У чому зустрічати Новий рік: показує нова героїня діджитал-обкладинки ELLE.UA Джана Дужанець

Ідеї для новорічних образів та історія успіху, яка надихає

Попри те що цьогоріч наші зимові свята знову минатимуть на тлі повномасштабної війни, все ж цей період традиційно сповнений приємної метушні та приготувань. І одним з найважливіших завдань — байдуже, зустрічатимете ви Новий рік у тихій домашній обставі чи в компанії друзів, — є вибір вбрання, в якому ви почуватиметеся на всі сто. Стильними референсами для новорічного образу, а також власною історією успіху ділиться нова героїня діджитал-обкладинки ELLE.UA — засновниця Jana Nails Джана Дужанець.

Вона як ніхто інший знає про важливість бездоганного образу — від вбрання до кінчиків нігтів — та його вплив на настрій і самопочуття. У своєму б`юті-бренді Jana Nails, відомому не лише у рідній Хорватії, а й по всьому світу, Джана поєднала любов до мистецтва — зокрема, до nail-арту — та кропітку роботу, без якої неможливо досягти успіху.

«Я завжди цікавилася малюванням і nail-артом, що на той час було абсолютно нечуваним у світі манікюру і, безумовно,  виділяло мене серед інших. Якщо я можу стати натхненням або мотивацією для хоча б однієї молодої людини сьогодні й змусити її працювати над пошуком власної пристрасті — для мене це було б найбільшим успіхом», — говорить Джана.

Тим, хто сумнівається у власних силах, Джана розповідає власну історію успіху — зокрема, про те, з чого все почалось.

«Усе почалося як класична історія більшості початківців — у коледжі як хобі. Через деякий час я також почала навчати інших на курсах. З того часу моє життя — це подорож з пензликами, лаками для нігтів і постійним навчанням себе та інших», — зізнається засновниця Jana Nails.

Команда Jana Nails постійно працює над новинками, які мають попит на міжнародному рівні. Наразі це гелі для нарощування, перманентні та гель-лаки, металеві аксесуари, косметичні засоби та різноманітні beauty-гаджети.

«Завдяки постійному пошуку найкращої якості сьогодні ми маємо понад 5 тисяч видів продукції й присутні на ринку в понад 25 країнах. Ми дуже стараємося бути помітними й не схожими на інші манікюрні бренди. Якість завжди була і завжди буде нашим першочерговим пріоритетом, так само як і задоволеність клієнтів. Позитивні відгуки про новинки, які ми випускаємо, залишаються найкращим показником того, що ми йдемо в правильному напрямку. Наша наступна мета — розширити ринок на міжнародному рівні та створити мережу добре освічених людей, так само захоплених своєю справою, як і ми, людей, які поділяють наше бачення. У довгостроковій перспективі ми хочемо рости разом з нашими продуктами. Розробляти нові формули. Готувати кампейни та зйомки, які завжди є веселим і творчим досвідом. Перш за все ми хочемо, щоб ви розбудили в собі справжніх митців», — каже Джана.

Як митець Джана ставиться і до вибору образу для новорічної ночі. Новий 2024 рік, який точно стане успішним для її бренду, засновниця Jana Nails пропонує зустрічати в ефектній сукні металік, що ніби робить відсилання до одного з найпопулярніших фільмів 2023 року «Русалонька»  (нагадаємо, що металік досі залишається актуальним і навряд чи втратить свої позиції наступного року) або чорній шкіряній сукні, яка не потребує жодних доповнень, аби зробити вас найефектнішою гостею будь-якої вечірки.

Team:

Photo — Srećko Rundić

Make up — Karlo Rusan for Ruka Beauty

Hair — Ivona Palić for Salon Franić

Art direction & styling — Karlo Rusan

Outfits — Seka Aleksić, Second Skin 555

Powered by — Poliklinika Duduković & Kisić


Реклама

Популярні матеріали

Вибір тижня: найстильніші вбрання та аксесуари на зиму в нових...


«Аптечка першої ментальної допомоги»: картки для саморефлексії...


Fashion Talk: 15 питань Ользі Галушці про улюблені бренди...


Читайте також
Популярні матеріали