Віртуальна інфлюенсерка запустила «щоденники війни», щоб допомогти українській армії

Інноваційний спосіб підвищити обізнаність про війну

Віртуальна блогерка Astra Star першою із цифрових інфлюенсерів почала висвітлювати тему війни в Україні. У своїх дописах «Astra War Diaries» вона розповідає про вибухи в Києві, евакуацію до Львова, волонтерство, плетіння сіток, переховування в бомбосховищі та інші невигадані історії вигаданої дівчини. Її творцем є FFFACE.ME, що створює фільми доповненої реальності, цифровий одяг, віртуальних інфлюенсерів та нерухомість у Metaverse.

Astra Star

За кожен репост своїх «щоденників» Астра жертвує 50 гривень до фонду «Повернись живим». Тож чим більше людей ділиться її постами в історіях — тим більшим буде фінальний донат. Головна мета — інноваційним способом підвищити обізнаність про війну в Україні та розповісти про неї зумерам, генеруючи цим благодійні пожертви для української армії.

«Сьогодні не всі представники зумерів читають класичні новини, тому ми вирішили розповісти їм про війну в Україні в актуальному для них форматі — за допомогою віртуального інфлюенсера та соціальних мереж. Ми створили механізм, в якому наш меседж поширюється завдяки додатковій мотивації — донатів від Астри до фонду "Повернись живим" за кожен репост її публікацій», — розповідає Дмитро Корнілов, співзасновник та СЕО FFFACE.ME.

Відмітимо, що Астра з’явилася в липні 2021 року та має звання першої української віртуальної інфлюенсерки. До війни вона була fashion і lifestyle блогеркою.

Нагадаємо, що мистецький проєкт MintForUkraine зібрав 1 000 000 робіт, які показують українську культуру й цінності.


Реклама

Популярні матеріали

Станьте зіркою української науки: стартує сьомий сезон...


4 практичні формули з найгарячішими трендами цього літа


Які спідниці носити цього літа: найстильніші моделі й поєднання з...


Читайте також
Популярні матеріали