Кожен дизайнер сам обирає, з якими тканинами йому найкомфортніше працювати, що прослідковується в усіх колекціях його бренду. Дивлячись на лінійки Acne Studios, можемо з упевненістю сказати, що Джонні Йоханссон здебільшого надає перевагу шкірі й деніму, з якими дизайнер нерозлучний ще з кінця 90-х. Вони й стали основою нової осінньо-зимової колекції бренду.
Натхнення для створення лінійки Йоханссон знайшов в інсталяції естонського художника Віллу Яанісоо під назвою Chairs in Rubber («Гумові стільці»), на фоні якої й крокували моделі шоу. Робота являє собою громіздкі крісла-трони, що виготовлені з перероблених шин, нарізаних і переплетених між собою. Менші варіанти таких стільців були розміщені по самій залі, і на них могли сидіти гості показу.
Відкрили шоу скульптурні шкіряні мінісукні з коміром-стійкою та формованими чашечками на ліфі, які підкреслено виділяли талію і збільшували стегна; обтислі комбінезони та боді. Згодом шкіра перейшла й на моделі з драпіруванням — спідниці й сукні міді з деталями у вигляді застібок. Денім же у цій колекції прозирав на комірцях, штанах та аксесуарах. Джонні Йоханссон також вдався до техніки trompe l`œil, представивши образи, що здалеку здавалися немовби виготовленими з темної та світлої джинсової тканини, однак зблизька виявлялися шкіряними.
Серед інших речей звертаємо увагу на об’ємні шуби зі штучного хутра, трикотажні мінісукні та в’язані укорочені топи з високою горловиною. Окрім цього, своє місце в лінійці віднайшли і яскраві моделі суконь із ренесансним принтом у вигляді янгола.