Речі з серцем: благодійні колекції від українських брендів

Можливість підтримати важливі ініціативи та допомогти тим, хто цього потребує найбільше

Благодійність набуває нових форм — тепер це не лише фінансові внески, а й творчі проєкти, які об’єднують людей навколо важливих соціальних тем. Українські бренди продовжують підтримувати ініціативи, що допомагають військовим, тваринам і людям, які опинилися в складних життєвих ситуаціях. Цього разу ми знайомимо вас із трьома унікальними колекціями, де на перший план виходять не тренди, а сенси й можливість зробити щось корисне. Від допомоги українським бійцям до підтримки чотирилапих друзів — кожен проєкт нагадує, що навіть у найскладніші часи важливо залишатися небайдужими.

Saint Javelin х RBTNK

Канадсько-український бренд Saint Javelin та український RBTNK представили лімітовану серію сталевих жетонів, що уособлюють три головні якості українських бійців на полі бою: Relentless (невпинність), Precise (точність) та Loyal (відданість).

20% прибутку від продажів буде передано на підтримку військових підрозділів:

▫️ 13-ї бригади НГУ «Хартія» — для допомоги бійцям та їхнім родинам.

▫️ 82-ї ОДШБр — для медичної служби, де медиком служить засновник RBTNK Іордан Константініді.

На зворотному боці жетонів розміщено зображення святої Джавеліни — символу Saint Javelin, бренду, що лише за перші місяці повномасштабного вторгнення зібрав 2 мільйони доларів на допомогу Україні.

У кампейні взяли участь троє бійців «Хартії», які в мирному житті не мали військового досвіду, але добровільно стали на захист України:

▫️ Роман (Коуч) — командир роти

▫️ Олександр (Кабан) — командир батальйону

▫️ Михайло (Озеро) — офіцер

RBTNK — бренд, що створює артефакти війни. Його заснував Іордан Константініді — військовий медик, який до 24 лютого працював у fashion-індустрії, а після початку війни приєднався до ЗСУ.

Saint Javelin — глобальний рух підтримки України. Його засновник, канадський журналіст Крістіан Борис, роками висвітлював події в Україні, а після 2022 року трансформував свій бренд у платформу для допомоги українцям.

SAYYA

Бренд SAYYA представив благодійний дроп PawCare, натхнений особистою історією засновниці Люби Макаренко. Взимку вона врятувала покинутих тварин, а тепер хоче допомогти ще більшій кількості чотирилапих.

До дропу увійшли трансформер-сукня та футболки з ілюстраціями митців Мако Ломадзе та Тедо Рехвіашвілі. Частина прибутку від продажу піде на будівництво реабілітаційного центру для тварин, який підтримує фонд «Шелтер Домівка».

Піклування про тварин — це вибір, і SAYYA пропонує зробити його разом.

Animalism by UAnimals х МУР

Благодійний бренд Animalism by UAnimals спільно з творчим об’єднанням МУР випустили дроп, що привертає увагу до прилаштування тварин із притулків. Ініціатива об’єднує любов до котів, української музики та благодійності.  

Лімітований дроп «МУРРРРР» представлений чорним лонгслівом прямого крою з написом МУРРРРР попереду та відбитком котячої лапи на спині. Гроші від його продажу підуть в організацію з порятунку тварин і довкілля від війни UAnimals.

Зйомки дропу відбулися в центрі адопції Patron Pet Center, який опікується евакуйованими тваринами із прифронтових областей. Героями зйомок стали лідер гурту й режисер історичного мюзиклу «Ти [Романтика]» Олександр Хоменко та режисерка монтажу Марія ОʼРайлі, а також  підопічні коти, яких прихистили волонтерки центру Patron Pet Center.

«Ми хочемо, аби цей дроп нагадував про те, як важливо брати тварин саме з прихистків, бо так ви даруєте їм щасливе життя, а врятованим із фронту тваринам — місце у безпеці та під опікою людей», — розповіла керівниця Animalism by UAnimals Анастасія Юрко.


Реклама

Популярні матеріали

Аптечка, яка потрібна кожній жінці у весняний період


Зміна уявлення про домашній одяг у новій колекції Leinle


Як стилізувати принти у весняно-літньому сезоні


Читайте також
Популярні матеріали