Модні новинки серпня-2025 в колекціях українських брендів

Від трендових купальників до прикрас-символів

Серпень — це не лише період дозрівання плодів, а й момент, коли дизайнери підбивають підсумки сезону через найособистіші колекції. Модні новинки цього місяця — про мову символів, спогади, відчуття жіночності й зв’язок із культурою.

У нашій серпневій добірці — каштани як втілення міста і стійкості від Jewelry Lab, м’яка розкіш і дух свободи у колекції Le Charmie, хустки, що стали спільним мистецьким проєктом Bazhane і художника Дмитра Козинця. Тут є й народні пісні, прочитані крізь нову візуальну оптику від JUL X Ukrainian Folks, і купальники від Neha, створені з думкою про ідеальну засмагу. А також ювелірна й текстильна пам’ять у роботах Ґро́но з Олександром Луцишиним і колекція german. x ебаут, присвячена пам’яті актора й захисника Юрія Феліпенка.

JEWELRY LAB

Український ювелірний бренд JEWELRY LAB представляє другий дроп колекції «Київські каштани», яка вперше побачила світ в кінці 2023 року. Він став органічним продовженням лінійки з центральним елементом у вигляді золотого каштану — символу Києва, що займає особливе місце в серці кожного українця. У 2025-му бренд розширює наші знання про це унікальне дерево і нагадує, що каштани ще й символ стійкості, захисту та сімейних цінностей.

«Якось я зловила себе на думці, що київські каштани, які ми бачимо на вулицях, у парках та дворах, створюють ту саму атмосферу єдності, ніби обіймають місто своїм листям, нагадуючи про родинне тепло та спільність, — розповідає засновниця бренду Анна Піскунова. — Ці відчуття я захотіла передати за допомогою нової колекції, адже прикраси так само дарують нам відчуття єдності, стають сімейними реліквіями, передаються від покоління до покоління, супроводжують у важливі моменти життя».

Ідею спадковості у бренді висловили за допомогою поєднання каштанів у різних стадіях його росту — від паростка до квітучого дерева з плодами. У дропі представлені каштани різних розмірів, у різних металах, з намистинами та без, а до ланцюжків, сережок, каф та каблучок додалися браслети у вигляді листя каштану, чокери та пусети. Cеред новинок ще підвіси «Свічка каштану», де головним елементом стає вже цвіт каштану, а не сам плід.  

Le Charmie

Нова літня колекція «Innerbloom» – це історія про м’яку силу, стриману розкіш та жіночність, яку неможливо підробити. Вона про внутрішнє світло, що розкривається у моменти спокою, свободи, впевненості. Головним натхненням стала Джейн Біркін — її легка краса, що не потребує зусиль, і вміння залишатися собою в усьому. Цей настрій став основою колекції, створеної для літа, яке хочеться прожити повільно та красиво.

Візуально колекція нагадує білий сад Моне: тиша, світанок, троянди та розмитий силует дівчини, що гулює серед квітів. Цю ж атмосферу розкривають речі — костюми з льону, які не сковують рухів, сукні та спідниці із пелюстками троянд, асиметричні топи з натурального італійського льону, жакети з акцентними лініями та сукні в горох з тонким французьким мереживом. У кожній моделі відчувається природність і спокійна впевненість, якою живе героїня Le Charmie.

Bazhane x Dmytro Kozynets

Колаборація «Chrysanthemum» — діалог між візуальним мистецтвом та сучасною модою. Співпраця Bazhane з Дмитром Козинцем, українським художником і дизайнером, розпочалася минулої осені, коли у флагманському бутику бренду в Києві представили одну з його картин — Red flowers in a pot. Цього року команда бренду вирішила поглибити цю візуальну історію, створивши вже спільний мистецький предмет.

«Ми хочемо підтримувати сучасних митців, не лише представляючи їхні роботи в наших просторах, а і створюючи спільно з ними унікальні piece of art. Естетика Дмитра гарно поєднується з візуальними кодами Bazhane, тому ця колаборація — вихід за рамки одягу, це повноцінна колекційна історія», — ділиться креативна директорка бренду Катерина Маркова.

Результатом колаборації стали дві шовкові хустки з унікальним принтом «Chrysanthemum». Дмитро часто звертається до образу хризантем у своїй творчості. Цей мотив уже став своєрідним фірмовим знаком митця і відносить нас до тем ніжності та памʼяті.

«Я думаю, що в мене відбувся символічний вибір квітки — хризантема стала першою квіткою, яку я розгледів із погляду пластики та певної рівності. Дуже люблю досліджувати й малювати саме їх. Наша колаборація — теж перша для мене, і транслюючо-важлива», — каже Дмитро.

Хустки є колекційним предметом і доступні у двох розмірах: 50×50 см і 80×80 см та у двох кольорових гамах: бежево-чорній і більш контрастній — глибокий синій із вершковим.

Neha

Коли температура наближається до 30, а думки — до берега моря, настає час обирати головну річ сезону. Необхідний мінімум? Впевнений силует, комфортна посадка та той самий відтінок, що пасує до засмаги. Бажано — щоб усе це поєднувалось у бренді, якому справді хочеться довіряти. Neha — бренд, що говорить мовою простоти, впевненості й краси ліній. Лаконічні форми, природні кольори, м’яка, але щільна тканина, що тримає форму. Усі моделі шиються невеликими партіями, а акцент завжди на деталях: комфортна лінія стегна, тонкі бретелі, ідеальна симетрія.

Liia Ivory — білий класичний купальник. Класика в сучасному прочитанні. Білий купальник із м’якими трикутними чашечками й високою посадкою.

Liia Black — чорний купальник із глянцем. Темна класика, яка завжди виглядає дорого. Тканина має легкий блиск, а глибокий чорний колір красиво контрастує з мокрою шкірою.

Diana Ivory — елегантний суцільний купальник. Він створений для неспішних прогулянок вздовж моря або як база під сорочку у відпустці. Ідеальний для тих, хто любить мінімалізм із родзинкою.

Perfect Tan — купальник кольору еспрессо. Найкращий відтінок для ідеальної засмаги. Цей купальник має м’який коричневий колір, який гармонійно зливається з тоном шкіри.

JUL X Ukrainian Folks

Бренд JUL знову об’єднується з етнографічним візуальним щоденником Ukrainian Folks і презентує оновлене бачення колаборації навколо українських народних та естрадних пісень. У дропі знайомі мотиви українських пісень зʼявляються в новій інтерпретації на вже улюблених футболках бренду. 

«У цій співпраці ми знову шукаємо спосіб говорити про нашу спадщину просто й щиро — через форму, колір і текст. Через речі, які хочеться носити щодня. У новому дропі ми поєднуємо голоси минулого з візуальним ритмом сучасності, бо віримо: фольклор має жити не лише в архівах. Цей дроп — про нашу ідентичність, яку хочеться не лише берегти, а й вплітати в щоденність», — розповідають засновниця бренду Юлія Логвін та Анастасія Івченко, авторка Ukrainian Folks.

Пʼять нових моделей футболок, що вже встигли стати бажаними та впізнаваними, поєднують в собі простий крій, мінімум декору та максимум змісту. Оновлені фасони та кольори футболок доповнені принтами з графічно зображеними написами українських народних пісень. Так, «Несе Галя воду» стала Halya Carries Water, «Ой, у вишневому саду» — Oh, In the Cherry Orchard, а романс маловідомого, але значущого для української культури мовознавця Костянтина Думитрашка «Чорнії брови, карії очі» — Black Brows, Brown Eyes.

Ґро́но

Цього літа бренд презентує «Танок» — колекцію про рух, коріння і відчуття дому, яке завжди з вами, де б ви не були. Це третя співпраця бренду з тату-майстром та ілюстратором Олександром Луцишиним.

«Цього разу ми створили шовкові хустини, срібні підвіски й сережки — речі, які зберігають у собі тінь мальв, журавлів у небі, перші погляди в танці, подих літа і рідної землі. Це наш ніжний діалог з українською традицією», — розповідає команда Ґро́но.

german. x ебаут

Український бренд german. та шоу «ебаут» презентують колекцію, присвячену памʼяті воїна й актора Юрія Феліпенка, який загинув 14 червня, захищаючи Україну. 

Сенсовим стрижнем колекції стали слова співзасновниці шоу «ебаут» та дружини Юрія Феліпенка, Катерини Мотрич, сказані на прощанні з героєм: «Я хочу попросити кожного, хто тут є, вбити в собі все російське, забути мову ворога та мститися». Ці слова перегукуються із закликом Героя України, громадського діяча та військового-добровольця Романа Ратушного, який загинув влітку 2022 року під час виконання бойового завдання: «Знімайте рожеві окуляри і випалюйте в собі всю російську субкультуру». Героями кампейну стали Катерина Мотрич, співведуча шоу «ебаут» Наті Гресько та близький друг Юрія Феліпенка, актор театру та кіно, Костянтин Темляк.

Колекція german. x ебаут — про будування культури памʼяті. Робити це в час повномасштабної війни важко, але часу на роздуми немає: людина живе стільки, скільки про неї памʼятають.

Про це — кожен елемент колекції, до якої увійшли футболки та лонгсліви з написами «Вбий все російське в собі» у приталеному й оверсайз крої, а також аксесуари. Особливою частиною дропу є прикраса german. x motrych studio x ебаут. Частина прибутку з продажу колекції буде передана до 14 окремого полку БпАК СБС ЗСУ.


Реклама

Популярні матеріали

Прихований тягар старшої доньки


Андрій та Людмила Сподіни розкажуть, як тренувати мозок для...


«Я зміню монархію, коли стану королем», — принц Вільям про майбутнє...


Читайте також
Популярні матеріали