Модні новинки тижня: шуби зі штучного хутра, манішки, костюми та сукні від українських брендів

Добірка найактуальніших речей сезону, які варто додати до гардероба вже зараз

У нових релізах українських брендів цього тижня з’явилися позиції, які точно варті уваги. Шуби зі штучного хутра та хутряні манішки закріплюють свій статус головних акцентів сезону. Брючні костюми повертають гардеробу структурність, а сукні натякають на святковий настрій, з яким ми вже мимоволі готуємося до новорічних виходів. Додають свою роль і базові боди та комфортні комплекти для активного ритму — ті речі, що працюють щодня.

Ми традиційно зібрали найсвіжіші новинки від українських брендів — для тих, хто хоче перезавантажити гардероб або зробити кілька точкових стилістичних оновлень. Далі — найкращі моделі цього тижня.

COOSH

Бренд презентує другу частину осінньо-зимової колекції FW’25, в якій фокусується на на теплоті, текстурах та комфорті у холодний період. До асортименту додаються нові шуби з високоякісного екохутра, манішки, шарфи. Вони доповнюють вже представлені вовняні светри, трикотаж та верхній одяг, формуючи цілісну осінню колекцію COOSH.

VISHNI

Український бренд VISHNI представляє нову святкову колекцію All I Want for Christmas Is You, натхненну сяйвом святкових вогнів і відчуттям впевненості, яке дарує ідеальна сукня. Колекція створена для особливих подій сезону — від новорічних вечірок до святкових прийомів і камерних зустрічей, та втілює головну естетику VISHNI — сміливість, помножена на чуттєвість.

Фокус колекції зосереджений на виразності акцентів та вишуканих силуетах. Приталені сукні, глибокі відтінки бордо, шоколаду та смарагду, відкрита спина з витонченими вирізами і драпірування створюють образ сучасної жінки, яка обирає елегантність зі спокусливим характером.

«Цього сезону ми хотіли передати відчуття свята, яке триває довше, ніж одна ніч. Кожна сукня — це запрошення відчути себе бажаною, впевненою та закоханою у життя», — зазначає засновниця та креативна директорка бренду Крістіна Ліпінська.

All I Want for Christmas Is You — це ода сміливості, в якій бренд VISHNI закликає насолоджуватись моментом, відчувати власну привабливість і дозволяти собі бути у центрі уваги.

SILUET

Бренд, що спеціалізується на боді як ключовій позиції свого асортименту, презентує нову колекцію. Капсула Dance of desire створена в колаборації зі студією балету та стретчингу Mary Ballet, щоб нагадати про важливість знаходити вільний час на себе та власні бажання й хобі.

«Ми працювали над фасонами спільно із танцівницями: дивилися, як тканина рухається разом із тілом, які лінії підтримують, перевіряли, щоб крій ніде не заважав при різних активностях», — ділиться бренд.

В процесі роботи SILUET розробили три моделі боді, в яких кожен жест відчувається м’яко і природно. Для них підібрали еластичну тканину, яка повторює вигини тіла, не стримуючи свободи. Три фасони боді в різних кольорах отримали імена Flow, Grace, Sway. Боді на бретелях Sway доповнене напівпрозорою сіткою, що дихає. Модель має делікатну підкладку спереду для комфортного носіння та природної посадки. Grace — більш звабливий фасон з відкритою спиною та V-подібним вирізом оздобленим сіткою, а Flow має витончений виріз та легку драпіровку на спині. 

Léinle 

Український бренд домашнього одягу з 5-річною історією Léinle презентує нову колекцію — одяг із настроєм камерного lifestyle-клубу для тих, хто цінує комфорт і власний ритм відновлення. Це не спортивні чи домашні сети в звичному розумінні, а продумані речі, у яких комфорт працює як щоденний ритуал турботи про себе.

Колекція вирізняється м’якими силуетами, тактильними фактурами та виваженою палітрою, де ніжно-рожевий, теплий жовтий, глибокий бордо та молочний задають настрій спокою, свіжості й м’якої, природної енергії.

Ключові айтеми колекції — комплекти з м’якого трикотажу, лаконічні джемпери, світшоти та зіп-худі, які легко підлаштовуються під будь-який темп дня. Лінійку доповнюють шорти, майки та футболки — базові елементи, з яких легко будувати функціональні, мінімалістичні образи для руху та відпочинку.

На деяких речах з’являються написи Daily Rituals та Lifestyle Club — делікатні акценти, що підтримують ідею особистого щоденного ритуалу відновлення та камерності клубної естетики. Моделі легко комбінуються між собою, утворюючи десятки варіантів для стильних щоденних сетів.


Реклама

Популярні матеріали

Замість королівського синього прийшов смарагдово-зелений: як...


Шампунь для волосся, який обожнюють Жизель Бюндхен, Лілі Коллінз...


Різдво в Білому домі: Меланія Трамп у пальті Dior і туфлях Manolo...


Читайте також
Популярні матеріали