Guzema Fine Jewelry розпочинає святковий сезон і презентує різдвяну кампанію Once Upon a Time, яка повертається до української казки як джерела культурного коду. Основна ідея проєкту — показати цінності та традиції сімʼї, які передаються від покоління до покоління.

Вітрини бутиків Guzema стали продовженням різдвяної колекції. Цього року вони пролонгують головну тему сезону — українську казку, яку команда переосмислює через сучасну естетику, поєднуючи наївність, тепло й диво, знайомі з дитинства.

«Першочергово нам прийшла ідея казки, дива. Ми створили збірку українських народних казок і вирішили перенести цю історію у візуальну площину — від оформлення книги до вітрин. Це логічне продовження нашої різдвяної історії», — розповідають у Guzema Jewelry.



Натхненням для створення вітрин стали українські народні казки та фантастичні ілюстрації з книги (вихід якої спільно з Osnovy Publishing заплановано в грудні), що оживають у просторі бутиків.
Робота сет-декораторки Дари Горєлової над вітринами розпочалася з прочитання казок, а вже потім перейшли до створення ескізів: підбору персонажів, елементів, композиції для вітрин. Далі адаптовували графічні 2D-елементи у 3D-об’єкти, моделювали та реалізовували задумане в матеріалі.

У результаті вітрини поєднали об’ємні та плоскі елементи, створюючи багатопланову композицію. Прикраси з нової колекції подані в гіперболізованій формі, а білий колір стає ідеальним фоном, який підкреслює деталі й дає змогу прикрасам «звучати» виразніше.
«Наше коріння — невичерпне джерело сенсів і образів. Використовуючи його в сучасному дизайні, ми не тільки створюємо цікаві естетичні рішення, а й популяризуємо культуру, робимо її ближчою та цікавою для сучасної авдиторії», — зазначає сет-декораторка Дара Горєлова.

У грудні бренд Guzema проведе в Києві та Львові серію міських частувань, натхнених символами українських казок.