Театр інтимності: колекція Valentino FW 2025/26

Дослідження приватного та публічного через одяг

Паризький тиждень моди поступово добігає кінця, залишаючи позаду довгий марафон, за яким ми стежили упродовж двох місяців. Утім, хай би як там не було, ми ще маємо змогу поспостерігати за останніми показами та презентаціями від найвизначніших гравців індустрії, яких приберегли на десерт. Одним із них стало шоу від Алессандро Мікеле для Valentino, що було покликане дослідити ідею та силу інтимної близькості.

Показ нової колекції Le Méta-Théâtre des Intimités (або «Метатеатр інтимності») відбувся у доволі незвичному для такого дійства місці. Обраний дизайнером простір перетворили у громадську вбиральну, забарвлену в яскравий червоний відтінок. За словами Мікеле, така локація допомагала створити атмосферу «антиутопічного, тривожного простору Девіда Лінча».

Колекція Valentino Fall 2025

Колекція Valentino Fall 2025

Колекція Valentino Fall 2025

Колекція Valentino Fall 2025

Колекція Valentino Fall 2025

Сама лінійка була присвячена переосмисленню «перформативної природи інтимності та способу, яким ми будуємо свою ідентичність через одяг».

«Жодна інтимна близькість не може остаточно роздягнути нас, жодна завіса не може бути порвана, щоб поставити нас перед нашим справжнім «я». Тому що ідея про те, що існує автентичне я, якого не торкається життя та його детермінації, є оманливою», — писав у нотатках до шоу дизайнер. 

Зважаючи на це, одним із завдань, яке Мікеле поставив перед собою, було дослідження оголеності. Він пригадав своє дитинство в Італії у 70-х — 80-х роках, коли голі тіла були всюди: від телевізійних програм до вишуканих скульптур на вулицях Риму. «Нічого не було заборонено. Це було досить дико, у дуже цікавий спосіб. Середземноморська культура — це бути оголеним», — додав він. 

Колекція Valentino Fall 2025

Колекція Valentino Fall 2025

Колекція Valentino Fall 2025

Колекція Valentino Fall 2025

Колекція Valentino Fall 2025

Колекція Valentino Fall 2025

Під час підготовки колекції дизайнер надихався так званою «золотою епохою» бренду, що припала на 1960-ті — 1980-ті роки. Мікеле залишився вірним собі та запропонував чимало максималістичних і поєднань з нашаруваннями текстур, форм і різноманітних декоративних деталей. 

Моделі, що виходили з кабінок вбиральні, були одягнені в напівпрозорі мереживні боді, невагомі сукні-сліп, прикрашені рюшами та драпіруванням, а також сатинові спідниці. З верхнього одягу ми відзначили вінтажні шуби, вкорочені вовняні пальта, блейзери без лацканів, тренчі та дублянки, розшиті екохутром. Довершували образи відповіді аксесуари, які теж сповна передавали богемну естетику: масивні окуляри з кольоровими лінзами, довгі намиста, доповнені мушлями, коміри з пір’ям, яскраві краватки та балаклави. 

Ще однією приємною деталлю стала поява на подіумі кількох українських моделей, які вже встигли завоювати прихильність світової спільноти: Карини Мазяр, Вікторії Пармакової та Романа Дацько.

Вікторія Пармакова Valentino

Вікторія Пармакова

Карина Мазяр

Карина Мазяр

Роман Дацько

Роман Дацько


Реклама

Популярні матеріали

Rising multi-disciplinary artist Sean Go speaks up on filipino...


AI for good: how Artificial Intelligence is leading sustainable...


Березневий шопінг-гід: трендові речі від українських брендів...


Читайте також
Популярні матеріали