Речі з серцем: благодійні колекції від українських брендів

Можливість підтримати важливі ініціативи та допомогти тим, хто цього потребує найбільше

Благодійність набуває нових форм — тепер це не лише фінансові внески, а й творчі проєкти, які об’єднують людей навколо важливих соціальних тем. Українські бренди продовжують підтримувати ініціативи, що допомагають військовим, тваринам і людям, які опинилися в складних життєвих ситуаціях. Цього разу ми знайомимо вас із трьома унікальними колекціями, де на перший план виходять не тренди, а сенси й можливість зробити щось корисне. Від допомоги українським бійцям до підтримки чотирилапих друзів — кожен проєкт нагадує, що навіть у найскладніші часи важливо залишатися небайдужими.

Saint Javelin х RBTNK

Канадсько-український бренд Saint Javelin та український RBTNK представили лімітовану серію сталевих жетонів, що уособлюють три головні якості українських бійців на полі бою: Relentless (невпинність), Precise (точність) та Loyal (відданість).

20% прибутку від продажів буде передано на підтримку військових підрозділів:

▫️ 13-ї бригади НГУ «Хартія» — для допомоги бійцям та їхнім родинам.

▫️ 82-ї ОДШБр — для медичної служби, де медиком служить засновник RBTNK Іордан Константініді.

На зворотному боці жетонів розміщено зображення святої Джавеліни — символу Saint Javelin, бренду, що лише за перші місяці повномасштабного вторгнення зібрав 2 мільйони доларів на допомогу Україні.

У кампейні взяли участь троє бійців «Хартії», які в мирному житті не мали військового досвіду, але добровільно стали на захист України:

▫️ Роман (Коуч) — командир роти

▫️ Олександр (Кабан) — командир батальйону

▫️ Михайло (Озеро) — офіцер

RBTNK — бренд, що створює артефакти війни. Його заснував Іордан Константініді — військовий медик, який до 24 лютого працював у fashion-індустрії, а після початку війни приєднався до ЗСУ.

Saint Javelin — глобальний рух підтримки України. Його засновник, канадський журналіст Крістіан Борис, роками висвітлював події в Україні, а після 2022 року трансформував свій бренд у платформу для допомоги українцям.

SAYYA

Бренд SAYYA представив благодійний дроп PawCare, натхнений особистою історією засновниці Люби Макаренко. Взимку вона врятувала покинутих тварин, а тепер хоче допомогти ще більшій кількості чотирилапих.

До дропу увійшли трансформер-сукня та футболки з ілюстраціями митців Мако Ломадзе та Тедо Рехвіашвілі. Частина прибутку від продажу піде на будівництво реабілітаційного центру для тварин, який підтримує фонд «Шелтер Домівка».

Піклування про тварин — це вибір, і SAYYA пропонує зробити його разом.

Animalism by UAnimals х МУР

Благодійний бренд Animalism by UAnimals спільно з творчим об’єднанням МУР випустили дроп, що привертає увагу до прилаштування тварин із притулків. Ініціатива об’єднує любов до котів, української музики та благодійності.  

Лімітований дроп «МУРРРРР» представлений чорним лонгслівом прямого крою з написом МУРРРРР попереду та відбитком котячої лапи на спині. Гроші від його продажу підуть в організацію з порятунку тварин і довкілля від війни UAnimals.

Зйомки дропу відбулися в центрі адопції Patron Pet Center, який опікується евакуйованими тваринами із прифронтових областей. Героями зйомок стали лідер гурту й режисер історичного мюзиклу «Ти [Романтика]» Олександр Хоменко та режисерка монтажу Марія ОʼРайлі, а також  підопічні коти, яких прихистили волонтерки центру Patron Pet Center.

«Ми хочемо, аби цей дроп нагадував про те, як важливо брати тварин саме з прихистків, бо так ви даруєте їм щасливе життя, а врятованим із фронту тваринам — місце у безпеці та під опікою людей», — розповіла керівниця Animalism by UAnimals Анастасія Юрко.


Реклама

Популярні матеріали

Прихований тягар старшої доньки


25 актуальних образів із джинсами, які необхідно повторити цього...


«Оскар», BAFTA, Кубок УЄФА, абетка Нарбута, вагон злуки 1919 року...


Читайте також
Популярні матеріали