Що може бути найкращим завершенням Тижня моди в Нью-Йорку? Безперечно, представлення нової лінійки українським дизайнером. 14 лютого в Українському інституті Америки зібралися гості з усього світу, щоб стати свідками показу колекції осінь-зима — 2024/25 від бренду Bevza. Саме місце обране не спроста. Установа була заснована українським емігрантом Володимиром Джусом у 1948 році, щоб популяризувати наші культуру та мистецтво у США. Тож інститут став ідеальним майданчиком, щоб презентувати світові те, що, навіть попри війну, українські дизайнери продовжують розвивати модну індустрію.
Як ми знаємо, колекції Bevza пронизані символами й важливими образами, які дизайнерка вкладає в кожну річ. Для створення своєї весняної лінійки Світлана Бевза надихалася чорнобривцями. У новій же за основу взяла образ зерна та колосків. Бренд зосередився на тому, щоб відтворити в одязі священний для українців процес створення хліба. Це ми бачимо не лише в аксесуарах, які зображують колосся, а й у фартухах-сукнях квадратного крою. Їх ми відмітили в багатьох варіаціях, зокрема і з екошкіри та віскози.
Також національні мотиви проглядаємо і в пальтах А-подібної форми, що, за словами Світлани Бевзи, відсилають до традиційних в Україні XIX століття кожухів. Вони були представлені варіантами з рукавами та без. Ще однією цікавою деталлю стали в’язані жилети, які своїм плетінням імітували структуру хліба. І яскравим завершенням показу стало текстурне пончо з хутра, що немовби нагадувало пшеницю.
В загальних рисах Bevza не зраджує мінімалізму та елегантності, граючи з формами й текстурами, клопітливо працюючи з силуетами й комбінаціями тканин. Серед кольорів колекції панує розмаїття базових відтінків — чорного, білого, темно-синього, сірого та ніжно-жовтого, — які розбавляються яскравим золотистим.
Поєднуючи всі національні мотиви у витонченому одязі, який неодмінно хочеться додати до свого гардероба, Світлана Бевза вкотре знайшла спосіб розповісти світові про культурну спадщину України й те, наскільки стійким і сильним народом є українці.