Спогади про окупований Бердянськ та мозаїка Алли Горської в новій колекції Nadya Dzyak

Показ бренду в рамках Ukrainian Fashion Week сезону SS26 

У рамках другого дня Ukrainian Fashion Week нову літню колекцію презентував на подіумі бренд Nadya Dzyak. Цілісна яскрава лінія марки традиційно сповнена жіночних силуетів і впізнаваних спіральних квітів, які цього разу несуть особливі для дизайнерки сенси. Створюючи колекцію цього сезону, Надя Дзяк грілася теплими спогадами про літній відпочинок на півдні України – у Бердянську, нині окупованому.  

«Усі свої найсильніші й знакові колекції я придумала, сидячи на пляжі в Бердянську, який зараз, на жаль, окупований росією. Ніде більше я не відчувала такого спокою та гармонії», — ділиться дизайнерка.

Ключовим мотивом колекції стає мушля —  природна скульптура, органічне продовження впізнаваних спіралей бренду. Спіраль, що йде вглиб, постає як метафора нескінченного руху та повернення до витоків.

Бердянськ і Азовське море — частина українського ландшафту й морського узбережжя, яке здавна надихало митців. Цього сезону дизайнерка звертається і до творчості видатної української мисткині Алли Горської. Її мозаїка «Боривітер», створена в Маріуполі, яка нещодавно була відновлена в Києві після руйнувань, завданих росіянами, стала джерелом нового символізму: ритм і блакитно-небесні прозорі кольори — нестримний політ і рух вперед — перегукується зі спіралеподібним рухом, символом свободи та енергії. На мозаїці Алли Горської спіралі зображені на крилах сокола.

Дизайнерка використовує нові матеріали і фактури, як-от елементи, вив`язані вручну. На в’язаних топах і сукнях прослідковуються мушлі і ніби каміння, розкидане на піску в рідному Бердянську. Палітрою кольорів колекції в цій клекції править білий, а окреме місце в лінії відведене деніму із ефектом забрудненсоті. Блок деніму складається з джинсових бомберів, жилетів, коротких топів і міді-спідниці з басками.

«Колекція BORYVITER SS’26 від NADYA DZYAK — це поєднання моїх особистих спогадів, українського культурного коду та нашого фірмового почерку бренду, для нас це мова, через яку ми говоримо зі світом», – підкреслює дизайнерка.

Реклама

Популярні матеріали

Як донорський хаб «Теплокровні» збирає кров і рятує сотні життів...


Сучасний український дизайн у поєднанні з французьким шиком:...


Шекспірівський стиль — найромантичніший тренд, який захопить...


Читайте також
Популярні матеріали