Після Копенгагену естафету тижнів моди перейняв Нью-Йорк, де свої нові колекції сезону осінь-зима — 2025/26 вже встигли презентувати головні гравці американської індустрії. Одним із них став бренд Calvin Klein, який після понад шести років перерви неочікувано повернувся на подіуми під керівництвом нової креативної директорки Вероніки Леоні.
У 2018 році, коли посаду очільника Calvin Klein залишив Раф Сімонс, марка вирішила призупинити створення подіумних колекцій і звернути всю увагу на комерційно вигідніші проєкти, як-от лінійки джинсів чи спідньої білизни. З того часу й до тепер бренд функціонував без креативного директора, аж поки в травні минулого року не була призначена Вероніка Леоні. За спиною у дизайнерки вже чималий досвід роботи в Moncler, Celine, The Row і Jil Sander, тож поціновувачам моди було неабияк цікаво, чи вдасться їй передати справжню естетику Calvin Klein.
Усі визначні особистості, які відіграли ключову роль в розвитку бренду, включно з Кейт Мосс, Крісті Тарлінгтон і самим месьє Келвіном Кляйном, зібралися у front row шоу, щоб відзначити дебют Вероніки Леоні. А він виявився по-справжньому цікавим і ностальгічним.
Як зазначила сама дизайнерка, вона бажала відобразити той Calvin Klein, який зміг перевернути американську моду у 1990-х — 2000-х роках: мінімалістичний, сексуальний та омріяний багатьма. Надихнула Вероніку на створення нових образів знову ж таки Америка.
«Я італійка і думаю, що всі ми приїжджаємо в Сполучені Штати з уявленням про те, якою насправді є ця країна. Особливо завдяки фільмам, серіалам, літературі. Тож я змішала всі ці елементи та переклала їх у дуже прагматичний спосіб — кельвінівський. Подіум показав відображення таких персонажів, як Кларк Кент, Джессіка Реббіт, Роберт Де Ніро у фільмі «Таксист», віддаючи данину американській культурі», — поділилася Вероніка Леоні з ELLE France.
Колекція представила культові дизайни Келвіна Кляйна, однак запропоновані в новому актуальному баченні. Зокрема, ми побачили строгі класичні костюми без зайвих деталей, структуровані пальта, сети зі спідницями-олівцями до коліна в естетиці office core, фланелеві сорочки різних відтінків, джемпери, шкірянки та стримані сукні. Окрім цього, дизайнерка вшанувала й легендарний аромат CK One, представивши мінісумки та підвіски у формі пляшечки з парфумом.
«Ця колекція не просто дивиться в дзеркало заднього виду. Коли я звернулася до архівів бренду, то вийшла з двома предметами: парою плоских балеток, які скопіювала в шоу, і тонким кашеміровим в’язанням, що уособлювало для мене саму суть марки. Ці речі заклали основу для нового Calvin Klein — менш сексуального, але такого ж спокусливого. Це ідея, яку я хотіла реалізувати», — додала Вероніка Леоні.