Як пройшов останній день Українського тижня моди — коротко про головні події

Зворушливе завершення

Український тиждень моди офіційно підійшов до завершення. Усі чотири дні ми спостерігали за презентаціями й показами нових колекцій від українських дизайнерів — яскравими та незвичними або, навпаки, більш лаконічними й елегантними. У такий важкий час модна індустрія продемонструвала неймовірну силу та витримку, не даючи ворогу відібрати й ці дорогоцінні для нас миті. Сьогодні ми розбираємо останній день UFW та його найцікавіші події.

RUSLAN BAGINSKIY

Під час Українського тижня моди Руслан Багінський запросив гостей до свого нового курованого простору RB Artisanal Journey, який відкриває подорож у світ артизанальних технік, що стали невіднятною частиною колекцій бренду. Дизайнер презентував своє бачення поєднання традиційного з сучасним. 

Експозиція представила вироби, створені з використанням традиційних ремесел, спеціальні шоупіси, а також скульптурні інсталяції. І хоча відкриття відбулося 4 вересня, усі охочі зможуть відвідати простір з 5 по 15 вересня.

DELEGAN

Нова лінійка бренду стала апотеозом роздумів над темою самоідентичності та своєї ролі у світі. Духовне коріння людини постало головною наснажливою темою сезону, тож традиційно дизайнерка бренду Оксана Делеган звернулася до історії та самопізнання через одяг, аби віднайти нові техніки й творчі точки опори в сучасності.

Біла волошка визначила основний мотив колекції — цей символ прослідковується на більшості виробах, відображаючи ідею, що кожен з нас має знайти свою унікальну квітку в житті. Завдяки колекції ми проживемо цикл волошки, вбираючи її форму та текстуру: гострі обриси на комірах та чіткі силуети костюмів поєднуються із беззахисними найніжнішими пелюстками у вигляді невагомих ніжних деталей. Віднайшовши нову техніку ремесла і підкоривши вишивку оксамитом, DELEGAN поекспериментував із прозорими текстурами та відкрив інший рівень володіння ниткою. Легкими пасмами шовкових ниток авторський орнамент прикрашає сукні, спідниці й боді, а уже знакові для бренду плахти постали в новому варіанті виконання. 

J’AMEMME

Напівпрозорі й легкі матеріали, а також іконічне плісе J`amemme стали центральними елементами при створенні нової колекції SS25, яка отримала назву Méduse. Головним натхненням цього сезону виступили загадкові медузи, що наповнили колекцію ефемерними формами, делікатною бахромою та безумовною красою на межі небезпеки.

Цього сезону бренд провів паралель між прозорістю тканин, архітектурними формами та неземною природою морських істот. Як результат, J’amemme продемонстрував еволюцію свого фірмового плісе в більш скульптурних, нестандартних силуетах, асиметричних сукнях і прозорих фактурах. 

У центрі уваги — нова плісирована сукня міні, натхнена незвичайною формою медузи, бахрома якої віддзеркалює делікатне плісе. Прозора тканина надала легкості та повітряності виробу, що є знаковим елементом бренду.

LONA PRIST

На презентації Lona Prist продемонстрував шлях бренду крізь дизайн знакових виробів — у кожної сумки, створеної в ательє модного дому, є своя історія, нерозривно пов’язана з нашою епохою. Гостям було запропоновано відчути себе в музейному просторі та поринути у світ аксесуарів, створених у незалежній Україні нашими майстрами. За своїм робочим місцем кушнір бренду представив процес створення культової сумки. Особливим гостем презентації виступила українська мисткиня Катерина Беслік, яка в режимі live робила авторський розпис на виробах.

Головним меседжем події дизайнерка визначила ідею, що творчість — це така сила, яка може генерувати енергію і змінювати все навколо. Креатори, підтримуючи одне одного, створили особливий всесвіт. 

TG BOTANICAL

Цього сезону дизайнерка Тетяна Чумак відшукала натхнення у мінливих ландшафтах — від повітряних просторів континентів до інтимних текстур під нашими ногами. В основу колекції лягла непохитна прихильність TG Botanical до сталого розвитку та інновацій. Черпаючи натхнення в самій землі — родючому ґрунті, що живить життя, —  бренд переосмислив моду як гармонійний зв`язок між людством і природою. Жата фактура одягу, яка вже стала ДНК бренду, стала відсиланням до багатого ґрунту, символізуючи потенціал нескінченного зростання й трансформації.

Для презентації колекції SS25 TG Botanical створив кінетичну інсталяцію, яка відображає рух природи. Лебідки, встановлені на локації, що плавно підіймають та опускають вироби колекції, імітують вітер та природні зміни. Такий підхід дозволив гостям відчути динаміку і дух нової колекції, кожен виріб якої немов оживає в ритмі з природою.

LITKOVSKA

Останнім у марафоні Ukrainian Fashion Week став бренд LITKOVSKA. Він представив унікальний проєкт, що об`єднав минуле й сучасність через символічні «Жнива». Сезон, що розпочався в Києві та продовжиться в Парижі, втілює збір врожаю зусиль бренду за майже двадцятирічну історію, переосмислення традицій листування в новому світлі, а також знакову частину ДНК бренду — дихотомію Kyiv — Paris.

Одним із джерел натхнення для київської презентації стала Підпільна пошта України — прихована мережа, створена після Другої світової війни. Альтернативні поштові марки видавали різноманітні спільноти українців у середині XX століття, а до створення їхнього дизайну долучалися відомі художники. Тож гості презентації отримали свій досвід «підпільної пошти». Це листування почалося в березні цього року в Парижі: там гості презентації LITKOVSKA з усього світу писали на білих стрічках побажання українцям перемоги, миру та злагоди. Ці повідомлення бренд привіз до Києва, створивши артінсталяцію. І протягом 4 вересня запрошені представники української fashion-спільноти, клієнти та друзі бренду писали листи з подякою, які згодом будуть відправлені до Парижа. Спеціально для цього команда LITKOVSKA розробила авторські марки, які гості клеїли на конверти й листівки. Ця акція мала на меті відродити традицію листування і підкреслити зв`язок між містами та поколіннями, що є основою концепції «Жнив».

Особлива увага була приділена каліграфії: логотип ZHNYVA, що став центральним символом сезону, був створений людиною, яка багато років займається дослідженням української каліграфії. Напис уособив ідею збору врожаю — як фізичного, так і духовного. 


Реклама

Популярні матеріали

Пампухи до Різдва: готуємо традиційну українську страву


Новорічний френч: трендовий святковий манікюр


Це база: чорні пуховики, які ніколи не вийдуть з моди


Читайте також
Популярні матеріали