5 найпопулярніших спортивних брендів у Європі

За результатами досліджень

Спортивний одяг став незамінною частиною гардероба кожного та кожної з нас протягом карантину. І, попри те, що постпандемічна епоха диктує нам яскраві тренди, зокрема, блискітки, пишні сукні, платформу тощо, попит на товари спортивних брендів лишається високим. 

Фахівці центру Gambling ‘N Go проаналізували середній місячний трафік, щоб визначити, які вебсайти спортивного одягу найчастіше відвідують у Європі. 

Сьогодні ми пропонуємо вам розглянути 5 брендів, які вийшли в топ серед 206 компаній. 

П’яте місце 
Decathlon 

Decathlon

Заснований 1976 року у Франції бренд Decathlon натхненний вірою в те, що найкращі спортивні товари мають бути доступними для кожного. Вебсайт компанії у середньому відвідують 2 091 425 людей на місяць. П’ятим місцем у рейтингу Decathlon завдячує, зокрема TikTok, оскільки їхня куртка Quechua, яку одягнув репер Central Cee на червоний хідник British Fashion Awards, стала вірусною. 

Четверте місце 
Converse 

Converse

Із середньою відвідуваністю 2 191 531 користувач на місяць на четверте місце виходить бренд Converse. Він був заснований 1908 року та спершу відомий баскетбольними кросівками, зокрема Converse All-Stars, які вдягала навіть команда США на першій в історії Олімпійській грі в баскетбол. Популярність бренду зросла й після Тижнів моди, де у взутті від Converse помітили Емму Робертс. 

Третє місце 
Adidas 

Adidas

На третьому місці — Adidas із середнім показником 2 270 036 відвідувань на місяць. Adidas, який був заснований у Німеччині 1949 року, є найбільшим виробником спортивного одягу в Європі та другим у світі після Nike. Бренд має спонсорські стосунки з деякими з найвидатніших осіб у футболі, такими як Девід Бекхем, Ліонель Мессі та Мохамед Салах. 

Друге місце 
Puma

Puma

Німецька компанія Puma увійшла в топ із результатом 2 289 163 відвідування на місяць. Наразі вона є третім за величиною виробником спортивних товарів у світі, який співпрацює з такими знаменитостями, як Ріанна, Кайлі Дженнер і Біг Шон. Однією з найбільших спонсорських угод для бренду є контракт із зіркою спорту Усейном Болтом. 

Перше місце 
Nike 

Nike

Результат 33 113 790 відвідувань у середньому в Європі підніс на перше місце спортивний бренд Nike. Заснований 1964 року та відомий на весь світ своїм гаслом Just do it та численними співпрацями зі знаменитостями в усьому світі, серед яких Майкл Б. Джордан, Рафаель Надаль, Кріштіану Роналду, Тревіс Скотт та інші. 

«Індустрія спортивного одягу — це захопливий пейзаж, який можна спостерігати та контролювати, оскільки мода, спорт і знаменитості мають величезний вплив. Цікаво спостерігати, як після стількох років Nike з неймовірною кількістю відвідувань вебсайту в Європі домінує над Puma, що посідає друге місце. Також декого може здивувати Adidas на третьому, а не на другому місці через його тривале суперництво з Nike», — коментує представник Gambling `N Go. 

Зазначимо, що до списку 10 найпопулярніших брендів також увійшли Lacoste (6-те місце), Asics (7-ме місце), Hugo (8-ме місце), The North Face (9-те місце) та Salomon (10-те місце).


Реклама

Популярні матеріали

Вибір тижня: найстильніші вбрання та аксесуари на зиму в нових...


«Аптечка першої ментальної допомоги»: картки для саморефлексії...


Образ дня: Ріта Ора в кутюрній сукні FROLOV у новому епізоді The...


Читайте також
Популярні матеріали