INTERTOP спільно з Ukrainian Fashion Week започаткували проєкт The Culture of Design для підтримки молодих українських дизайнерів. Genderless x INTERTOP — це капсула одягу, взуття та аксесуарів, створена спільно з переможницею ініціативи Лілією Олійник та її брендом. Дроп поєднує подіумну естетику з глибинними сенсами, функціональністю й універсальністю повсякденного одягу, що дозволяє легко формувати образи, міксуючи речі між собою.
«Щаслива, що стала першовідкривачем цієї ініціативи, це відповідально і зворушливо. Завдяки підтримці команди INTERTOP та мого ментора з Ukrainian Fashion Council, Володимира Подоляна, нам вдалося зробити колекцію водночас цікавою та доступною. Для мене важливо, щоб одяг був не лише естетичним, а й зручним. Тому головна мета капсули — універсальні речі для жінок, які поєднують комфорт і продумані дизайнерські деталі. В концепцію колекції я заклала “ефект Пруста”, коли якісь маленькі дрібнички повертають людей спогадами у теплі цінні моменти. Я завжди була дуже чутливою до природи, і для мене такими ключами пам`яті є рослини», — коментує Лілія Олійник.
Натхненням стали степові рослини південного сходу України, більшість яких занесені до Червоної книги. Їхні образи закарбовані у принтах та фактурах колекції, де кожна рослина — глибоко особиста й водночас колективна історія, впізнавана й рідна. Усі речі створені з маркуванням державної ініціативи «Зроблено в Україні».
Особливої уваги заслуговують бавовняні футболки із зображенням ковили і відгунця з екобірками. Вони містять справжнє насіння рослин, і кожен зможе вирощувати частинку українського степу в себе вдома. Також в осінньому дропі представлені лаконічні сорочки, брючний костюм, куртки, атласна сукня з в’язкою, черевики, ботильйони та сумки. Кожна річ має характерні акценти, що відсилають до образів степу. Природні образи оживають у принтах, фактурах і силуетах. Палітра стримана та приглушена, як і в природі, — нічого зайвого.
«Цей дроп дуже особливий, адже він народився з відчуттів і спогадів, які близькі багатьом українцям. Ми створили речі, які підкреслюють індивідуальність і водночас легко інтегруються у щоденний гардероб. З іншого боку, для нас як для великого бізнесу важливо відкривати нові імена в українській моді та давати їм можливість реалізовувати свої ідеї. Співпраця з Лілією Олійник — це не лише про колекцію, а й про розвиток культури дизайну в Україні», — зазначає CMO INTERTOP Антон Бокий.
Колекція Genderless x INTERTOP — не лише про символи. Це комфортні, функціональні й вишукані речі, які звучать дуже особисто, але водночас універсально. Це стиль сучасного стильного мандрівника, який завжди бере із собою частинку дому та природи, куди б він не вирушав.
Колекція вже доступна в магазинах мережі INTERTOP, на сайті INTERTOP.UA та у мобільному застосунку.