з новим вишуканим акцентом. Культові блейзери тепер представлені в клітинку та смужку, включаючи модель Sailor, що тепер доступна у вишуканому темно-синьому кольорі. Колекція доповнена й жилетами, сорочками та повітряними блузами, а також брюками, спідницями максі та міні, що підкреслюють жіночність і створюють чіткі приталені силуети.

Колірна гама лінійки — це вишукана палітра з сірим, коричневим, чорним, темно-синім, помаранчевим, а також вічним білим — відтінками, які не лише символізують силу, але й випромінюють елегантність.

HUKH

Свою нову колекцію HUKH наповнив готовими осінніми гардеробними рішеннями. Цього сезону бренд додав до притаманного йому оверсайзу більше приталених силуетів та поекспериментував з кроєм різних епох, зокрема 50-х, 70-х і 90-х.

Знаковим матеріалом для бренду залишилася преміальна вовна. Як і завжди, саме з неї HUKH створив розмаїття варіантів верхнього одягу: бомбери, кейпи, пальта, плащі та куртки, а також свою головну візитівку — костюми. Так, перед нами постала така ж багатогранна колекція, як і стиль сучасної жінки. 

german.

Уже понад два роки благодійна організація Behind Blue Eyes допомагає дітям з прифронтових та деокупованих сіл адаптуватися до реальності. Команда проєкту прагне, аби малюки знову навчились мріяти, дивились в майбутнє з упевненістю. Ці меседжі заклали в особливу благодійну колекцію, яку, спільно з Behind Blue Eyes, створив український бренд одягу german. 

Лінійка german. x Behind Blue Eyes розповідає про справжню, дійсну цінність та складається з незамінних речей — худі, світшотів, футболок та браслетів, що виконані у багатогранних відтінках синього та блакитного. Кольорова палітра відсилає до мирного неба та безпосередньо назви Behind Blue Eyes. Усі виручені з продажу колекції кошти german. передає фонду. 

O.TAJE

Осінній дроп бренду Follow your passion — про речі, які стануть комфортним і стильним фоном для нової осінньої подорожі до пошуків себе і того, що запалює.

Традиційно, основна частина  лінійки — трикотаж від O.TAJE. Бренд запропонував наповнити гардероб лаконічними силуетними сукнями, поекспериментувати з міні з відкритою лінією плечей і загорнутися в затишні джемпери. До дропу також увійшли ідеальні для перехідного сезону поло, кардигани, топи та лонгсліви з пухнастого трикотажу. 

Бренд розбавив класичну чорно-білу палітру актуальними відтінками осені: шоколадним, хакі та глибоким сірим.

LEZO

Поєднуючи натхнення японським колоритом, автентичними районами Asakusa та Shimokitazawa, архівними колекціями дизайнерів першої хвилі й тоннами скарбів, знайдених на місцевих вінтажних маркетах, LEZO створив речі на межі гострої сексуальності, холодної провокативності та безкомпромісної утилітарності. Ця концепція і стала ключем до ДНК бренду, а акцент у дебютній колекції змістився на металізовані елементи, тканини й сучасні технології 3D-друку.

До першого дропу увійшли мініспідниці та топи з довгим шлейфом, максісукні зі срібного шифону, що мають вигляд литої металевої жіночої фігури, замшеві комплекти у земляних відтінках, а також вироби з шовку й трикотажні сети з абстрактним принтом, які повторюють силует людського тіла.

Mint

Мета нової колекції бренду, під назвою INTRO, — зосередитися на самовираженні жінки в суспільстві. Лінійка поєднує в собі розкіш класики та сучасного дизайну, представляючи речі, які не лише доповнять образ, але й стануть його центральним елементом. 

Спідниці та блузи з мереживом, кейпи з бахромою, елегантні широкі штани, силуетні довгі сукні, срібні спідниці та топи — усе, що об’єднує в собі колекція INTRO. Окрім цього, бренд запропонував сатинові сумки та клатчі, які покликані підкреслити особистість кожної жінки, додаючи нотку розкоші до її щоденного образу.

ELENA REVA

Волосся, його довжина та стиль заплітання часто відображали унікальні культурні аспекти того чи іншого регіону України, а традиції заплітання коси стали відправною точкою для створення колекції ELENAREVA осінь-зима 2024/25. Мʼякий силует розпущених локонів, утворених туго плетеною косою, дизайнерка взяла як основний елемент колекції. Омаж до акуратного хвилястого волосся також можна побачити в авторських принтах Ліни Нечипорук та плетених декоративних елементах у бюстьє та корсетах, що відсилають до дівочої коси.

Лаконічний крій та скульптурні силуети, притаманні бренду ELENAREVA, знайшли своє відображення у новій колекції, однією з головних частин якої стали сукні складного крою у міні, міді та максі довжинах, а також костюми двійки, доповнені делікатними напівпрозорими блузами в білому й бордовому відтінках. Також до лінійки увійшли мінісукні з асиметричним драпіруванням, структуровані максі, корсети та бюстьє, що підкреслюють фігуру, речі з екошкіри, що відтіняють традиційний для бренду шовк і вʼязані вбрання у білому та ніжно-рожевому кольорах.

STIMMA

Мінімалізм та капсульний гардероб давно стали частиною не лише подіумних образів, а й нашого повсякденного життя, формуючи нові підходи до шопінгу. Колекція Urbanwear від українського бренду STIMMA зосереджена на комфорті та універсальності. Речі дропу дозволяють легко створити стриманий образ з ретро відтінком. 

Лінійка пронизана духом, що повертає нас до зухвалих і романтичних 90-х. Принтовані світшоти та картаті сорочки оживляють образи з минулого, коли вулиці дихали свободою, а молодь виражала свою індивідуальність через кожну деталь гардероба. Олдскульні денім-вбрання нагадують про епоху, коли джинс був не просто тканиною, а символом бунтарства і непокори модним стандартам.

AMBITNA

Осінній дроп бренду доповнить гардероб кожного, хто шукає на осінь щось сміливе, сексуальне, але водночас досить стримане і відповідне для офісного середовища. 

До колекції увійшли піджаки, костюми зі спідницями, сукні-жакети й моделі-футляри, які підійдуть для робочих буднів та важливих зустрічей. Речі виконані як в класичних білому та чорному кольорах, так і в яскравому червоному чи леопардовому принті.

Тренд на office-core бренд також підтримав комплектами з укорочених топів та лосин, які можна об`єднати з будь-яким жакетом з колекції. Доповненням до неформальних буднів стали джинси зі шнурівкою та картаті сорочки.

Estro

Новий сезон — нові модні поєднання й тренди. Бренд Estro підготувався до настання осені й запропонував актуальні моделі верхнього одягу, взуття й аксесуарів, які стануть у пригоді під час складання образів у наступні тижні. Зокрема, серед головних фаворитів цієї пори — замшеві лофери в бежевому й коричневому відтінках, вкорочені й довгі пальта, шкіряні жакети та мінісумки.

POELLE 

Під час підготовки до прохолодної пори варто пам’ятати не лише про одяг, а й про аксесуари. Бренд POELLE дебютував з жіночою лінійкою сумок L`Art de Vivre, до якої увійшли шість вишуканих моделей зі шкіри. Натхненням для їхнього створення послугувала французька філософія буття. 

Усі моделі виконані в мінімалізмі, однак кожна має незвичні акцентні деталі — те, що люблять як французькі естети, так і поціновувачі баугауза. Функціональний діапазон колекції охоплює як косметички та вечірні клатчі, так і місткі тоути й сумки на щодень. Їх бренд представив у замші та гладкій шкірі.

Cultoni

Київський бренд Cultoni переосмислив поняття бунтарства та презентував дроп Justice is Revenge. Рішуча, справедлива та драйвова — таку атмосферу транслює нова колекція.

До дропу увійшли три оверсайз-футболки із зображеннями княгині Ольги, Володимира Великого та Ярослава Мудрого, які розмістились на бежевому, графітно-синьому та коричневому тлі. Бренд зазирнув до самої князівської доби та представив тогочасних бунтівників у стилі, натхненому сучасною творчістю. Запальні та динамічні, футболки з лінійки акцентують на силі, свободі та самовираженні.


Реклама

Популярні матеріали

10 фільмів, які варто передивитися цієї осені


Одна сумка, яку полюбили всі модниці цієї осені


10 цитат Віма Вендерса — режисера фільму «Ідеальні дні»...


Читайте також
Популярні матеріали