Тоня Ноябрьова зняла іміджевий ролик Одеського кінофестивалю на «Привозі»

Цього року ОМКФ святкує 10-річчя

Одеський міжнародний кінофестиваль добре знаний як масштабна глядацька кіноподія не тільки в Україні, а й у всій Європі. Уже десять років ОМКФ культивує якісне глядацьке кіно. Доля Ґран-Прі ОМКФ (а в цьому році — ще й головного призу Національної програми) залежить від головного судді — глядача. Саме глядачі своїм голосуванням після конкурсних показів вирішують, які фільми стануть переможцями. 

Ця метафора стала основою концепції іміджевих відеороликів ювілейного 10-го Одеського кінофестивалю, де нагорода ОМКФ — статуетка «Золотий Дюк» опиняється в руках простих одеситів. Слоган кампанії — «Наш Ґран-Прі у ваших руках».

 
«Цього року фестиваль святкує десятиріччя, тож до промороликів до ювілею ми поставились ще з більшою відповідальністю.

З самого початку хотіли поєднати в них два основні меседжі нашого фестивалю його унікальне місце проведення і те, що на нашому кіноперегляді головні нагороди в руках глядачів.

Символічно також, що режисеркою відео стала саме Тоня Ноябрьова — минулорічна лауреатка нашого фестивалю. Одним словом, все склалось в одну цілісну картину!», — зазначає генеральна продюсерка ОМКФ Юлія Сінькевич.
 

Ідея кампанії належить незалежному копірайтеру Анні Гончаровій, яка раніше розробляла рекламні кампанії у складі Banda Agency. Задум в життя втілила режисерка Тоня Ноябрьова, яка на минулорічному ОМКФ стала переможцем у номінації «Найкраща режисерська робота» з фільмом «Герой мого часу».

 «Хоч я і народилася в Києві, але дитинство провела в Одесі. Я добре відчуваю це місто, його енергетику, розумію особливість цього місця, знаю її на смак і на запах. Цього року запит ОМКФ і моє внутрішнє бажання збіглись, і нам вдалося передати колорит Одеси, літа і свята. 

Одеський міжнародний кінофестиваль — це глядацький фестиваль, який щорічно відвідують безліч поціновувачів кіно.

І саме глядач приймає рішення, кому присудити Ґран-Прі і який фільм стане кращим. Це і відображено у наших іміджевих відео», — говорить режисерка Тоня Ноябрьова.

Виробництвом промороликів займався продакшен Family Production. За словами продюсерки Анастасії Буковської, перед початком зйомок стояв вибір локації Київ чи Одеса. 

 
«Не секрет, що в Києві можна зімітувати хоч Нью-Йорк, хоч Париж. Але режисерка Тоня Ноябрьова наполягала, що відтворити атмосферу «Привозу» без моря неможливо. Тому ми поїхали в Одесу. Коли побачили результат, зрозуміли, що вона дійсно мала рацію!», — поділилась Анастасія.

Як розповіла продюсерка, концепцію сценаристки Ані Гончарової, Тоня Ноябрьова інтерпретувала в комедійну історію з чіткою драматургією.

«Нам хотілося зробити відео, що будуть зрозумілі глядачеві. Тож наші історії лаконічні, душевні, мають  гумор і атмосферу. Їх хочеться дивитися декілька разів, адже вони піднімають настрій! Увесь цей проект був для нас задоволенням: ми любимо Одеський міжнародний кінофестиваль і його класну команду, а бути причетним до ювілею, зробити свій внесок у нього  особливий кайф!».

 
Нагадаємо, що ювілейний Одеський міжнародний кінофестиваль відбудеться з 12-го до 20-го липня 2019 р. Фестивальні абонементи можна придбати на офіційному сайті кінофестивалю.


Реклама

Популярні матеріали

Вибір тижня: найстильніші вбрання та аксесуари на зиму в нових...


«Аптечка першої ментальної допомоги»: картки для саморефлексії...


Fashion Talk: 15 питань Ользі Галушці про улюблені бренди...


Читайте також
Популярні матеріали